eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska Wola › Przebudowa ul. Nowy Świat i ul. Zgody w Zduńskiej Woli



Ogłoszenie z dnia 2021-04-23


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00039381 z dnia 2021-04-23

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa ul. Nowy Świat i ul. Zgody w Zduńskiej Woli

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zduńska Wola

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934424

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Stefana Złotnickiego 12

1.4.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.4.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.7.) Numer telefonu: 438290229

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdunskawola.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039381

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-04-23

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00030801/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
2. CZĘŚĆ II – Przebudowa ul. Zgody1) Inwestycja realizowana jest na podstawie ważnego zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych na przebudowę ulicy Zgody, przyjętego w Starostwie Powiatowym w Zduńskiej Woli w dniu 4 grudnia 2019 roku znak: AB.6743.1.563.2019. 2) W ramach inwestycji Wykonawca zrealizuje roboty budowlano - montażowe opisane dokumentacją techniczną i STWiORB, w tym : a) przebudowę ulicy Zgody o długości 192 m w zakresie jezdni, chodników oraz zjazdów do posesji:- jezdnia o nawierzchni mineralno - bitumicznej wraz z pełną konstrukcją szer. 6,00 m – 1.026 m2;- zjazdy o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm k. grafitowy – 134 m2 ;- obustronne chodniki z kostki betonowej gr. 8 cm koloru szarego – 770 m2;- Ściek uliczny z kostki betonowej - 38 m2;- wykonanie oznakowania tymczasowego na okres budowy.b) odwodnienie powierzchniowe poprzez pochylenie poprzeczne i podłużne jezdni z odprowadzeniem wody ściekiem przykrawężnikowym do wpustów deszczowych.3) W ramach zamówienia wykonawca oznakuje słupy energetyczne linii NN poprzez pomalowanie każdego na wysokości 1,5 m pasami żółto – czarnych. Prawidłowe zabezpieczenie terenu robót budowlanych leży po stronie Wykonawcy.4) Materiały z rozbiórki - gruz z rozbiórek, śmieci i odpady budowlane należy wywieźć i zutylizować (przyjęto odległość wywozu do 10 km). Wykonawca indywidualnie ustali własne odległości odwozu i wkalkuluje w ofertę opłaty za utylizację odpadów.5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest: w dokumentacji projektowej, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiące dokumentację techniczna będącą Załącznikiem 4A do SWZ.6) Użyte materiały muszą posiadać wymagane certyfikaty, atesty oraz inne dokumenty uprawniające je do wbudowania czy zainstalowania w budownictwie mieszkaniowym. Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi określone w przepisach prawa polskiego, posiadać atesty lub świadectwa ITB dopuszczające stosowanie ich w obiektach użyteczności publicznej oraz deklarację zgodności. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w:a) dokumentacji projektowej,b) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,c) obowiązujących normach i warunkach technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, z uwzględnieniem poniższych warunków:- przy wycenie oferty szczególną uwagę należy zwrócić na zastosowane materiały budowlane,- materiały mają być zastosowane z uwzględnieniem wszelkich wymogów zawartych w opisach dokumentacji wykonawczej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi nadzoru świadectwa dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w Specyfikacjach Technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie.7) Zamówienie zostanie udzielone na warunkach określonych we wzorze umowy dotyczącej zamówienia podstawowego (załącznik nr 3B do SWZ).

