eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › Budowa linii oświetleniowej, linii monitoringu oraz punktów zasilania na terenie Parku Sulecha



Ogłoszenie z dnia 2021-04-23


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00039424 z dnia 2021-04-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa linii oświetleniowej, linii monitoringu oraz punktów zasilania na terenie Parku Sulecha

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulechów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000526765

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 6

1.5.2.) Miejscowość: Sulechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683851120

1.5.8.) Numer faksu: 0683854686

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@sulechow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.sulechow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa linii oświetleniowej, linii monitoringu oraz punktów zasilania na terenie Parku Sulecha

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1c1509c-87c4-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039424

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000028/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Budowa linii oświetleniowej, linii monitoringu oraz punktów zasilania na terenie parku Sulecha

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019349/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPB.271.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 243902,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Zamówienie obejmuje realizację budowę linii oświetleniowej oraz budowę linii monitoringu w ramach zadania „Budowa linii oświetleniowej, linii monitoringu oraz punktów zasilania na terenie Parku Sulecha” przy czym:a) W przypadku linii oświetleniowej zakres robót obejmuje:1) wykonanie 1243 m linii kablowej YAKY 4×35 mm2 ułożonej w gruncie,2) posadowienie na fundamentach 38 szt. latarni oświetlenia drogowego składających się ze słupa, wysięgnika i oprawy (w tym dwóch podwójnych) z zastosowaniem:a. słupów stalowych ocynkowanych o wysokości 5 m, mocowanych do fundamentów,b. opraw oświetleniowych LED,3) demontaż istniejącej części linii oświetleniowej tj. w ciągu ul. Kusocińskiego i złożenie we wskazanym przez ZAMAWIAJĄCEGO miejscu,4) przyłączenie pozostałej części linii oświetleniowej tj. w ciągu ul. Kasztanowej do nowej instalacji,5) załączenie opraw z istniejącej szafki oświetleniowej za pomocą zegara astronomicznego,6) doprowadzenie terenu po robotach ziemnych do stanu pierwotnego łącznie z obsianiem trawą naruszonych terenów pod wykopy,7) przeprowadzenie inwentaryzacji geodezyjnej,8) uruchomienie instalacji po przeprowadzeniu wymaganych przepisami badań technicznych.b) W przypadku linii monitoringu zakres robót obejmuje:1) wykonanie zasilania monitoringu z poprzez żyłę L3 linii oświetleniowej,2) ułożenie 530 m linii światłowodowej we wspólnym wykopie,3) montaż 4 szt. zasilaczy do ups,4) montaż skrzyni SZM,5) montaż 4 kpl. wyposażenia szaf Switch 24,6) montaż 8 szt. kamer z naświetlaczem,7) doprowadzenie terenu po robotach ziemnych do stanu pierwotnego łącznie z obsianiem trawą naruszonych terenów pod wykopy,8) przeprowadzenie inwentaryzacji geodezyjnej,9) uruchomienie instalacji po przeprowadzeniu wymaganych przepisami badań technicznych. c) demontaż:1) kabli,2) słupów oświetleniowych,3) wysięgników rurowych,4) opraw oświetleniowych,5) tabliczek bezpiecznikowych,6) wywóz zdemontowanych elementów.2. Szczegółowy zakres robót określają projekty budowlane i wykonawcze oraz przedmiary robót, opracowane przez jednostkę projektową – Wojciecha Tatarczuka i Marka Mejnartowicza prowadzących działalność gospodarczą pod nazwą „AMTEL” s.c. W. Tatarczuk, M. Mejnartowicz z siedzibą w m. Zielona Góra, Aleja Zjednoczenia 106 zatwierdzone decyzjami o pozwoleniu na budowę nr 184/2020 i nr 185/2020 wydanymi przez Starostę Zielonogórskiego w dniu 12 marca 2020 r. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru kompletu słupów i opraw oraz typu zegara astronomicznego. Użycie przez Wykonawcę materiałów wskazanych przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności, jeżeli nie uprzedził Zamawiającego o ryzyku związanym z użyciem określonych materiałów.4. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres realizacji umowy do zatrudniania osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 ust. 1 w projekcie umowy, wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.).5. Zamawiający ma prawo samodzielnie lub za pośrednictwem innych upoważnionych osób, w każdym momencie realizacji przedmiotu umowy weryfikować zatrudnienie pracowników przez Wykonawcę lub podwykonawcę w zakresie opisanym w pkt 4 powyżej. 6. W celu weryfikacji zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji przedmiotu umowy, Zamawiający ma prawo:1) żądać oświadczeń zatrudnionych pracowników, 2) żądać od Wykonawcy lub podwykonawcy złożenia oświadczenia o zatrudnieniu pracowników na podstawie umowy o pracę, 3) żądać od Wykonawcy lub podwykonawcy poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii umów o pracę zatrudnionych pracowników, 4) innych dokumentów, zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. 7. Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest na każde żądanie Zamawiającego przedłożyć wymagane dokumenty w terminie 3 dni od daty zgłoszenia takiego żądania.8. Zamawiający zastrzega prawo przeprowadzenia kontroli w zakresie spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem osób opisanych w pkt 4 powyżej, w każdym czasie w okresie realizacji zamówienia, a Wykonawca zobowiązuje się umożliwić Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli, zarówno na terenie robót podczas ich realizacji, jak również poprzez przedłożenie żądanych przez Zamawiającego dokumentów do jego siedziby. 9. Postanowienia powyższe pkt 4-8 stosuje się do podwykonawców Wykonawcy i dalszych podwykonawców, jeśli będą uczestniczyli w realizacji przedmiotu umowy.10. Na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy PZP, zamawiający nie przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji.11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych.12. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy. 13. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku gdy w przedmiarze robót oraz dokumentacji projektowej użyte są nazwy własne materiałów i urządzeń Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych od zaprojektowanych.14. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.15. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.16. Wartość przedmiotu zamówienia należy określić na podstawie projektu budowlanego, projektu wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz innych danych np. uzyskanych w czasie wizji lokalnej w terenie. 17. Demontaż elementów wymienionych w pkt 1c) powyżej nie został ujęty w projekcie budowlanym, koszt (cenę) tych elementów należy wycenić na podstawie dołączonego przedmiaru robót. 18. Dołączone do specyfikacji warunków zamówienia przedmiary robót należy traktować pomocniczo z zastrzeżeniem pkt 17 powyżej. Za ustalenie dokładnej ilości robót, materiałów oraz innych prac niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia odpowiada wyłącznie Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177120

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294093

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177120

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalatorstwo Elektryczne Henryk Okupski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 970630307

7.3.4) Miejscowość: Chwalim 98 Kargowa

7.3.5) Kod pocztowy: 66-120

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177120,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-06-30
2021-04-23 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.