eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białobrzegi › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla realizacji inwestycji pn. "Przebudowa dróg powiatowych na terenie gmin: Stara Błotnica, Białobrzegi, Promna oraz Radzanów"



Ogłoszenie z dnia 2024-01-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla realizacji inwestycji pn. „Przebudowa dróg powiatowych na terenie gmin: Stara Błotnica, Białobrzegi, Promna oraz Radzanów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Białobrzegach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670230824

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościelna 109

1.5.2.) Miejscowość: Białobrzegi

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-800

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 613 23 38

1.5.8.) Numer faksu: 48 613 23 38

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzdpbialobrzegi@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdpbialobrzegi.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla realizacji inwestycji pn. „Przebudowa dróg powiatowych na terenie gmin: Stara Błotnica, Białobrzegi, Promna oraz Radzanów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56275fc9-b448-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00039607

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039200/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla realizacji inwestycji pn. „Przebudowa dróg powiatowych na terenie gmin: Stara Błotnica, Białobrzegi, Promna oraz Radzanów”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/bialobrzegipowiat

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/bialobrzegipowiat

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/bialobrzegipowiat
W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
Zamawiający, ), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d. włączona obsługa JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f. szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.,
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej na stronie platformazakupowa.pl
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, rukcje korzystania z platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZDP.271.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi podzielonymi na zadania :
a) Zadanie nr 1 - „Przebudowa drogi powiatowej nr 1132W Siemiradz – Bród na odcinku Siemiradz – Stary Kobylnik od km 1+245 do km 3+880 – CZĘŚĆ I”

Wykonanie przebudowy drogi powiatowej na odcinku 2,635 km, karczowanie krzaków 200,00 m2, rozbiórka konstrukcji jezdni łącznie 2883,00m2, rozbiórka przepustów o śr. do 40cm 174,00m, rozbiórka przepustów 100-120cm 21,00 m, demontaż słupków tarcz znaków 4 słupki/9 tarcz, wykonanie koryta pod konstrukcję drogi 15, 25, 30 i 40cm łącznie 6915,00m2, wykonanie nasypów 105,00m3, wykonanie przepustów z rur PEHD pod drogą o śr. 40cm 18,00m, wykonanie przepustów z rur PEHD pod drogą o śr. 100cm 10,00m, wykonanie przepustów z rur PEHD pod drogą o śr. 120cm 10,00m, wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10cm łącznie 6915,00 m2, wykonanie podbudowy z kruszywa 0/31,5mm o gr. 10, 15, 20 i 25cm łącznie 6915,00m2, wykonanie warstwy wyrównawczej o śr. gr. 3cm z betonu asfaltowego AC 16W 743,00 ton, wykonanie warstwy wiążącej o gr. 4 i 6cm z betonu asfaltowego AC 16W łącznie 5031,00m2, wykonanie warstwy ścieralnej o gr. 3cm z betonu asfaltowego AC 8S łącznie 15304,00 m2, umocnienie skarp i dna rowu płytami ażurowymi łącznie 136,00m2, wykonanie przepustów pod zjazdami z rur PVC o średnicy 40cm 107szt/817,00m, ustawienie przyczółków do przepustów o średnicy 40cm 214,00szt, wykonanie poboczy z kruszywa 0/31,5mm o szer. 0,75m 3929,00m2, oczyszczenie rowów 4574,00m, wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego łącznie 568,40m2, ustawienie oznakowania pionowego 23 słupki/34 tablice, ustawienie barier U-14a 28,00m, ustawienie krawężników 15x30cm na ławie z betonu C12/15 32,00m, ustawienie obrzeży 30x8cm 91,00m, wykonanie chodnika z kostki brukowej gr. 6cm 66,0m2, wykonanie zjazdów z kruszywa łamanego 127,00m2, wykonanie zjazdów z betonu asfaltowego AC 11S o gr. 4cm 1612,0m2 , przełożenie zjazdów z kostki brukowej 111,00m2, montaż nowej wiaty przystankowej 1,0kpl., regulacja studni i zaworów łącznie 19,0szt. 3,0 szt.

b) Zadanie nr 2 - „Przebudowa drogi powiatowej nr 1125W Szczyty – Brzeźce od km 0+000 do km 1+532 – CZĘŚĆ I”

