eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › I etap - przebudowa i rozbudowa Domu Dziecka w Grotnikach. Termomodernizacja Domów Dziecka w Grotnikach



Ogłoszenie z dnia 2021-04-23


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00039236 z dnia 2021-04-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
I etap – przebudowa i rozbudowa Domu Dziecka w Grotnikach.Termomodernizacja Domów Dziecka w Grotnikach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zgierski

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zgierzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057661

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sadowa 6a

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 2888153, 42 2888154, 42 2888156

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_wojcik@powiat.zgierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

I etap – przebudowa i rozbudowa Domu Dziecka w Grotnikach.Termomodernizacja Domów Dziecka w Grotnikach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-726cdfc3-7762-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039236

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004280/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Dom Dziecka w Grotnikach I etap przebudowa i rozbudowa Domu Dziecka w Grotnikach Termomodernizacja Domów Dziecka w Grotnikach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010930/05

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 7536531,32 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5563550,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w celu przebudowy i rozbudowy istniejącego Domu Dziecka w Grotnikach wraz z jego podziałem na dwie odrębne placówki i tym samym na dostosowanie do standardów przyjętych w ustawie z dnia 9. 06. 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej. Zamówienie realizowane będzie z udziałem środków zewnętrznych przyznanych na podstawie umowy o dofinansowanie ze środków WFOŚiGW w Łodzi. 3. Szczegółowy zakres prac objętych w/w umową z WFOŚiGW w Łodzi to:1) ocieplenie ścian zewnętrznych budynku nr 1;2) ocieplenie ścian zewnętrznych budynku nr 2;3) ocieplenie stropodachu granulatem z wełny budynek nr 1;4) ocieplenie stropodachu granulatem z wełny budynek nr 2;5) wymiana stolarki okiennej wraz z powiększeniem otworów w budynku nr 1 - 26 szt.;6) wymiana stolarki okiennej wraz z powiększeniem otworów w budynku nr 2 - 46 szt. oraz 4 szt. luksfery do wymiany na okna PCV;7) wymiana stolarki drzwiowej w budynku nr 1 szt. 4;8) wymiana stolarki drzwiowej w budynku nr 2 szt. 3;9) modernizacja wentylacji mechanicznej w budynku nr 1;10) wymiana instalacji c.o. dla budynku nr 1;11) wymiana instalacji c.o. dla budynku nr 2;12) wymiana instalacji cwu dla budynku nr 1;13) wymiana instalacji cwu dla budynku nr 2;14) wymiana źródła ciepła na pompę sprężarkową gruntową z odwiertami - lok. źródła w budynku nr 1 dla dwóch budynków moc 11-44 kW;15) budowa instalacji fotowoltaicznej - lokalizacja na budynku nr 1 moc 49 -49,9 kWe;16) modernizacja oświetlenia w budynku nr 1 szt. 130;17) modernizacja oświetlenia w budynku nr 2 szt. 165;18) demontaż styropianu na ścianach nadziemnych i podziemnych budynku i przygotowanie podłoża dla budynków 1 i 2 łącznie;19) zamurowanie istniejących otworów - dotyczy obu budynków;20) koszty odtworzenia pokrycia dachu po wykonaniu otworów technologicznych niezbędnych do wdmuchnięcia granulatu stanowiącego docieplenie dachu - dotyczy obu budynków;21) remont daszków nad wejściami - wymiana na nowe stalowe + poliwęglanowe;22) remont ścian, dachu i drzwi garażu;23) remont kominów;24) wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych;25) wykonanie opaski wokół budynków;26) wykonanie nowej instalacji odgromowej;27) remont pomieszczenia kotłowni: wykonanie podłogi niepylącej, malowanie ścian i sufitu, wymiana drzwi;28) Rozbiórka komina.4. