eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › "Usługi utrzymania czystości na terenie Nowego ZOO wraz z opróżnianiem koszy na śmieci"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-01-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi utrzymania czystości na terenie Nowego ZOO wraz z opróżnianiem koszy na śmieci”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OGRÓD ZOOLOGICZNY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632100057

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kaprala Wojtka 3

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-063

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wgpr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zoo.poznan.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługi utrzymania czystości na terenie Nowego ZOO wraz z opróżnianiem koszy na śmieci”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b155d54a-814d-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00040761

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001118/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa utrzymania czystości na terenie Nowego ZOO + kosze na śmieci

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 12 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 304 pkt. 1 ustawy z 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych – zwanej dalej „Ustawą”, w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 12 Ustawy.
Uzasadnieni faktyczne:
Wykonawca Spółdzielnią Socjalną „Poznanianka”, 61-656 Poznań,
os. Powstańców Warszawy 5D;
NIP: 9721243335; KRS: 0000455375
spełnia warunki wskazane w art. 214 ust. 1 pkt. 12 Ustawy oraz wykonywał dla Zamawiającego identyczne usługi od 1.01.2021 do 31.12.2021 r.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ST/271/24/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 199200 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zabezpieczenie porządku i czystości, polegające na opróżnianiu ok. 174 koszy na śmieci znajdujących się na terenie Nowego Ogrodu oraz utrzymaniu czystości.
Zakres prac:
- opróżnianie koszy w liczbie ok. 174 szt. i zwożenie śmieci do pojemników zlokalizowanych na terenie Nowego ZOO, z uwzględnieniem koszy do segregacji odpadów;
- utrzymanie porządku wokół pojemników zbiorczych, zlokalizowanych na terenie ZOO, tj. sprzątanie nieczystości porozrzucany wokół pojemników na śmieci, a także na trasie zwiedzania ZOO;
- sprzątanie alejek takim sprzętem jak: zamiatarki, odkurzacze, polewaczki
- w okresie jesienno-zimowym usuwanie liści, połamanych gałęzi oraz śniegu, usuwanie śniegu wyłącznie w sposób mechaniczny, poprzez pojęcie : usuwanie liści, śmieci i połamanych gałęzi z dróg” rozumie się uprzątnięcie poprzez wywiezienie, a nie poprzez wymiatanie na pobocza i trawniki oraz rabaty i ciągi krzewów wzdłuż dróg.
- usuwanie śmieci z dróg i chodników, podejść do wybiegów,
- mycie koszy na śmieci (raz w miesiącu od kwietnia do sierpnia – mycie każdorazowo zgłaszane specjaliście ds. administracji i transportu ZOO);
- czyszczenie ławek (raz w miesiącu od kwietnia do sierpnia - każdorazowo zgłaszane specjaliście ds. administracji i transportu ZOO);
- posypywanie piaskiem alejek w okresie zimowym (dostawa piasku bez dodatku soli po stronie Wykonawcy)
- usuwanie oblodzeń w okresie zimowym przy użyciu środków uzgodnionych z Zamawiającym;
- bieżące i niezwłoczne powiadamianie administracji o awariach, uszkodzeniach (wybite szyby, brak światła, zepsute zamki),
- utrzymanie porządku w wiatach śmietnikowych i wokół śmietników,

Firma zobowiązana jest do posiadania odpowiedniego sprzętu: tj. zamiatarek, mioteł oraz worków na śmieci (120 l) oraz pojazdu do zwożenia śmieci do wyznaczonych pojemników, itp. Pojazd do zwożenia śmieci musi być odpowiednio oznakowany, a pracownicy posiadać odpowiedni strój i oraz inne środki ochrony osobistej, a także sprzęt i materiały do wykonywania zlecenia.

Wykonywanie ww. czynności ma się odbywać od poniedziałku do niedzieli w następujących godzinach od 6.00 do 9.00 rano oraz od 17.00 do 20.00 (kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień). W miesiącach styczeń, luty, marzec, październik, listopad i grudzień od 8.00 do 14.00.
W okresie zimowych, tj. styczeń, luty, listopad, grudzień ze względu na zmniejszenie liczby odwiedzających opróżnianie koszy odbywać się będzie raz w tygodniu.
Do każdej faktury należy dołączyć grafik wykonanych prac.
W okresie od listopada do marca wszystkie ławki i część koszy są zwożone z terenu. W tym okresie główne prace to odśnieżanie i porządkowaniu terenu. Do końca roku Wykonawca musi usunąć wszystkie liście z terenu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215136 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215136 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215136 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnią Socjalną „Poznanianka”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302383059

7.3.3) Ulica: os. Powstańców Warszawy 5D

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-656

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215136 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.