Wykonanie przebudowy drogi powiatowej na odcinku 1,532 km, karczowanie krzaków 5000,00m2, rozbiórka konstrukcji jezdni łącznie 620,00m2, rozbiórka przepustów 72,00m, rozbiórka znaków ze słupkami 2słupki/4 tarcze, demontaż progu zwalniającego prefabrykowanego 1,0kpl., wykonanie koryta pod konstrukcję jezdni 20/40cm łącznie 630,00m2, wykonanie koryta pod konstrukcję chodników gr 15cm 2182,00m2, wykonanie koryta pod konstrukcję zjazdów gr 25cm 729,00m2, wykonanie koryta pod konstrukcję wlotów dróg bocznych gr. 30cm 397,00m2, wykonanie nasypów 599,00m3, wykonanie przykanalików o śr. 160mm z rur PVC SN8 61,50m, ustawienie krawężników odwadniających I i II segmentowych łącznie 18,0 szt., wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10cm łącznie 3938,00m2, wykonanie podbudowy z kruszywa 0/31,5mm o gr.10, 15, 20 i 25cm łącznie 3938,00m2, wykonanie warstwy ścieralnej z BA o gr. 3cm 5826,00m2, wykonanie warstwy ścieralnej z BA o gr. 6cm 630,00m2, wykonanie warstwy wiążącej z BA o gr. 4cm 397,00m2, wykonanie warstwy wyrównawczej z BA w ilości 75kg/m2 334,00t., frezowanie nawierzchni bitumicznych na gr. do 3cm 285,00m2, umocnienie skarp płytami ażurowymi 17,00m2, wykonanie przepustów pod zjazdami z rur PVC o średnicy 40cm 40szt/292,00m, ustawienie przyczółków do przepustów o średnicy 40cm 80,00szt, wykonanie poboczy z kruszywa 0/31,5mm o szer. 0,75m 1141,00m2, oczyszczenie rowów 2003,00m, wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego 351,10m2 ustawienie oznakowania pionowego 17 słupków/19 tablic, ustawienie barier U-14a 12,00m, montaż progów zwalniających płytowych 2,0 szt., ustawienie krawężnika 15x30 na ławie bet.C12/15 1535,00m, ustawienie obrzeży 8x30 wraz z ławą bet. C8/10 1626,0m, wykonanie zjazdów z BA o gr. 4cm 729,00m2, przełożenie zjazdów z kostki brukowej o gr. 8cm 39,00m2, regulacja studni teletech. 2,0szt.

c) Zadanie nr 3 - „Przebudowa drogi powiatowej nr 1104W Falęcice – Nowe Miasto nad Pilicą
na odcinku Adamów – Pacew od km 2+715 do km 3+805 – CZĘŚĆ II”,

Wykonanie przebudowy drogi powiatowej na odcinku 1,090 km, karczowanie drzew o średnicy 10-15cm 6,00szt., karczowanie krzaków 640,00m2, rozbiórka konstrukcji jezdni, chodników i zjazdów łącznie 500,00m2, rozbiórka krawężników wraz z ławą bet. i obrzeży łącznie 86,00m, rozbiórka znaków ze słupkami 2 słupki/4tarcze, wykonanie koryta na głębokość 15cm - 25cm łącznie 3713,00m2, wykonanie nasypów 163,00m3, wykonanie kan. deszczowej o średnicy 160mm 18,0m ustawienie krawężników odwadniających 6,0 szt., wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10cm łącznie 2995,00m2, wykonanie podbudowy z kruszywa 0/31,5mm o gr. 25cm łącznie 349,00m2, wykonanie podbudowy z kruszywa 0/31,5mm o gr. 10-25cm łącznie 2775,00m2, wykonanie warstwy ścieralnej z BA o gr. 4cm 5995,00m2, wykonanie warstwy wiążącej z BA o gr. 6cm 349,00m2, wykonanie warstwy wyrównawczej z BA w ilości 75kg/m2 432,00t., frezowanie nawierzchni bitumicznych na gr. do 3cm 120,00m2, umocnienie skarp płytami ażurowymi 43,00m2, wykonanie przepustów pod zjazdami z rur PVC o średnicy 40cm 56szt/405,00m, ustawienie przyczółków do przepustów o średnicy 40cm 116,00szt, wykonanie poboczy z kruszywa 0/31,5mm o szer. 1,00m 1090,00m2, oczyszczenie rowów 1625,00m, wykonanie muldy 555,00m, wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego łącznie 110,00m2, ustawienie oznakowania pionowego 4 słupki/5 tablic, ustawienie krawężników 15x30cm na ławie z bet. C12/15 1090,00m, wykonanie chodników z kostki brukowej gr. 6cm łącznie 1758,00m2, ustawienie obrzeży 8x30cm 1316,00m, wykonanie zjazdów z kruszywa o gr. 15cm 718,00m2, wykonanie zjazdów z kostki brukowej o gr. 8cm 997,00m2, przebudowa (przełożenie) zjazdów z kostki betonowej 225,00m2, regulacje studni 1,00szt.,

d) Zadanie nr 4 - „Przebudowa drogi powiatowej nr 1113W Bukówno – Czarnocin - Grotki na
odcinku Ocieść – Grotki od km 6+420 do km 6+875 – CZĘŚĆ II”

