eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › "Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku MSCKZiU w Mielcu przy ul. Kościuszki na Pedagogiczną Bibliotekę Wojewódzką w Rzeszowie



Ogłoszenie z dnia 2021-04-22


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00038719 z dnia 2021-04-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku MSCKZiU w Mielcu przy ul. Kościuszki na Pedagogiczną Bibliotekę Wojewódzką w Rzeszowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MEDYCZNO-SPOŁECZNE CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W MIELCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 181135610

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 7

1.5.2.) Miejscowość: Mielec

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kadry@medyk.mielec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: medyk.mielec.in

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku MSCKZiU w Mielcu przy ul. Kościuszki na Pedagogiczną Bibliotekę Wojewódzką w Rzeszowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65096950-7b8e-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038719

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008790/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012542/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MSCKZiU.21.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 482524,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń szkolnych Medyczno- społecznego Centrum Kształcenia Zawodowego w Mielcu na pomieszczenia przeznaczone pod bibliotekę publiczną wraz z czytelnią, w zakresie:- przebudowa przegród konstrukcyjnych wewnętrznych w zakresie wykonania nowych otworów drzwiowych;- wzmocnienie istniejących stropów kondygnacji piwnic pod nowe obciążenie od regałów przesuwnych biblioteki;- przebudowa pomieszczeń w zakresie dostosowania ich do nowej funkcji;- zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń szkolnych na pomieszczenia biblioteki publicznej wraz z czytelnią.W ramach nowej funkcji zostaną dostosowane pomieszczenia WC dla osób niepełnosprawnych. Projektowany obiekt ze względu, iż dostępny jest bezpośrednio z chodnika przy wejściu oraz braku schodów na kondygnacji parteru dostosowany jest do korzystania przez osoby niepełnosprawne. Projektowana biblioteka umiejscowiona w obecnej sali gimnastycznej wyposażona zostanie w platformę przyschodową, która zapewni dostanie się do pomieszczenia osobie poruszającej się na wózku inwalidzkim.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiących załączniki do specyfikacji warunków zamówienia (Rozdział IV SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

45212330-8 - Roboty budowlane w zakresie bibliotek

45262700-8 - Przebudowa budynków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 482100,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 599910,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 482100,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana Solid-Bud Bartłomiej Petejko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141686966

7.3.4) Miejscowość: Cmolas 616

7.3.5) Kod pocztowy: 36-105

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 482100,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-22 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.