eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki Śląskie › Pielęgnacja oraz utrzymanie terenów zieleni w mieście i gminie Oborniki Śląskie



Ogłoszenie z dnia 2021-04-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00040121 z dnia 2021-04-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pielęgnacja oraz utrzymanie terenów zieleni w mieście i gminie Oborniki Śląskie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Oborniki Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935081

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trzebnicka 1

1.5.2.) Miejscowość: Oborniki Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-120

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 310 35 19

1.5.8.) Numer faksu: 71 310 22 95

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oborniki@oborniki-slaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl oraz http://bip.oborniki-slaskie.pl/m,5336,zamowienia-publiczne.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pielęgnacja oraz utrzymanie terenów zieleni w mieście i gminie Oborniki Śląskie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1abd322b-9067-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040121

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002471/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Utrzymanie zieleni w mieście i gminie Oborniki Śląskie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026186/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.27.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 155000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest pielęgnacja i utrzymanie terenów zieleni w mieście i gminie Oborniki Śląskie polegające na:-Koszeniu trawników, -Strzyżeniu żywopłotów -Odchwaszczaniu żywopłotów -Odchwaszczeniu chemicznym alejek-Jesiennej zbiórce i wywozie liści z terenów zielonych -Opróżnianiu odpadów z pojemników na odpady – odpady komunalne zmieszane-Opróżnianiu odpadów z pojemników na odpady – odpady segregowane-Konserwacji i wykonywaniu drobnych prac naprawczych urządzeń na terenach zielonych (ławek, urządzenia placów zabaw, pojemniki na odpady itp.)-Wymianie piasku w piaskownicach – 2 razy do roku -Montażu dodatkowych psich pakietów – 3 szt.- ul. Łąkowa, ul, Witosa, Fredry-Montażu ławek parkowych - 5 szt. – miejsce montażu wskaże Zleceniodawca. -Montażu koszy na odpady – 5 szt. - miejsce montażu wskaże Zleceniodawca-Uzupełnieniu psich pakietów -Montażu kwietników, kaskad, donic – marzec 2022 (donice) – maj 2021 – kaskady kwietniki, - demontaż październik - listopad 2021 Podstawowe dane dot. terenów zieleni ujętych w zamówieniu na terenie gminy Oborniki Śląskie:powierzchnia ogólna terenu - 26,2628 ha, powierzchnia trawników – 18,529 ha, powierzchnia żywopłotów – 2556 m2, powierzchnia skupin krzewów, żywopłotów, pod drzewami – 2682,365 m2, powierzchnia alejek – 7614,075m2,Podstawowe dane dotyczące terenów zieleni ujętych w zamówieniu na terenie miasta Oborniki Śląskie: powierzchnia ogólna terenu - 13,364 ha, powierzchnia trawników - 9,712 ha, powierzchnia rabat - 560 m2,powierzchnia żywopłotów – 2425,00 m2, powierzchnia skupin krzewów, żywopłotów, pod drzewami – 2662,32 m2,powierzchnia alejek - 7211 m2, ilość pojemników na odpady zmieszane - 105 szt. ilość pojemników na odpady segregowane - 22 szt. ilość ławek - 137 szt.ilość pojemników na odpady zmieszane - 0 szt. teren wiejski ilość pojemników na odpady segregowane – 0 szt. teren wiejskiilość ławek - 80 szt. teren wiejskiWykonawca ma obowiązek również: 1. Do 30 maja oczyścić i pomalować impregnatem