eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tyrawa Wołoska › Przebudowa pomieszczeń gminnego ośrodka kultury na potrzeby prowadzenia działalności kulturalnej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa pomieszczeń gminnego ośrodka kultury na potrzeby prowadzenia działalności kulturalnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TYRAWA WOŁOSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440761

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 175

1.5.2.) Miejscowość: Tyrawa Wołoska

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-535

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134656931

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@tyrawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tyrawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa pomieszczeń gminnego ośrodka kultury na potrzeby prowadzenia działalności kulturalnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25d90617-69aa-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00040574

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00063616/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa pomieszczeń gminnego ośrodka kultury na potrzeby prowadzenia działalności kulturalnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00451946/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IIiGG.271.26.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. SALA NR 1 (parter)
a) Roboty ogólnobudowlane:
- Wymiana okien skrzynkowych na okna rozwierane i uchylno-rozwierane dwudzielne z PCV,
- wykucie z muru podokienników betonowych z lastryko,
- obsadzenie prefabrykowanych podokienników z
Aglomarmuru,
- rozebranie obróbek blacharskich z blachy nie nadającej
się do użytku,
- obróbki blacharskie z blachy powlekanej,
- wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi aluminiowe
dwuskrzydłowe z naświetlem,
- rozebranie podłóg białych na półwpust,
- rozebranie legarów i boazerii,
- wykucie z muru ościeżnic drewnianych i montaż drzwi wewnętrznych drewnianych z obróbką
obsadzenia,
- uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach
na zaprawie cementowo-wapiennej bloczkami z betonu
komórkowego,
- uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. II z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach i słupach prostokątnych na podłożu z cegły, pustaków ceramicznych, gazo- i pianobetonów,
- ręczne wykopy ciągłe lub jamiste ze skarpami,
- ściany betonowe proste - ręczne układanie betonu,
- podkłady z ubitych materiałów sypkich na podłożu gruntowym, podkłady betonowe,
- izolacje przeciwwilgociowe - gruntowanie podłoża oraz z papy zgrzewalnej w pomieszczeniach,
- izolacje cieplne z płyt styropianowych,
- izolacje poziome - warstwy ochronno-termoizolacyjne,
- warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej ułożenie folii ochronnej,
- gruntowanie podłoża i posadzki cementowe wraz z cokolikami,
- posadzki płytkowe z kamieni sztucznych; płytki drewnopodobne oraz cokoliki płytkwowe,
- posadzki z desek posadzkowych,
- zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach oraz gruntowanie podłoża ,
- gładzie gipsowe na stropach i ścianach,
- malowanie ścian,
b) Instalacje elektryczne.

2. Pomieszczenie biurowe:
- wymiana okien skrzynkowych na okna rozwierane,
- wykucie z muru podokienników betonowych z lastryko,
- obsadzenie prefabrykowanych podokienników z aglomarmuru,
- rozebranie obróbek blacharskich z blachy nie nadającej się do użytku,
- obróbki blacharskie z blachy powlekanej,
- zerwanie posadzki z wykładziny tekstylnej,
- posadzki z paneli podłogowych,
- zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach,
- gruntowanie podłoża (ściany),
- gładzie gipsowe na stropach i ścianach,
- dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych,

3. Sala nr 3 (poddasze) :
a) roboty budowlane:
- wymiana okien skrzynkowych na okna rozwierane,
- wykucie z muru podokienników betonowych z lastryko,
- obsadzenie prefabrykowanych podokienników z aglomarmuru,
- rozebranie obróbek blacharskich z blachy nie nadającej się do użytku,
- obróbki blacharskie z blachy powlekanej,
- wykucie z muru ościeżnic drewnianych,
- rozebranie boazerii,
- usunięcie izolacji termicznej obudowy poddaszy,
- uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych,
b) instalacje elektryczne

4. Instalacja CO
- Zaprojektować i wykonać instalację wewnętrzną CO (z grzejnikami 36 kpl) - wymiana grzejników stalowych na dwupłytowe, wymiana zaworów grzejnikowych (do regulacji i powrotnych), wymiana rurarzu z na nowy (miedź), płukanie pozostałych urządzeń, uruchomienie instalacji. Naprawa powstałych uszkodzeń po montażu instalacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259530 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299825,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259530 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JPC BUDOWNICTWO SPÓLKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521189876

7.3.3) Ulica: ul. Ignacego Paderewskiego 1L

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-320

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259530,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.