eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sicienko › Wykonanie prac równiarką drogową na drogach gminnych o nawierzchni gruntowej nieutwardzonej i utwardzonej kruszywem, gruzem, szlaką lub innym materiałem w wymiarze do 1000 roboczogodzin w 2023 roku



Ogłoszenie z dnia 2023-01-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie prac równiarką drogową na drogach gminnych o nawierzchni gruntowej nieutwardzonej i utwardzonej kruszywem, gruzem, szlaką lub innym materiałem w wymiarze do 1000 roboczogodzin w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA SICIENKO

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350694

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Mrotecka

1.4.2.) Miejscowość: Sicienko

1.4.3.) Kod pocztowy: 86-014

1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.4.7.) Numer telefonu: 52 31 17 431/432

1.4.8.) Numer faksu: 52 31 17 400

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@sicienko.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sicienko.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00037975

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-01-17

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00014884

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie prac równiarką drogową na drogach gminnych o nawierzchni gruntowej nieutwardzonej i utwardzonej kruszywem, gruzem, szlaką lub innym materiałem w wymiarze do 1000 roboczogodzin w 2023 roku”.
2. Zakres robót obejmuje równanie i profilowanie dróg gruntowych oraz rozprowadzanie na powierzchni tych dróg materiałów takich jak kruszywo i gruz przy użyciu jednej lub kilku maszyn, zwanych dalej równiarkami.
3. Roboty na drogach gminnych w wymiarze do 1000 roboczogodzin łącznie. Czasokres wykonywania robót uzależniony będzie od warunków atmosferycznych. Jeśli stan dróg na to pozwoli roboty będą trwały w sposób ciągły. W przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych (opady w ilości powodującej nadmierne rozmiękanie dróg) roboty będą kontynuowane w okresach sprzyjających ich wykonywaniu.
4. Czas i miejsce wykonywania robót każdorazowo będzie określany przez Zamawiającego z jednodniowym wyprzedzeniem. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania wykonywania uzgodnionych w w/w terminie robót z powodu nagłego pogorszenia się warunków atmosferycznych.
5. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie i wykonanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i technicznymi.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie prac równiarką drogową na drogach gminnych o nawierzchni gruntowej nieutwardzonej i utwardzonej kruszywem, gruzem, szlaką lub innym materiałem w wymiarze do 1000 roboczogodzin w 2023 roku”.
2. Zakres robót obejmuje równanie i profilowanie dróg gruntowych oraz rozprowadzanie na powierzchni tych dróg materiałów takich jak kruszywo i gruz przy użyciu jednej lub kilku maszyn, zwanych dalej równiarkami o masie całkowitej jednej maszyny minimum 12 ton.
3. Roboty na drogach gminnych w wymiarze do 1000 roboczogodzin łącznie. Czasokres wykonywania robót uzależniony będzie od warunków atmosferycznych. Jeśli stan dróg na to pozwoli roboty będą trwały w sposób ciągły. W przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych (opady w ilości powodującej nadmierne rozmiękanie dróg) roboty będą kontynuowane w okresach sprzyjających ich wykonywaniu.
4. Czas i miejsce wykonywania robót każdorazowo będzie określany przez Zamawiającego z jednodniowym wyprzedzeniem. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania wykonywania uzgodnionych w w/w terminie robót z powodu nagłego pogorszenia się warunków atmosferycznych.
5. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie i wykonanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i technicznymi.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.