eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › Odbiór i utylizacja odpadów medycznych ze Szpitala Powiatowego i placówek SPZZOZ w Pruszkowie



Ogłoszenie z dnia 2021-04-23

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00038893 z dnia 2021-04-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i utylizacja odpadów medycznych ze Szpitala Powiatowego i placówek SPZZOZ w Pruszkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 2/4

1.5.2.) Miejscowość: Pruszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalnawrzesinie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnawrzesinie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.szpitalnawrzesinie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i utylizacja odpadów medycznych ze Szpitala Powiatowego i placówek SPZZOZ w Pruszkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfd07080-a3f0-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038893

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki w oparciu o przepis art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) Do upływu terminu składania ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym, nie wpłynęła żadna oferta, a warunki zamówienia nie zostały w ogóle zmienione

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-c8bac31f-909d-11eb-86b1-a64936a8669f

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.07.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i utylizacja odpadów niebezpiecznych o kodach 180101, 180102, 180103, 180104, 180106, 180107, 180108, 180109 od Zamawiającego i z placówek SPZ ZOZ.1) odbiór odpadów stałych - min. 3 razy w tygodniu, w miesiącach letnich 3/4 razy w tygodniu.2) odbiór odpadów płynnych - 1 raz w miesiącu,3) worki na odpady, pojemniki posiada SPZ ZOZ,2. Miejscem odbioru odpadów medycznych jest siedziba Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej ul. Armii Krajowej 2/4 w Pruszkowie - Magazyn Odpadów Medycznych.3. Ilość odpadów jakie Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy do unieszkodliwienia w okresie jednego miesiąca ustala się szacunkowo na 2 200 kg. Podane ilości odpadów są ilościami szacunkowymi i Zamawiający ma prawo zmniejszyć lub zwiększyć ilość odpadów +/- 20% w razie zmniejszenia lub zwiększenia wytwarzania odpadów.4. Zamawiający wymaga, aby świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu, składowania oraz utylizacji odpadów medycznych odbywało się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, a w szczególności przepisami:1) Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. 2020 r. poz. 284 z późn. zm.).2) Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. 2020 r. poz. 797 z późn. zm.).3) Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24.10.2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. 2017 r. poz. 1975).4) Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (t. j. Dz. U. 2020 r. poz. 154 z późn. zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 314424

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 314424

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 314424

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMKA S. A

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8381845401

7.3.3) Ulica: Jaktorowska 15A,

7.3.4) Miejscowość: Żyrardów

7.3.5) Kod pocztowy: 96-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 314424

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

2021-04-23 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.