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w oparciu o projekt budowlany zatwierdzony ostateczną decyzją Starosty Zgierskiego Nr 26/2021 z dnia 8.01.2021 r., oraz wykonanie instalacji fotowoltaicznej wg odrębnego opracowania a także wykonanie pomp ciepła wraz z odwiertami na podstawie dokumentacji i skutecznie dokonanego zgłoszenia prac geologicznych w oparciu o dokumentację projektowo-wykonawczą. Wyłoniony Wykonawca otrzyma od Zamawiającego projekt zagospodarowania nagrany w systemie dwg. Po stronie Zamawiającego jest wykonanie przyłącza energetycznego wg warunków przyłączenia i podpisanej umowy przyłączeniowej w terminie koniecznym do dokonania odbioru robót budowlanych objętych zamówieniem.Po stronie Wykonawcy jest uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, protokołów, pozwoleń i innych dokumentów wymaganych przepisami szczególnymi, niezbędnych do uzyskania zgody na użytkowanie i eksploatację obiektów, uzyskania zgody na użytkowanie obiektu a także na opracowaniu dokumentacji powykonawczej. Zamawiający dopuszcza dwie faktury częściowe w miesiącu, jedną dla Termomodernizacji Domów Dziecka w Grotnikach oraz jedną dla robót związanych z przebudową i rozbudową Domu Dziecka w Grotnikach. Faktury obejmować będą zapłatę za wykonane i zaakceptowane przez Zamawiającego (Inspektor Nadzoru Inwestorskiego) poszczególne roboty budowlane, wykonane zgodnie z harmonogramem. Roboty budowlane będą wykonywane na czynnym obiekcie, dlatego Wykonawca powinien to uwzględnić przy sporządzaniu harmonogramu prac a także w cenie zamówienia należy przewidzieć koszty związane z odpowiednim zabezpieczeniem obiektu i placu budowy.Głośne prace budowlane będą mogły być wykonywane wyłącznie w godzinach 8 -16.Materiały pochodzące z rozbiórki nie nadające się do powtórnego użycia Wykonawca jest zobowiązany usunąć poza teren budowy na własny koszt przy przestrzeganiu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym sposób ponownego wykorzystania materiałów pochodzących z rozbiórki, nadających się do ponownego wykorzystania, o ile taka sytuacja wystąpi. Ewentualne złomowanie materiałów pochodzących z demontażu należy do Wykonawcy i nie podlega dodatkowej opłacie. Zysk ze sprzedaży złomu Wykonawca winien uwzględnić w przygotowaniu oferty a dokumenty z przeprowadzenia utylizacji lub przekazania do utylizacji należy przedstawić wraz dokumentacją odbiorową. W zakres prac wchodzą wszystkie prace, czynności oraz roboty, które należy zrealizować by przedmiot zamówienia osiągnął planowany efekt, jak i gotowość do eksploatacji i został wykonany należycie, zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną.5. W ramach w/w zadania zaplanowano wykonanie następujących robót budowlanych:1) Roboty budowlane w budynku nr 1 : a. rozbiórka istniejącego pomieszczenia składu opału wraz z kominem kotłowni;b. budowa zewnętrznej klatki schodowej wraz z przedsionkiem;c. budowa zewnętrznego podestu wejścia wraz z pochylnią dla osób niepełnosprawnych;d. przebudowa pomieszczeń budynku;e. remont dachu;f. ocieplenie elewacji budynku;g. izolacja ścian fundamentowych budynku;h. technologia kuchni;i. stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna;2) Roboty budowlane w budynku nr 2 : a. budowa zewnętrznego podestu wejścia;b. przebudowa pomieszczeń budynku;c. remont dachu;d. ocieplenie elewacji budynku;e. izolacja ścian fundamentowych budynku;f. technologia kuchni;g. stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna.3) Roboty instalacji - branża elektryczna – budynek nr 1, budynek nr 2 :a. demontaż instalacji;b. roboty zewnętrzne;c. trasy kablowe;d. rozdzielnice zasilające;.e. instalacja oświetlenia ogólnego i ewakuacyjnego części wspólnych;f. wypusty kablowe dla zasilania urządzeń, gniazda wtykowe;g. wykonanie i zabezpieczenie przejść pożarowych;h. instalacja odgromowa i połączeń