Po zmianie:
2. CZĘŚĆ II – Przebudowa ul. Zgody1) Inwestycja realizowana jest na podstawie ważnego zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych na przebudowę ulicy Zgody, przyjętego w Starostwie Powiatowym w Zduńskiej Woli w dniu 4 grudnia 2019 roku znak: AB.6743.1.563.2019. 2) W ramach inwestycji Wykonawca zrealizuje roboty budowlano - montażowe opisane dokumentacją techniczną i STWiORB, w tym : a) przebudowę ulicy Zgody o długości 192 m w zakresie jezdni, oraz zjazdów do posesji:- jezdnia o nawierzchni mineralno - bitumicznej wraz z pełną konstrukcją szer. 6,00 m – 1.026 m2;- zjazdy o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm k. grafitowy – 134 m2 - zjazdy na posesje ograniczone od strony jezdni krawężnikiem betonowym, od pozostałych stron ograniczone obrzeżem betonowym 8x30 cm, zgodnie z załączonym rysunkiem geometrii zjazdu,- wykonanie dojść do furtek z kruszywa łamanego 4/31,5, - Ściek uliczny z kostki betonowej - 38 m2;- wykonanie oznakowania tymczasowego na okres budowy,- wyrównanie terenu poboczy, rozłożenie ziemi urodzajnej (humus) grubości 10 cm i posianie trawy.b) odwodnienie powierzchniowe poprzez pochylenie poprzeczne i podłużne jezdni z odprowadzeniem wody ściekiem przykrawężnikowym do wpustów deszczowych.3) W ramach zamówienia wykonawca oznakuje słupy energetyczne linii NN poprzez pomalowanie każdego na wysokości 1,5 m pasami żółto – czarnych. Prawidłowe zabezpieczenie terenu robót budowlanych leży po stronie Wykonawcy.4) Materiały z rozbiórki - gruz z rozbiórek, śmieci i odpady budowlane należy wywieźć i zutylizować (przyjęto odległość wywozu do 10 km). Wykonawca indywidualnie ustali własne odległości odwozu i wkalkuluje w ofertę opłaty za utylizację odpadów.5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest: w dokumentacji projektowej, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiące dokumentację techniczna będącą Załącznikiem 4A do SWZ.6) Użyte materiały muszą posiadać wymagane certyfikaty, atesty oraz inne dokumenty uprawniające je do wbudowania czy zainstalowania w budownictwie mieszkaniowym. Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi określone w przepisach prawa polskiego, posiadać atesty lub świadectwa ITB dopuszczające stosowanie ich w obiektach użyteczności publicznej oraz deklarację zgodności. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w:a) dokumentacji projektowej,b) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,c) obowiązujących normach i warunkach technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, z uwzględnieniem poniższych warunków:- przy wycenie oferty szczególną uwagę należy zwrócić na zastosowane materiały budowlane,- materiały mają być zastosowane z uwzględnieniem wszelkich wymogów zawartych w opisach dokumentacji wykonawczej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi nadzoru świadectwa dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w Specyfikacjach Technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie.7) Zamówienie zostanie udzielone na warunkach określonych we wzorze umowy dotyczącej zamówienia podstawowego (załącznik nr 3B do SWZ).

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4.1. Informacje dotyczące wadium

Przed zmianą:
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 13 000,00 złotych tj.:dla części 1 – 8 000,00 zł,dla części 2 – 5 000,00 zł.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z form określonych w art. 97 ust. 7 Pzp.3. Uwaga! Wadium wnoszone w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 4) Pzp., musi być złożone w oryginale w postaci elektronicznej i musi obejmować cały okres związania ofertą. Oryginał wadium, sporządzony w postaci elektronicznej, nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.Z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 Pzp. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Ponadto wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczenia z tytułu zapłaty wadium nie może być utrudnione, w szczególności poprzez rozumienie terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela jako terminu ważności gwarancji i poręczeń. Termin, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela musi dawać możliwość realnego zaspokojenia roszczeń Zamawiającego z Gwarancji lub Poręczenia w przypadku zaistnienia w terminie związania ofertą któregokolwiek z przypadków, o których mowa w art 98 ust. 6 Pzp. Termin ten musi uwzględniać w szczególności czas niezbędny na dostarczenie pisemnego żądania zapłaty Zamawiającego do Gwaranta lub Poręczyciela.4. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – Miasto Zduńska Wola, ul. Złotnickiego 12, 98-220 Zduńska Wola.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego:Ludowy Bank Spółdzielczy w Zduńskiej Woli Nr konta 81 9279 0007 0071 1166 2000 01206. Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 98 Pzp. 7. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania oferta, określony w rozdziale XI SWZ.8. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 98 Pzp. 9. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 5, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).

Po zmianie:
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 12 000,00 złotych tj.:dla części 1 – 8 000,00 zł,dla części 2 – 4 000,00 zł.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z form określonych w art. 97 ust. 7 Pzp.3. Uwaga! Wadium wnoszone w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 4) Pzp., musi być złożone w oryginale w postaci elektronicznej i musi obejmować cały okres związania ofertą. Oryginał wadium, sporządzony w postaci elektronicznej, nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.Z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 Pzp. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Ponadto wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczenia z tytułu zapłaty wadium nie może być utrudnione, w szczególności poprzez rozumienie terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela jako terminu ważności gwarancji i poręczeń. Termin, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela musi dawać możliwość realnego zaspokojenia roszczeń Zamawiającego z Gwarancji lub Poręczenia w przypadku zaistnienia w terminie związania ofertą któregokolwiek z przypadków, o których mowa w art 98 ust. 6 Pzp. Termin ten musi uwzględniać w szczególności czas niezbędny na dostarczenie pisemnego żądania zapłaty Zamawiającego do Gwaranta lub Poręczyciela.4. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – Miasto Zduńska Wola, ul. Złotnickiego 12, 98-220 Zduńska Wola.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego:Ludowy Bank Spółdzielczy w Zduńskiej Woli Nr konta 81 9279 0007 0071 1166 2000 01206. Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 98 Pzp. 7. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania oferta, określony w rozdziale XI SWZ.8. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 98 Pzp. 9. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 5, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-04-27 10:00

Po zmianie:
2021-05-05 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-04-27 10:30

Po zmianie:
2021-05-05 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-05-26

Po zmianie:
2021-06-03

2021-04-23 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.