eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Przebudowa pomieszczeń szpitalnych na potrzeby Bloku Operacyjnego Sal Robotycznych Centrum Onkologii w Bydgoszczy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa pomieszczeń szpitalnych na potrzeby Bloku Operacyjnego Sal Robotycznych Centrum Onkologii w Bydgoszczy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Onkologii im. prof. Franciszka Łukaszczyka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001255363

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: dr Izabeli Romanowskiej 2

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-796

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 52 374 3000

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@co.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.co.bydgoszcz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa pomieszczeń szpitalnych na potrzeby Bloku Operacyjnego Sal Robotycznych Centrum Onkologii w Bydgoszczy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ff69df7-b396-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00040657

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00097664/32/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa pomieszczeń szpitalnych na potrzeby Bloku Operacyjnego Sal Robotycznych Centrum Onkologii w Bydgoszczy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https:/e-propublico.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem
Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca
zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami określonymi w tym zakresie przez Zamawiającego w dokumencie SWZ. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: stały dostęp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesyłanego za pośrednictwem Platformy wynosi 120 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami przechowywane są na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiający otrzyma dostęp do plików dopiero po upływie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie "Data przesłania"; o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 13/P/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa pomieszczeń szpitalnych na potrzeby Bloku Operacyjnego Sal Robotycznych Centrum Onkologii w Bydgoszczy zgodnie z zapisami SWZ i załącznikami do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania robót

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolności technicznej lub zawodowej:
a/ Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że zrealizował bądź realizuje w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na przebudowie pomieszczeń, obejmujące wykonanie robót w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej w funkcjonujących budynkach użyteczności publicznej o wartości minimum 1.000.000,00 PLN brutto każda,
b/ Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej
i elektrycznej które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako kierownicy robót, posiadając doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe
(tj. uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie w zakresie kierowania robotami) w zakresie ogólnobudowlanym, sanitarnym i elektrycznym. Jednocześnie osoby te muszą również posiadać co najmniej 5-letnie (60 miesięcy) doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych na budowie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót budowlanych w odpowiedniej specjalności.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 7.4.1. Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego oraz w oświadczeniu Wykonawcy dotyczącym przepisów sankcyjnych - wzór stanowi załącznik nr 12 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.4.2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do swz.
7.4.3. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyny niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - zgodnie z Załącznikiem nr 13 do swz.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

7.2.1. Harmonogram rzeczowo-finansowy zadania – wg wzoru określonego w Załączniku nr 8 do swz.
7.2.2. W zakresie Zintegrowanego systemu sterowania i zarządzania obrazem dla sal operacyjnych” złożyć wraz z ofertą karty katalogowe; Deklaracje Zgodności dla wyrobu medycznego; Certyfikat jakości EN ISO 9001 oraz EN ISO 13485; Deklarację potwierdzającą zgodność systemu integracji Sali operacyjnej z normami zharmonizowanymi: EN 60601-1-2:2015; Deklarację dla urządzenia medycznego klasy I wg dyrektywy medycznej 93/42/EEC; Certyfikaty min.: MDR(EU) 2017/745 Class I Medical Device, EN6060-1
7.2.3. W zakresie Myjni (MM01) złożyć wraz z ofertą kopię stosownego atestu PZH
w zakresie dopuszczenia wyrobu do stosowania w jednostkach służby zdrowia; Certyfikat jakości EN ISO 9001; Certyfikat CE na syfon z funkcją samodezynfekcji rur; Oświadczenie producenta w zakresie systemu zabudowy panelowej (zgodnie
z pkt. II ppkt. 4)
7.2.4. W zakresie Lampy operacyjnej dwuczaszowej (…) złożyć wraz z ofertą karty katalogowe/ulotki oferowanego urządzenia w języku polskim, potwierdzające spełnianie wymaganych parametrów technicznych; Certyfikat CE/Deklarację Zgodności potwierdzającą zgodność wyrobu z Dyrektywą 93/42/EEC
7.2.5. W zakresie zabudowy meblowej MM07; MM09; MM06 złożyć wraz z ofertą kopię stosownego atestu PZH wydanego dla myjni z syfonem samodezynfekującym
w zakresie dopuszczenia wyrobu do stosowania w jednostkach służby zdrowia; kopię Certyfikatu CE na syfon z funkcją samodezynfekcji rur; Certyfikat jakości EN ISO 9001; kopię dokumentu z badania aktywności antybakteryjnej potwierdzający zastosowanie jonów srebra w technologii malowania proszkowego.
7.2.6. W zakresie Kolumny medycznej anestezjologicznej KA01 oraz KA02 złożyć wraz
z ofertąkarty katalogowe/ulotki oferowanego urządzenia w języku polskim, potwierdzające spełnianie wymaganych parametrów technicznych; Certyfikat CE/Deklarację Zgodności potwierdzającą zgodność wyrobu z Dyrektywą 93/42/EEC.
7.2.7. W zakresie Zlewu MM11 złożyć wraz z ofertą kopię stosownego atestu PZH
w zakresie dopuszczenia oferowanego asortymentu do stosowania w jednostkach służby zdrowia; Certyfikat jakości EN ISO 9001.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

