eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzkowice › "Dostawa oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej na potrzeby Gminy Gorzkowice w 2024 r., w tym pojazdów będących w jej dyspozycji."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej na potrzeby Gminy Gorzkowice w 2024 r., w tym pojazdów będących w jej dyspozycji.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gorzkowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647871

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 3

1.5.2.) Miejscowość: Gorzkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-350

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gorzkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gorzkowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-68e34aee-a953-11ee-a681-52fe4aa7189e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej na potrzeby Gminy Gorzkowice w 2024 r., w tym pojazdów będących w jej dyspozycji.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68e34aee-a953-11ee-a681-52fe4aa7189e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00040014

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00580328/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 „Dostawa oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej na potrzeby Gminy Gorzkowice w 2024 r., w tym pojazdów będących w jej dyspozycji.”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00003498

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 586020,00

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia:
„Dostawa oleju napędowego (ON) oraz benzyny bezołowiowej (PB 95/E10) na potrzeby Gminy Gorzkowice w 2024 r.” w tym pojazdów będących w jej dyspozycji.”
• (ON)
zakres podstawowy: 70 tys. litrów
minimalna wielkość zamówienia; 45 tys. litrów,
zakres objęty prawem opcji : 5 tys. litrów
• Pb 95/E10
zakres podstawowy: 4 tysiące litrów
minimalna wielkość zamówienia : 1,5 tys. litrów
zakres objęty prawem opcji : 1 tys. litrów
4.4. Zamawiający wymaga, aby paliwa spełniały wymagania określone w:
 Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1314).
 Polskiej normie PN-EN 590:2013-12 lub równoważnej;
 jak również będą zgodne z nowelizowanymi w trakcie dostaw normami i przepisami określającymi wymagania jakościowe oraz ze Świadectwem jakości wystawionym przez producenta paliw.
4.5. W trakcie trwania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyrywkowej weryfikacji jakości paliw, które będzie wykonane przez certyfikowane laboratorium analityczne.
4.6. Paliwa tankowane będą sukcesywnie do pojazdów służbowych będących w dyspozycji Urzędu Gminy Gorzkowice oraz tankowanie do kanistra.
4.7. Tankowanie odbywać się będzie na stacji wskazanej przez Wykonawcę w ofercie – w części 1 lub dwóch stacjach wskazanych przez Wykonawcę w ofercie – w części 2.
4.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia ilości mniejszej niż wskazana maksymalna ilość paliwa, nie mniejszej jednak niż wskazana ilość minimalna.
4.9. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
4.10. Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć zakup paliwa
- Dla części 1 zamówienia - w co najmniej jednej stacji paliw czynnej przez wszystkie dni tygodnia, położonej w odległości nie większej niż 8 km od siedziby Zamawiającego (mieszczącej się przy ul. Szkolnej 3). Odległości należy oszacować na podstawie wyszukiwarki http://maps.google.pl/. Pod uwagę będzie brana naj-krótsza trasa (o nawierzchniach asfaltowych) w typie podróży samochodem (ikona samochodu).
- Dla części 2 zamówienia - na Stacjach Paliw należących do Wykonawcy na te-renie całego kraju, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zagwarantuje Zamawiającemu w całym okresie trwania umowy możliwość zakupu paliwa w co najmniej dwóch stacjach paliw położonych w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Zamawiającego (mieszczącej się przy ul. Szkolnej 3) oraz 10 stacjach paliw położonych na terenie województwa łódzkiego, czynnych całodobowo. Odległości należy oszacować na podstawie wyszukiwarki http://maps.google.pl/. Pod uwagę będzie brana najkrótsza trasa (o nawierzchniach asfaltowych) w typie podróży samochodem (ikona samochodu).
4.11. W zakresie części 2: Wykonawca dostarczy w ramach wynagrodzenia min. 4 sztuk kart. Karty zostaną wystawione na numer rejestracyjny samochodu lub imię i nazwisko kierowcy lub nazwę Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że każdorazowo wraz z fakturą Wykonawca ma obowiązek dostarczać dowody wydania paliwa w formie wydruku z systemu obsługującego karty paliwowe na stacjach paliw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.5.5.) Wartość części: 507300 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia:
„Dostawa oleju napędowego (ON PREMIUM) na potrzeby pojazdów będących w dyspozycji Gminy Gorzkowice w 2024 r.”
zakres podstawowy: 10 tys. litrów
minimalna wielkość zamówienia: 5 tys. litrów,
zakres objęty prawem opcji: 2 tys. litrów
4.4. Zamawiający wymaga, aby paliwa spełniały wymagania określone w:
 Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1314).
 Polskiej normie PN-EN 590:2013-12 lub równoważnej;
 jak również będą zgodne z nowelizowanymi w trakcie dostaw normami i przepisami określającymi wymagania jakościowe oraz ze Świadectwem jakości wystawionym przez producenta paliw.
4.5. W trakcie trwania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyrywkowej weryfikacji jakości paliw, które będzie wykonane przez certyfikowane laboratorium analityczne.
4.6. Paliwa tankowane będą sukcesywnie do pojazdów służbowych będących w dyspozycji Urzędu Gminy Gorzkowice oraz tankowanie do kanistra.
4.7. Tankowanie odbywać się będzie na stacji wskazanej przez Wykonawcę w ofercie – w części 1 lub dwóch stacjach wskazanych przez Wykonawcę w ofercie – w części 2.
4.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia ilości mniejszej niż wskazana maksymalna ilość paliwa, nie mniejszej jednak niż wskazana ilość minimalna.
4.9. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
4.10. Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć zakup paliwa
- Dla części 1 zamówienia - w co najmniej jednej stacji paliw czynnej przez wszystkie dni tygodnia, położonej w odległości nie większej niż 8 km od siedziby Zamawiającego (mieszczącej się przy ul. Szkolnej 3). Odległości należy oszacować na podstawie wyszukiwarki http://maps.google.pl/. Pod uwagę będzie brana naj-krótsza trasa (o nawierzchniach asfaltowych) w typie podróży samochodem (ikona samochodu).
- Dla części 2 zamówienia - na Stacjach Paliw należących do Wykonawcy na te-renie całego kraju, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zagwarantuje Zamawiającemu w całym okresie trwania umowy możliwość zakupu paliwa w co najmniej dwóch stacjach paliw położonych w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Zamawiającego (mieszczącej się przy ul. Szkolnej 3) oraz 10 stacjach paliw położonych na terenie województwa łódzkiego, czynnych całodobowo. Odległości należy oszacować na podstawie wyszukiwarki http://maps.google.pl/. Pod uwagę będzie brana najkrótsza trasa (o nawierzchniach asfaltowych) w typie podróży samochodem (ikona samochodu).
4.11. W zakresie części 2: Wykonawca dostarczy w ramach wynagrodzenia min. 4 sztuk kart. Karty zostaną wystawione na numer rejestracyjny samochodu lub imię i nazwisko kierowcy lub nazwę Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że każdorazowo wraz z fakturą Wykonawca ma obowiązek dostarczać dowody wydania paliwa w formie wydruku z systemu obsługującego karty paliwowe na stacjach paliw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.5.) Wartość części: 78720 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 512049,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 512049 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.