do drewna odeskowanie ławek parkowych (dwie warstwy)w ilości 10 szt. zlokalizowanych w parku miejskim przy ul. Lipowej w Obornikach Śląskich (w kolorze palisander), w ilości 42 szt. (wraz z odeskowaniem na gabionach przy schodkach) zlokalizowanychw parku miejskim przy ul. M. Skłodowskiej-Curie w Obornikach Śląskich (w kolorze tek), w ilości 5 szt. zlokalizowanych w parku miejskim przy Dworcu PKP w Obornikach Śląskich (kolorze tek),w ilości 7 szt. zlokalizowanych w parku miejskim przy ul. Podzamcze w Obornikach Śląskich (w kolorze tek), w ilości 49 szt. i ławostoły zlokalizowane w parku miejskim w Osolinie, na placu biesiadnym i parku przy stacji PKP w Osoli (w kolorze tek),miejskie 31 szt. (ul. Trzebnicka w Obornikach Śl. - 3 szt.; przed Urzędem Miejskim w Obornikach Śl. - 1 szt.; przejście pomiędzy ul. Trzebnicką a ul. Dworcową w Obornikach Śl. - 1 szt.; ul. Dworcowa w Obornikach Śl. - 12 szt.; ul. Kościuszki w Obornikach Śl. - 3 szt.; ul. Wrocławska w Obornikach Śl. - 4 szt.; ul. Skłodowskiej-Curie w Obornikach Śl., 3 szt.; ul. Wyszyńskiego w Obornikach Śl. - 2 szt.; ul. Ofiar Katynia w Obornikach Śl. - 2 szt.) do dnia 30 maja 2021 r.Regularnie uzupełniać psie pakiety w specjalnych pojemnikach - przy ul. Chrobrego, ul. Kasztanowej, ul. Łąkowej, ul. Polnej, ul. Pobożnego, w parkach miejskich przy ul. Mickiewicza, ul. Lipowej, ul. Skłodowskiej, ul. Podzamcze, przy Dworcu PKP, przy Domu Towarowym, skwer przy ul. Zielonej, park przy ul. Kościuszki, ul. Witosa, ul. Fredry, ul. Łąkowa Pakiety dostarcza Zamawiający.Montaż kaskad, kwietników i doniczamontować kwietniki (6 szt.) wokół ronda im. A. Natalii-Świat w Obornikach Śląskich oraz na lampach (2 szt.) w parku miejskim przy ul. M. Skłodowskiej-Curie w Obornikach Śląskich. w drugiej połowie marca 2022 r., ustawienie donic przy rondzie na barierkach typu Litoral - 9 szt.ustawienie wraz z transportem donic o śr. = 55 cm i h = 55 cm , 4 szt. – w parku przy ul. Dworcowej przy PKP, 2 szt. ma skwerze przy ul. Ofiar Katynia, 4 szt. w parku miejskim przy ul. M. Skłodowskiej-Curie w Obornikach Śląskich5 szt. przy urzędzie miejskim w Obornikach Śląskichustawienie wraz z transportem donic o śr.=75 cm i h=75cm3 szt.– na skwerze przy ul. Wyszyńskiego4 szt.– w parku miejskim przy ul. PodzamczeMontaż dwóch kaskad - w parku miejskim przy ul. M. Skłodowskiej-Curie w Obornikach Śląskich,Montaż kaskady - kwietnika h=260 – skwer przy ul. Poniatowskiego 2 szt. kwietników wiszących - w parku miejskim przy ul. M. Skłodowskiej-Curie w Obornikach Śląskich. Zamawiający dopuszcza zmianę lokalizacji montażu kwietników i donic na terenie miasta Obornik Śląskich. W okresie jesiennym zdemontować oraz oczyścić wszystkie powyższe kwietniki i donice, a następnie przekazać Zamawiającemu.Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów związanych z zakupem worków do pojemników na odpady zmieszane, jak również worków do segregacji, środków do chemicznego odchwaszczania, oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń i narzędzi koniecznych do realizacji zamówienia. Czyszczenie słupów ogłoszeniowych – 4 szt. – ul. Zapolskiej, ul. Ofiar Katynia, ul. Łokietka. Oferent zobowiązany jest do utrzymywania tych miejsc w odpowiednim stanie porządkowym i oczyszczenia słupów raz w miesiącu, po wcześniejszym zgłoszeniu przez Zamawiającego.Czyszczenie tablic ogłoszeniowych – zgodnie z załącznikiem 1aMontażu barierek ochronnych na długości ok. 22 m wzdłuż granicy skwery przy ul. Ofiar Katynia – barierki zapewnia Zamawiający Bieżące zasypywanie dołów i uzupełnianie ubytków w nawierzchni pod