7.2.1. Harmonogram rzeczowo-finansowy zadania – wg wzoru określonego w Załączniku nr 8 do swz.
7.2.2. W zakresie Zintegrowanego systemu sterowania i zarządzania obrazem dla sal operacyjnych” złożyć wraz z ofertą karty katalogowe; Deklaracje Zgodności dla wyrobu medycznego; Certyfikat jakości EN ISO 9001 oraz EN ISO 13485; Deklarację potwierdzającą zgodność systemu integracji Sali operacyjnej z normami zharmonizowanymi: EN 60601-1-2:2015; Deklarację dla urządzenia medycznego klasy I wg dyrektywy medycznej 93/42/EEC; Certyfikaty min.: MDR(EU) 2017/745 Class I Medical Device, EN6060-1
7.2.3. W zakresie Myjni (MM01) złożyć wraz z ofertą kopię stosownego atestu PZH
w zakresie dopuszczenia wyrobu do stosowania w jednostkach służby zdrowia; Certyfikat jakości EN ISO 9001; Certyfikat CE na syfon z funkcją samodezynfekcji rur; Oświadczenie producenta w zakresie systemu zabudowy panelowej (zgodnie
z pkt. II ppkt. 4)
7.2.4. W zakresie Lampy operacyjnej dwuczaszowej (…) złożyć wraz z ofertą karty katalogowe/ulotki oferowanego urządzenia w języku polskim, potwierdzające spełnianie wymaganych parametrów technicznych; Certyfikat CE/Deklarację Zgodności potwierdzającą zgodność wyrobu z Dyrektywą 93/42/EEC
7.2.5. W zakresie zabudowy meblowej MM07; MM09; MM06 złożyć wraz z ofertą kopię stosownego atestu PZH wydanego dla myjni z syfonem samodezynfekującym
w zakresie dopuszczenia wyrobu do stosowania w jednostkach służby zdrowia; kopię Certyfikatu CE na syfon z funkcją samodezynfekcji rur; Certyfikat jakości EN ISO 9001; kopię dokumentu z badania aktywności antybakteryjnej potwierdzający zastosowanie jonów srebra w technologii malowania proszkowego.
7.2.6. W zakresie Kolumny medycznej anestezjologicznej KA01 oraz KA02 złożyć wraz
z ofertąkarty katalogowe/ulotki oferowanego urządzenia w języku polskim, potwierdzające spełnianie wymaganych parametrów technicznych; Certyfikat CE/Deklarację Zgodności potwierdzającą zgodność wyrobu z Dyrektywą 93/42/EEC.
7.2.7. W zakresie Zlewu MM11 złożyć wraz z ofertą kopię stosownego atestu PZH
w zakresie dopuszczenia oferowanego asortymentu do stosowania w jednostkach służby zdrowia; Certyfikat jakości EN ISO 9001.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenie stanowiące załącznik nr 1 do SWZ;
2) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia dotyczące przepisów sankcyjnych zgodnie z załącznikiem nr 11 do swz
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
4) zobowiązanie innego podmiotu o którym mowa w rozdziale 9.2 ust. 6 swz (jeżeli dotyczy).
5) Oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni Wykonawcy, w przypadku składania oferty wspólnej (jeżeli dotyczy).
6) kosztorys ofertowy uproszczony, w wersji elektronicznej w formacie .ath (lub innym edytowalnym), zgodnie z zapisami pkt 3.10 SWZ wraz z zestawieniem materiałów.
7) Przedmiotowe środki dowodowe zgodnie z pkt 7.2 swz
8) Warunki graniczne wskazane w STWiORB

