eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubicz Dolny › Przebudowa i termomodernizacja budynku użyteczności publicznej z częścią mieszkalną i pomieszczeniem byłej kaplicy przy ulicy Bocznej 4 w ramach rewitalizacji Lubicza Górnego



Ogłoszenie z dnia 2021-04-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00039938 z dnia 2021-04-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i termomodernizacja budynku użyteczności publicznej z częścią mieszkalną i pomieszczeniem byłej kaplicy przy ulicy Bocznej 4 w ramach rewitalizacji Lubicza Górnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBICZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Toruńska 21

1.5.2.) Miejscowość: Lubicz Dolny

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-162

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 566212101

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lubicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.lubicz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i termomodernizacja budynku użyteczności publicznej z częścią mieszkalną i pomieszczeniem byłej kaplicy przy ulicy Bocznej 4 w ramach rewitalizacji Lubicza Górnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d1abea7-7ff7-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039938

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007465/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Rewitalizacja budynku użyteczności publicznej i byłej kaplicy przy ul. Bocznej 4 w LG

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

RPKP Regionalny Program Operacyjny Województwa Kuj.-Pom. na lata 2014-2020. Rozwój lokalny kierowany przez społeczność.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014435/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ORG.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje termomodernizację budynku użyteczności publicznej (świetlica wiejska) z częścią mieszkalną, prace związane ze zmianą sposobu użytkowania byłej kaplicy na salę świetlicową wraz z robotami towarzyszącymi, zagospodarowanie terenu i remont pomieszczeń świetlicy w ramach zadania pn.: „Przebudowa i termomodernizacja budynku użyteczności publicznej z częścią mieszkalną i pomieszczeniem byłej kaplicy przy ulicy Bocznej 4 w ramach rewitalizacji Lubicza Górnego”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje:1) ocieplenie ścian zewnętrznych nadziemnych. 2) ocieplenie stropodachu niewentylowanego. 3) wymiana stolarki okiennej zgodnie z projektem termomodernizacji.4) roboty towarzyszące:a) wymiana obróbek blacharskich,b) wymiana parapetów zewnętrznych,c) demontaż i wymiana rynien i rur spustowych z wydłużeniem łączników mechanicznych,d) demontaż i ponowny montaż nowej instalacji odgromowej z wykonaniem pomiarów,e) demontaż i ponowny montaż szyldów i tablic informacyjnych,f) demontaż i ponowny montaż elementów elewacji,g) demontaż, malowanie i ponowny montaż krat w oknach, flagowników, krzyża i drzwi,h) uzupełnienie ubytków tynku i malowanie kominów,i) demontaż starych i montaż nowych kratek i kominów wentylacyjnych,j) demontaż i ponowny montaż zewnętrznych opraw oświetleniowych,k) uzupełnienie ubytków i naprawa zewnętrznych elementów żelbetowych,l) wykonanie opaski z kostki brukowej o szerokości 60 cm,m) naprawa tynku cem-wap z odtworzeniem detali architektonicznych i malowaniem ścian zewnętrznych,n) wykonanie nowych drzwi wejściowych na podstawie drzwi istniejących,o) naprawa i oszklenie doświetla nad drzwiami byłej kaplicy,p) demontaż, malowanie i ponowny montaż masztów antenowych i anten satelitarnych, q) demontaż i wymiana wyłazu dachowego.5) Zakres prac objętych projektem zamiennym:a) zagospodarowanie terenu poprzez odbudowanie zdemontowanego wyjścia zewnętrznego wraz ze schodami, ułożenie kostki brukowej od strony wejścia do kaplicy i wyposażenie terenu w elementy małej architektury,b) remont pomieszczeń świetlicy ze szczególnym uwzględnieniem wykonania sufitu podwieszanego w holu świetlicy, wykuciem otworu drzwiowego z pomieszczenia kuchni na korytarz, wymiana 1 szt. stolarki drzwiowej zewnętrznej na przeszkloną z naświetlem górnym,c) prace budowlane związane ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia byłej kaplicy na salę świetlicową zgodnie z projektem budowlanym,d) wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz centralnego ogrzewania w pomieszczeniu byłej kaplicy,e) wykonanie instalacji elektrycznej, alarmowej, nagłośnieniowej i telewizji przemysłowej,f) zakup wyposażenia zgodnie z zestawieniem stanowiącym załącznik do SWZ (wykaz sprzętu i wyposażenia).3. Opis przedmiotu zamówienia określony został w projekcie termomodernizacji, projekcie zamiennym oraz kosztorysie nakładczym - stanowiącymi załączniki techniczne do SWZ udostępnione w postaci plików pdf. Przedmiot zamówienia nie obejmuje prac budowlanych w kotłowni (poz. 32-42 kosztorysu), wymiany drzwi kotłowni (poz. 19 kosztorysu) oraz okna na elewacji zachodniej o wymiarach 0,9 x 0,9m zawartych w projekcie oraz kosztorysie (poz. 17 kosztorysu).4. Jeden egzemplarz dokumentacji projektowej zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu Umowy.5. Zamawiający ustala minimalny termin gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 5 lat od daty dokonania odbioru końcowego robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 396081,24

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 528900,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 396081,24

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lupuss Sp. z o.o.

7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-031

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 396081,24

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-30
2021-04-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.