eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług w zakresie nadzoru, ochrony obiektów i mienia oraz monitorowania sygn. alarm. z syst. alarmowych w jedn. organizacyjnych MZDW w Warszawie na terenie woj. maz. z podziałem na 14 cz.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie nadzoru, ochrony obiektów i mienia oraz monitorowania sygn. alarm. z syst. alarmowych w jedn. organizacyjnych MZDW w Warszawie na terenie woj. maz. z podziałem na 14 cz.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MAZOWIECKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W WARSZAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013305749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mazowiecka 14

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-048

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzdw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mzdw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie nadzoru, ochrony obiektów i mienia oraz monitorowania sygn. alarm. z syst. alarmowych w jedn. organizacyjnych MZDW w Warszawie na terenie woj. maz. z podziałem na 14 cz.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16256bff-4d01-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00039321

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000501/31/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.12 Świadcz.usług w zakr. nadzoru, ochrony obiektów i mienia, oraz monitor. sygnał. alarm. z syst.alarm. w jedn.organizacyjnych MZDW w Warszawie na terenie województwa mazowieckiego z podz. na części.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286369/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 140/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług z zakresu nadzoru obiektów i mienia Rejon Drogowy Grodzisk Mazowiecki
Obiekt nr 1 siedziba Rejonu Drogowego Grodzisk Mazowiecki, 05-825 Grodzisk Mazowiecki

4.5.3.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.5.5.) Wartość części: 223824,13 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług z zakresu nadzoru obiektów i mienia Rejon Drogowy Ostrołęka
Obiekt nr 2 siedziba Rejonu Drogowego Ostrołęka, ul. Mazowiecka 44, 07-407 Czerwin

4.5.3.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.5.5.) Wartość części: 223824,13 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług z zakresu nadzoru obiektów i mienia Rejon Drogowy Wołomin-Nowy Dwór Mazowiecki
Obiekt nr 3 siedziba Rejonu Drogowego Wołomin, ul. Kobyłkowska 1, 05-200 Wołomin

4.5.3.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.5.5.) Wartość części: 223824,13 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług z zakresu nadzoru obiektów i mienia Rejon Drogowy Radom.
Obiekt nr 4 Siedziba Rejonu Drogowego Radom, ul. Wolanowska 61, 26-600 Radom

4.5.3.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

4.5.5.) Wartość części: 223824,13 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług z zakresu nadzoru obiektów i mienia Rejon Drogowy Otwock- Piaseczno
Obiekt nr 5 Siedziba Rejonu Drogowego Otwock, ul. Górna 18, 05-400 Otwock
Obiekt nr 6 Obwód Drogowy w Piasecznie przy ul. Elektronicznej 4a, 05-500 Piaseczno

4.5.3.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.5.5.) Wartość części: 447648,26 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług z zakresu ochrony fizycznej oraz usług monitorowania sygnałów alarmowych Centrali Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Warszawie
Obiekt nr 7 siedziba Centrali MZDW w Warszawie, mieszczącej się przy ul. Mazowieckiej 14, 00-048 Warszawa,

4.5.3.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.5.5.) Wartość części: 108833,47 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług z zakresu monitorowania sygnałów alarmowych Rejon Drogowy Gostynin-Płock
Obiekt nr 8 siedziba Rejonu Drogowego Gostynin, ul. Krośniewicka 5, 09-500 Gostynin
Obiekt nr 9 Obwód Drogowy w Sannikach, ul. Warszawska 162, 09-540 Sanniki
Obiekt nr 10 Obwód Drogowy w Bielsku, ul. Topolowa 15

4.5.3.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.5.5.) Wartość części: 4968,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług z zakresu monitorowania sygnałów alarmowych Rejon Drogowy Ciechanowie
Obiekt nr 11 siedziba Rejonu Drogowego przy ul. ul. Leśna 30, 06-400 Ciechanów
Obiekt nr 12 Obwód Drogowy w Grudusku, ul. Ciechanowska 59, 06-460 Grudusk
Obiekt nr 13 Obwód Drogowy w Żurominie, ul. Warszawska 32, 09-300 Żuromin

4.5.3.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.5.5.) Wartość części: 1728,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług z zakresu monitorowania sygnałów alarmowych Rejon Drogowy Grodzisk Mazowiecki
Obiekt nr 14 Obwód Drogowy w Łazach, Łazy 27E, 05-085 Łazy

4.5.3.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.5.5.) Wartość części: 5328,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług z zakresu monitorowania sygnałów alarmowych Rejon Drogowy Ostrołęce
Obiekt nr 15 Obwód Drogowy w Myszyńcu, ul. Rejmonta 48b, 07-430 Myszyniec
Obiekt nr 16 Obwód Drogowy w Krasnosielcu, ul. Polna 6, 06-212 Krasnosielc

4.5.3.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.5.5.) Wartość części: 5184,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług z zakresu monitorowania sygnałów alarmowych Rejon Drogowy Wołomin – Nowy Dwór Mazowiecki
Obiekt nr 17 Obwód Drogowy w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Sportowa 62, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki

4.5.3.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

4.5.5.) Wartość części: 3456,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług z zakresu monitorowania sygnałów alarmowych Rejon Drogowy Węgrów-Siedlce
Obiekt nr 18 budynku usługowo-administracyjnym w Węgrowie, ul. Gdańska 52, 07-100 Węgrów
Obiekt nr 19 Węgrowie, ul. Gdańska 52, 07-100 Węgrów
Obiekt nr 20 Obwód Drogowy w Siedlce, ul. Południowa 1, 08-110 Siedlce
Obiekt nr 21 hala produkcyjna w Kosowie Lackim, ul. Źródlana 2, 08-330 Kosów Lacki
Obiekt nr 22 ul. Bema 19, 08-110 Siedlce
Obiekt nr 23 Baza materiałowa Sarnaki ul. 3 Maja 2, 08-220 Sarnaki

4.5.3.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.5.5.) Wartość części: 5313,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług z zakresu monitorowania sygnałów alarmowych Rejon Drogowy Radom.
Obiekt nr 24 Obwód Drogowy w Nowe Miasto nad Pilica, ul. Kolejowa 7, 26-420 Nowe Miasto n/Pilicą
Obiekt nr 25 Obwód Drogowy w Potworowie, ul. Warszawska 14, 26-414 Potworów
Obiekt nr 26 Obwód Drogowy w Lipsku, Przemysłowa 22, 27-300 Lipsko

4.5.3.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

4.5.5.) Wartość części: 14256,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług z zakresu monitorowania sygnałów alarmowych Rejon Drogowy Garwolin
Obiekt nr 27 budynku magazynowego, wiata na terenie Obwodu Drogowego w Warce,
ul. Grójecka 54, 05-660 Warka
Obiekt nr 28 Obwód Drogowy w Maciejowicach, ul. Bankowa 40, Maciejowice

4.5.3.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

4.5.5.) Wartość części: 6336,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189128,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214095,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189128,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): NAWIGATOR 27 Spółka Cywilna

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: OCHRONA-GOT ACTIVE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością; OCHRONA-GOT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 520527006

7.3.3) Ulica: ul. Erazma Ciołka 13 lok.1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-445

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189128,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176491,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247820,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176491,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KERIM GRUPA Sp. z o.o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482606911

7.3.3) Ulica: ul. Dzielna 11

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176491,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189128,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202566,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189128,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): NAWIGATOR 29 Spółka Cywilna,

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: SYSTEM PPOŻ Sp. o.o.; OCHRONA – GOT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 520526870

7.3.3) Ulica: ul. Erazma Ciołka 13 lok.1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-445

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189128,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176922,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178430,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176922,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KERIM GRUPA Sp. z o.o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482606911

7.3.3) Ulica: ul. Dzielna 11

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176922,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 372377,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 473660,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 372377,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TBW Sp. z o. o - Lider Konsorcjum

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: INTERFACH, Magierek, Osowski i wspólnicy Spółka Jawna – Partner Konsorcjum

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962929926

7.3.3) Ulica: Januszno 16

7.3.4) Miejscowość: Pionki

7.3.5) Kod pocztowy: 26-670

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1/ MBJ Security Sp. z o. o ochrona obiektów częściowe zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę
2/ Shadow Group Sp. z o.o ochrona obiektów częściowe zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 372377,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104407,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104407,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104407,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OCHRONA – GOT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181952229

7.3.3) Ulica: ul. Erazma Ciołka 13 lok.1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-445

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104407,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie unieważnił na podstawie art. 255 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019) przedmiotowe postępowanie w zakresie części 7, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie unieważnił na podstawie art. 255 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019)przedmiotowe postępowanie w zakresie części 8, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie unieważnił na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019) postępowanie w zakresie części 9, w przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 9 nie złożono żadnej oferty.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie unieważnił na podstawie art. 255 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019) przedmiotowe postępowanie w zakresie części 10, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie unieważnił na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019) postępowanie w zakresie części 11, w przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 11 nie złożono żadnej oferty.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie unieważnił na podstawie art. 255 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019)przedmiotowe postępowanie w zakresie części 12, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10701,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10701,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10701,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KERIM GRUPA Sp. z o.o. sp. k

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482606911

7.3.3) Ulica: ul. Dzielna 11

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1/ monitoring, podjazdy patrolu interwencyjnego - Obiekt nr 24 Obwód Drogowy w Nowym Mieście nad Pilicą, ul. Kolejowa 7,

2/ monitoring, podjazdy patrolu interwencyjnego - Obiekt nr 25 Obwód Drogowy w Potworowie , ul. Warszawska 14,
3/ monitoring, podjazdy patrolu interwencyjnego - Obiekt nr 26 Obwód Drogowy w Lipsku , ul. Przemysłowa 22
Podwykonawcy:
Agencja Ochrony Osób i Mienia AMBER Service Chojnacki Karol
Sokół Agencja Ochrony Osób i Mienia
SOTAL Agencja Ochrony
KERIM CMA Beata Hendel Mirosław Hendel Spółka Jawna

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10701,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie unieważnił na podstawie art. 255 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019)przedmiotowe postępowanie w zakresie części 14, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji Części 13 zamówienia:
a) dla Części 13 Rejon Drogowy Radom Obiekt nr 24 Obwód Drogowy w Nowym Mieście nad Pilicą od daty podpisania umowy na okres 12 miesięcy.
b) dla Części 13 Rejon Drogowy Radom Obiekt nr 25 Obwód Drogowy w Potworowie od daty podpisania umowy na okres 12 miesięcy.
c) dla Części 13 Rejon Drogowy Radom Obiekt nr 26 Obwód Drogowy w Lipsku od dnia 01.10.2022 r. na okres 3 miesięcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.