eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowy › Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Nowe Ostrowy, Wołodrza i Grodno oraz sieci wodociągowej z odgałęzieniami w miejscowości Nowe Ostrowy - etap II wraz z modernizacją Oczyszczalni Ścieków



Ogłoszenie z dnia 2024-01-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Nowe Ostrowy, Wołodrza i Grodno oraz sieci wodociągowej z odgałęzieniami w miejscowości Nowe Ostrowy - etap II wraz z modernizacją Oczyszczalni Ścieków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowe Ostrowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowe Ostrowy 80

1.5.2.) Miejscowość: Ostrowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-350

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 243561400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@noweostrowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.noweostrowy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7f36dede-aba1-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Nowe Ostrowy, Wołodrza i Grodno oraz sieci wodociągowej z odgałęzieniami w miejscowości Nowe Ostrowy - etap II wraz z modernizacją Oczyszczalni Ścieków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f36dede-aba1-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00038804

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065283/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa kanalizacji sanitarnej w msc. Nowe Ostrowy, Wołodrza i Grodno oraz sieci wodociągowej w msc. Nowe Ostrowy–etap II wraz z modernizacją Oczyszczalni Ścieków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00093237

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5203252,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Nowe Ostrowy, Wołodrza i Grodno z odgałęzieniami w miejscowości Nowe Ostrowy - etap II

Krótki opis przedmiotu zamówienia:
1. kanalizacja grawitacyjna:
- rurociąg z rur PCV fi 200 mm – 1756,34 mb,
- rurociąg z rur PCV fi 160 mm – 366,00 mb,
- rurociąg z rur polietylenowych PE RC fi 200 mm – 118 mb.
- przewierty z rur PE RC fi 400 mm – 18 mb
- przewierty z rur PE RC fi 355 mm – 139 mb
- studnie z dnem żelbetowe fi 1000 – 54szt.
- rozebranie i odtworzenie nawierzchni drogowej, roboty ziemne, roboty montażowe,
2. Przyłącza kanalizacyjne:
- rurociąg z rur PCV fi 160 mm – 90,13 mb,
- studnie z dnem żelbetowe fi 1000 – 3 szt.,
- rozebranie i odtworzenie nawierzchni z kostki brukowej roboty ziemne, roboty montażowe,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 2250000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Zaprojektowanie i budowa Gminnej oczyszczalni ścieków w Ostrowach

Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji tj. opracowanie projektu budowlanego i uzyskaniem dla niego wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń wraz z pozwoleniem na budowę (w imieniu Inwestora), wraz z uzyskaniem zmiany pozwolenia wodno-prawnego na wylot i zrzut ścieków oczyszczonych, sporządzenie karty informacyjnej/ROŚ wraz z uzyskaniem Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji, a następnie kompletna realizacja przedsięwzięcia polegająca na wykonaniu robót budowlanych wraz z dostawą i montażem urządzeń i wyposażenia oczyszczalni o przepustowości Qdmax= 300 m3/d dla RLM = 3000, rozruchem technologicznym, zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, opracowaną dokumentacją projektową oraz SWZ i uzyskaniem w imieniu Zamawiającego bezwarunkowej decyzji na użytkowanie. Do zadań Wykonawcy należy także przeszkolenie pracowników, wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym między innymi instrukcji eksploatacji i bhp oraz wykonanie wszystkich innych prac koniecznych do użytkowania oczyszczalni i przepompowni ścieków, zgodnie z obowiązującym prawem oraz określonym przez Zamawiającego przeznaczeniem. Zakres dokumentacji projektowej do wykonania określa program funkcjonalno-użytkowy, a także rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20.12.2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 2750000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Zakup ciągnika rolniczego, przyczepy asenizacyjnej oraz urządzenia wysokociśnieniowego do czyszczenia kanalizacji

Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup ciągnika rolniczego, przyczepy asenizacyjnej oraz urządzenia wysokociśnieniowego do czyszczenia kanalizacji do wykonywania zróżnicowanych prac na terenie gminy Nowe Ostrowy. Pojazd i osprzęt mają być fabrycznie nowe, mają spełniać wymagania obowiązujące na terenie Polski i dotyczące dopuszczenia pojazdów i osprzętu do ruchu drogowego aktów prawnych oraz być wykonany zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz posiadać polskie świadectwa homologacji.
Pojazd i maszyny nie mogą posiadać napisów reklamowych czy też oznaczenia innej firmy, z wyłączeniem oznaczeń producenta pojazdu.
Stan formalno – prawny:
1) W pełni udokumentowane legalne pochodzenie,
2) Pojazd przygotowany do rejestracji na terenie RP w dniu odbioru pojazdu od Wykonawcy,
3) Pojazd kompletny, sprawny technicznie i dopuszczony do ruchu drogowego zgodnie z przeznaczeniem użytkowania,
4) Stan techniczny w pełni przygotowany do użytkowania (do pracy),
5) Dostarczony ciągnik musi być wyposażony w następujące dokumenty:
a. Świadectwo homologacji na terenie RP,
b. Dokumenty gwarancyjne,
c. Fabryczna instrukcja obsługi ciągnika w języku polskim,
d. Komplety kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta,
e. Certyfikat znaku bezpieczeństwa, deklaracją zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą,
f. Książka serwisowa w języku polskim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 9 do SWZ: „Opis Przedmiotu Zamówienia dla części III – Specyfikacja techniczna”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16700000-2 - Ciągniki

34144520-9 - Cysterny do gromadzenia ścieków

42912350-0 - Urządzenia zakładu oczyszczania

4.5.5.) Wartość części: 203252,03 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2738534,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2738534,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2738534,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAWO Infrastruktura sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7252111783

7.3.3) Ulica: ul. Targowa 35

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-043

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2738534,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU "ZIMEX" Halina Zimoch

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7750020950

7.3.4) Miejscowość: Leszcze 29

7.3.5) Kod pocztowy: 99-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 307700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.