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

§ 3
4. Termin realizacji umowy może ulec przedłużeniu, jeżeli niedotrzymanie terminu ustalonego w ust. 2 niniejszego paragrafu stanowi konsekwencję:
1) przyczyn zależnych od Zamawiającego;
2) siły wyższej (powódź, huragan, trzęsienie ziemi, sztorm, śnieżyca, wybuch wojny, zamieszki oraz próby ich stłumienia, strajk, epidemia oraz inne zjawiska o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia
i niemożliwe do zapobieżenia);
3) zmiany dokumentacji projektowej przedmiotu umowy, dokonanej na uzasadniony wniosek Zamawiającego, która prowadzi do przedłużenia terminu wykonania robót objętych przedmiotem umowy;
4) konieczności wprowadzenia, na uzasadniony wniosek Zamawiającego, zmian projektowych lub technologicznych;
5) wystąpienia nieprzewidzianych robót dodatkowych, mających wpływ na prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy.
§ 10
1. Jeżeli Wykonawca będzie realizował roboty objęte niniejszą umową bez należytej staranności, niezgodnie z zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami lub normami, zasadami BHP, dokumentacją projektowo – techniczną lub sprzecznie z umową, Zamawiający ma prawo wezwać Wykonawcę do zmiany sposobu wykonywania robót na prawidłowy w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
§ 12
8. Zamawiający nie dopuszcza zamiany materiałów lub urządzeń na etapie wykonawstwa, np. w celu zmniejszenia przez Wykonawcę kosztów realizacji robót, z wyjątkiem zaistnienia następujących okoliczności:
1) zmian technologicznych – o ile są korzystne dla Zamawiającego i o ile nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, m.in. spowodowane w szczególności pojawieniem się nowych technologii pozwalających na uzyskanie lepszej jakości robót albo zaoszczędzenie czasu czy kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
2) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót objętych przedmiotem umowy przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego, w oparciu o który ją przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wykonaniem nienależytym przedmiotu umowy;
3) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa;
4) zaistnienia innych okoliczności prawnych lub technicznych, skutkujących niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy, zgodnie z jej postanowieniami.
9. Zmiana producenta poszczególnych materiałów lub urządzeń przedstawionych w Ofercie dopuszczalna jest pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów technicznych ani jakościowych stosowanych materiałów lub urządzeń.
10. Zmiany, o których mowa w ust. 8 i 9 niniejszego paragrafu, są dopuszczalne pod warunkiem ich każdorazowego zatwierdzenia przez Zamawiającego.
11. Zmiany, o których mowa w ust. 8 i 9 niniejszego paragrafu, nie mogą spowodować podwyższenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w §14 ust. 1 umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-01 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-01 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

ciąg dalszy zmian umowy:
§ 13
3. Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1-2 ustawy PZP, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż stopień wymagany w trakcie postępowania
o udzielenie zamówienia na realizację przedmiotu umowy.
4. Jeżeli Wykonawca, po zmianie lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1-2 ustawy PZP, nie wykaże Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu lub gdy spełnia je w stopniu mniejszym niż stopień wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia na realizację przedmiotu umowy – Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy (zgodnie z §21 ust. 1 pkt 1 lit. i umowy).
§14
2. W przypadku zmiany stawek podatku VAT w okresie obowiązywania niniejszej umowy, kwota podatku VAT zostanie skorygowana tak, aby była zgodna ze stawkami obowiązującymi w dniu wystawienia faktury. Tym samym dopuszcza się możliwość zmiany wartości wynagrodzenia brutto przy zachowaniu stałości wartości wynagrodzenia netto.
3. Wynagrodzenie ryczałtowe, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych
z wykonaniem umowy. Niedoszacowanie, pominięcie lub brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego, określonego w ust. 1 niniejszego paragrafu. Strony niniejszej umowy nie mogą zmienić wysokości wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy, określonego w ust. 1 niniejszego paragrafu, poza okolicznościami przedstawionymi w ust. 2 lub 4 niniejszego paragrafu.
§ 21
1. Stronom przysługuje prawo odstąpienia od umowy w następujących sytuacjach:
1) Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy:
a) w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; odstąpienie od umowy w tym wypadku może nastąpić w terminie 30 dni od powzięcia przez Zamawiającego wiadomości o powyższych okolicznościach;
b) w razie rozpoczęcia likwidacji przedsiębiorstwa Wykonawcy;
c) w razie zajęcia majątku Wykonawcy przez organy egzekucyjne;
d) w przypadku uporczywego nieprzekazywania przez Wykonawcę Zamawiającemu „planu BIOZ”, o którym mowa w §8 ust. 2 umowy, po uprzednim 2-krotnym wezwaniu do jego przedstawienia;
e) w przypadku, gdy Wykonawca nie przedłoży Zamawiającemu projektów umów lub ich zmian oraz umów z podwykonawcami lub ich zmian w terminach określonych w §13 ust. 5 umowy;
f) w przypadku, gdy Wykonawca nie zastosuje się do wezwania Zamawiającego do zmiany sposobu wykonywania robót na prawidłowy w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie (zgodnie z §10 ust. 2 pkt 3 umowy);

dalsze zmiany zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik do SWZ

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.