eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Świadczenie usług asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO na okres od 27 marca 2021 do 31 grudnia 2023 r. w Gminie Stalowa Wola".



Ogłoszenie z dnia 2021-04-23

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00038909 z dnia 2021-04-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO na okres od 27 marca 2021 do 31 grudnia 2023 r. w Gminie Stalowa Wola”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rkordyka@stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1663

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO na okres od 27 marca 2021 do 31 grudnia 2023 r. w Gminie Stalowa Wola”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2ce4721-8bd7-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038909

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Istotnymi przesłankami przedstawionymi do przeprowadzenia negocjacji jest kontynuacja i prawidłowe funkcjonowanie systemu OTAGO w Gminie Stalowa Wola na kolejne lata. Z względu, iż Wykonawca posiada na wyłączność patenty oraz kody dostępu do prawidłowego funkcjonowania systemu OTAGO. Wykonawca posiada oprócz obsługi systemu OTAGO z uwagi na fakt, iż stworzył ten system ma wszelkie prawa do przedłużenia gwarancji na oprogramowanie. Zamawiającemu zależy na szybkim przeprowadzeniu postępowania i terminie realizacji tak aby zapewnić ciągłość prawidłowo funkcjonowanie systemu i przedłużenie gwarancji Gminie Stalowa Wola. Z uwagi na ten fakty, iż Zamawiający podjął decyzję o podpisaniu umowy z wykonawcą na obsługę systemu w Gminie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-271.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1013383,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia: Świadczenie usług asysty technicznej i konserwacji na oprogramowanie OTAGO na okres od 27 marca 2021r. do 31 grudnia 2023 r. w Gminie Stalowa Wola. 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup asysty technicznej i konserwacji na oprogramowania OTAGO w postaci modułów: ADMIN/IM/PMAN/KOS, DOCZ/DOEN, E-URZĄD/EPORTAL/JPK/EPORTAL-VATC, EWZ, FKJB, FKORG, GEOD, GM, GRU, INFOPUNKT, IWM, KADRY, KASA, KOKPIT/MULTIREJESTR, KOALA, KSON, KAKSON, NWPOJ/WPOJ, OFA, OPGRU + Uwłaszczenia, PLZ, PŁACE, PNIER/PROL, PPDP, PPW/WPPW, SKARB, SOE, ST, SWR, WNIER/WROL, WOGRU, WPBUD, WPF, ELUD/WYBORY, WYBUD + Split Payment, ZAK, FSŚ, OZP, REKR, GRIP, SZKOLENIA, OCP, RODZINA+/W500_PLUS + Dobry Start, e-usługi, Broker integracyjny. Termin wykonania zamówienia: Od 27.03.2021 r. do 31.12.2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1225290,43

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1215290,43

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1215290,43

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asseco Data Systems S.A.

7.3.3) Ulica: Podolska 21

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-321

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1215290,43

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-03-27 do 2023-12-31
2021-04-23 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.