ławkami na terenach zielonych – 25 szt. – punkty wskażę zamawiający przy odbiorze odpadów segregowanych zakazuje się mieszania ich z odpadami zmieszanymi Usuwanie odpadów zgromadzonych w miejscach do tego celu nieprzeznaczonych (likwidacja dzikich wysypisk) poprzez zebranie zgromadzonych odpadów i zagospodarowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami – parking w Osolinie.Zamawiający nie zezwala na składowanie zebranych nieczystości na terenach zielonych i innych miejscach użyteczności publicznej - ich wywóz musi nastąpić w dniu wykonywania prac utrzymanie w czystości nawierzchni placów, w tym - zamiatanie, zbieranie odpadów (np. papiery, butelki, gruz, tworzyw sztucznych itp.)Należy utrzymać pojemniki na odpady w odpowiednim stanie sanitarnym.Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości powierzchni terenów zielonych i innych miejsc użyteczności publicznej wymagających utrzymania w czystości o powierzchnię nie większą niż 0,20 ha.Wykonawca gwarantuje, że środki chemiczne oraz inne materiały użyte do realizacji zamówienia są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta, a pracownicy stosujący niniejsze środki są odpowiednio przeszkoleni w zakresie stosowania tych środków. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę.Podczas wykonywania usługi zabrania się Wykonawcy wjeżdżania samochodami na trawniki w parkach i na skwerach, aby zapobiec ich zniszczeniu. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że Wykonawca niniejszego zalecenia nie wykonuje, Zamawiający zobowiąże Wykonawcę do odtworzenia danego trawnika na swój koszt. Wykonywanie bieżących napraw uszkodzonych pojemników - przy pomocy narzędzi i materiałów (śruby, kółka, farba itd.) Wykonawcy. Bieżące naprawy powinny być dokonywane bez zbędnej zwłoki w przypadku zauważenia przez Wykonawcę zniszczenia pojemników podczas wykonywania usług określonych w terminie 5 dni od zlecenia takiej naprawy przez Zamawiającego w przypadkach interwencyjnych. Bieżące naprawy obejmować będą m.in.: a) naprawianie elementów mocujących kosze do słupka, b) prostowanie słupków, do których mocowane są kosze oraz ich stabilizacja w gruncie, c) prostowanie koszy (nadanie koszom pogiętym pierwotnego kształtu) oraz zamalowywanie miejsc z ubytkami farby w kolorze odpowiadającym lub zbliżonym do oryginalnego - dotyczy koszy metalowych; 3) demontaż uszkodzonych pojemników i montażu nowych pojemników, zakupionych przez Zamawiającego. Szczegółowy zakres zamówienia został przez zamawiającego sprecyzowany w załącznikach do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówień (dalej zwane: SWZ): a) załącznik nr 1a - specyfikacja terenów zieleni w mieście Oborniki Śląskie b) załącznik nr 1 b - specyfikacja terenów zieleni w miejscowościach gminy Oborniki Śląskie c) załącznik nr 2 - zestaw map z zaznaczonymi terenami zieleni d) załącznik nr 4a - harmonogram prac w mieście Oborniki Śląskie e) załącznik nr 4b - harmonogram prac w miejscowościach gminy Oborniki Śląskie f) załącznik nr 5 - formularz ofertowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168480

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182000

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168480

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Melioracyjno-Instalacyjnych Dorota Kałuża

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151009251

7.3.3) Ulica: Poziomkowa 27

7.3.4) Miejscowość: Żmigród

7.3.5) Kod pocztowy: 55-140

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168480,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.