wyrównawczych;i. instalacja domofonowa;.j. instalacja oddymiania i PPOŻ;k. instalacja RTV;l. instalacja komputerowa LAN;m. instalacja PV (fotowoltaika).4) Roboty instalacji: grzewczej, wentylacyjnej, klimatyzacyjnej, wodno - kanalizacyjnej w tym wodociągi i rurociągi – budynek nr 1; budynek nr 2 :.a. przyłącza kanalizacji sanitarnej;b. instalacje wody zimnej i hydrantowej;c. instalacje wody ciepłej i cyrkulacji;d. kanalizacja sanitarna;.e. źródło ciepła ( pompy ciepła );f. dolne źródło ciepła;g. instalacja centralnego ogrzewania i zasilania nagrzewnicy;h. instalacje wentylacji mechanicznej;i. dostawa urządzeń wentylacyjnych i automatyka, roboty towarzyszące;j. instalacja klimatyzacji. 5) Roboty przy zagospodarowaniu terenu: a. budowa ogrodzenia wraz z bramą i furtką od strony ul. Granicznej; b. budowa śmietnika; c. budowa wiaty rowerowej; d. utwardzenie terenu; e. budowa jezdni; f. miejsca postojowe: g. chodniki.ZAMAWIAJĄCY UDZIELA ODPOWIEDZI NA PYTANIA WYKONAWCÓW:Pytanie 1: Projekt budowlany zakłada wyposażenie budynków w schodołazy dla wózków inwalidzkich, natomiast w przedmiarze nie jest uwzględniona taka pozycja. Czy w wycenie należy uwzględnić zakup 2 szt. schodołazów dla wózków inwalidzkich.Odpowiedź 1: Jeżeli w przedmiarze nie ma pozycji zakupu 2 szt. schodołazów dla wózków inwalidzkich to oznacza, że w/w zakup tych urządzeń jest po stronie użytkownika obiektu czyli Domu Dziecka w Grotnikach.Pytanie 2: Projekt zakłada instalację paneli fotowoltaicznych o mocy 49,5 kWp, która składać się będzie ze 110 paneli fotowoltaicznych na konstrukcji balastowej. Z uwagi na ciężar konstrukcji prosimy o załączenie ekspertyzy technicznej stropodachu.Odpowiedź 2:Ekspertyza techniczna stanu konstrukcji (w tym stropodachu) o której mowa w § 206 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2019 r., poz. 1065 ze zm.) jest częścią dokumentacji projektowej dołączonej do postępowania. Znajduje się w projekcie budowlanym w części konstrukcyjnej wykonanej przez mgr inż. Dariusza Gołdyna. We wnioskach zamieszczonych w ust. 5 na str. 5 jest stwierdzenie iż, „Przedmiotowy budynek Domu Dziecka znajduje się ogólnie w dobrym stanie konstrukcyjnym” a niżej „Budynek będący przedmiotem opracowania nadaje się do przebudowy i rozbudowy zgodnie z opracowanym projektem budowlanym”.W projekcie tym w części architektonicznej na rysunku A-14 wskazane jest miejsce i sposób rozmieszczenia paneli fotowoltaicznych na dachu. Załączony do dokumentacji przetargowej Projekt Fotowoltaiczny Elektryczny wykonany przez mgr inż. Jakuba Dyczkę określa jakie urządzenia fotowoltaiczne należy zamontować na dachu. Pytanie 3:Czy schodołazy wchodzą w zakres zamówienia. Jeśli tak to ile sztuk? W pliku „zawartość opracowania” strona 7 widnieje niejednoznaczny opis.Odpowiedź 3:Jeżeli w przedmiarze nie ma pozycji zakupu 2 szt. schodołazów dla wózków inwalidzkich to oznacza, że w/w zakup tych urządzeń jest po stronie użytkownika obiektu czyli Domu Dziecka w Grotnikach.Ze względów technicznych dalsze pytania Wykonawców i odpowiedzi Zamawiającego zostały opublikowane na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz.W dniu 17.03.2021 r. Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania zawiadomienie o udzielonych wyjaśnieniach do treści SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4398923,56

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6799403,15

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4398923,56

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: C.R.B. Łukasz Baleja

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7331103950

7.3.3) Ulica: ul. Sikorskiego 2/61

7.3.4) Miejscowość: Głowno

7.3.5) Kod pocztowy: 95-015

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4398923,56

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

2021-04-23 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.