eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usługi ochrony Gminnego Magazynu Przeciwpowodziowego



Ogłoszenie z dnia 2022-01-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi ochrony Gminnego Magazynu Przeciwpowodziowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Klimat-Energia-Gospodarka Wodna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384368691

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: os. Szkolne 27

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-977

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kegw.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kegw.krakow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi ochrony Gminnego Magazynu Przeciwpowodziowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdb8bd81-7f70-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00038233

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001109/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.19 Całodobowej ochrony gminnego magazynu przeciwpowodziowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W dniu 17.12.2021 roku ogłoszone zostało zamówienie publiczne o numerze sprawy: 1/XII/2021 pn:. „Świadczenie usługi ochrony Gminnego Magazynu Przeciwpowodziowego.” Pierwotny termin otwarcia ofert wyznaczony został na 27 grudnia 2021 roku w związku z zmianą treści ogłoszenia z dnia 22.12.2021 roku, wyznaczony został nowy termin otarcia ofert na dzień 30.12.2021 roku (godz. 10:00). Przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Pzp, tj. w terminie przewidzianym na składanie ofert nie złożono żadnej oferty.
Ze względu na konieczność zapewnienia ciągłości świadczenia usług ochrony sprzętu zlokalizowanego na terenie Gminnego Magazynu Przeciwpowodziowego przy ulicy Babińskiego 29 zasadnym jest przeprowadzenie postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki na podst. art. 359 pkt 2 w zw. z art. 304 i w związku z art. 305 pkt 2).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4/XII/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa społeczna polegająca na świadczeniu usług polegających na całodobowym dozorze i ochronie osób i mienia, pełnieniu usługi portierskiej z podjęciem w przypadku zagrożenia, natychmiastowych działań przez grupę interwencyjną. Usługa obejmuje ochronę terenu o pow. ok. 60 a zlokalizowanego przy ulicy Babińskiego 29 w Krakowie oraz znajdujących się na nim następujących obiektów:
- parter w budynku nr 18 o łącznej powierzchni 700,40 m²
- piwnica w budynku nr 18 o łącznej powierzchni 467,90 m²
- parter w budynku nr 41 o łącznej powierzchni 252,80 m²
- parter w budynku nr 42 o łącznej powierzchni 191,60 m²
Usługa świadczona będzie całodobowo przez siedem (7) dni w tygodniu przez pracowników ochrony fizycznej.

Usługa świadczona będzie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2022r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 203096,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 203096,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 203096,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOLF SŁUŻBA OCHRONY SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772292448

7.3.3) Ulica: UL. ROMANA DMOWSKIEGO 15C lok. 204,

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-203

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

WSPARCIE GRUPY INTERWENCYJNEJ firma SOLID GROUP SP. Z O. O SP. K. ul. Postępu 17, 02-676 Warszawa


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 203096,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.