Wykonanie przebudowy drogi powiatowej na odcinku 455,00 m, karczowanie krzaków 484,00m2, rozbiórka konstrukcji jezdni w miejscach utraty nośności 69,42 m2, wykonanie koryta pod drogę gr. 15-20cm 108,42,0m2,wykonanie podbudowy z kruszywa 0/31,5mm o gr. 20-25cm łącznie 108,42m2, wykonanie warstwy ścieralnej o gr. 3cm z betonu asfaltowego AC8S 2314,00m2, wykonanie warstwy wiążącej z BA Ac 16W gr. 4 i 6cm 108,42m2, wykonanie warstwy wyrównawczej z BA AC11W o śr. gr. 3cm 160,00t., frezowanie warstwowe do 3cm 100,00m2, wykonanie przepustów pod zjazdami z rur PVC o średnicy 40cm 6szt/49,00m, ustawienie przyczółków do przepustów o średnicy 40cm 12,00szt, wykonanie poboczy z kruszywa 0/31,5mm o szer. 1,00m 683,00m2, oczyszczenie rowów 438,00m, ustawienie oznakowania pionowego 9 słupków/15 tablic , ustawienie barier SP04 135,00m, wykonanie zjazdów z kruszywa 0/31,mm o gr. 15cm 187,00m2,

e) Zadanie nr 5 - „Przebudowa drogi powiatowej nr 1111W Podlesie – Radzanów na odcinku
od km 7+064 do km 7+244 w m. Radzanów – CZĘŚĆ I”.

Wykonanie przebudowy drogi powiatowej na odcinku 0,180 km, rozbiórka konstrukcji jezdni, łącznie 32,00m2, rozbiórka krawężników 2,00m, rozbiórka przepustów pod zjazdami 13,0m, wykonanie koryta pod konstrukcję drogi i zjazdów gr. 10-20cm 176,00m2, wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10cm łącznie 32,00m2, wykonanie podbudowy z kruszywa 0/31,5mm o gr. 25cm łącznie 32,00m2, wykonanie warstwy ścieralnej z BA AC 8S o gr. 3cm 920,00m2, wykonanie warstwy wiążącej z BA AC 16W o gr. 6cm 32,00m2, wykonanie warstwy wyrównawczej z BA w ilości 50kg/m2 40,00t., frezowanie nawierzchni bitumicznych na gr. do 3cm 120,00m2, wykonanie przepustów pod zjazdami z rur PVC o średnicy 40cm 6szt/42,00m, ustawienie przyczółków do przepustów o średnicy 40cm 12,00szt., oczyszczenie rowów przydrożnych 138,00m, wykonanie poboczy z kruszywa 0/31,5mm o szer. 1,00m 135,00m2, wykonanie zjazdów z kruszywa 0/31,mm o gr. 15cm 144,00m2.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Inspektora Nadzoru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie:
- co najmniej 1 usługę polegające na nadzorowaniu robót budowlanych polegających na rozbudowie/przebudowie/budowie drogi publicznej* o wartości robót nie mniejszej niż 8 000 000,00 zł (słownie: osiem milionów złotych) brutto,
b) wymagane kwalifikacje zawodowe oraz wymagania dotyczące doświadczenia osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia:
Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia tj.:
 Inspektor nadzoru robót drogowych
Kwalifikacje:
• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej - drogowej, bez ograniczeń
Doświadczenie zawodowe:
- doświadczenie na stanowisku Inspektora nadzoru robót drogowych na minimum jednej usłudze nadzoru polegającej na budowie / rozbudowie / przebudowie drogi publicznej* o wartości robót branży drogowej nie mniejszej niż 8 000 000,00 zł brutto , wraz z udziałem w czynnościach odbiorowych świadczących o zakończeniu realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji Wykonawcy i Inspektora Nadzoru i sprawowanie ich przez jedną osobę.
3. Wykonawca składający ofertę musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem,
a w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum jeden z uczestników konsorcjum musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem (w zakresie punktu 2.4) a)) (warunek nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie nie wykaże się całym wymaganym doświadczeniem). Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku udziału w postępowaniu polegać będzie na doświadczeniu innego podmiotu, musi on wykazać się całym wymaganym doświadczeniem.
4. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej (w zakresie punktu 2.4) b)) dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów,
w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
6. W przypadku, gdy złożone przez Wykonawcę dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane/informacje w innych walutach niż złoty polski Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zmówieniu w BZP. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia nie będzie publikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia
o zamówieniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisywymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
4) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

W sprawach nieuregulowanych w umowie stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy Prawo budowlane i akty wykonawcze do tych ustaw.
Wszelkie zmiany niniejszej umowy będą odbywały się w formie aneksów, sporządzanych na piśmie, pod rygorem nieważności

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-24 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/bialobrzegipowiat

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-24 12:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.