eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych na rzecz uprawnionych mieszkańców Gminy Namysłów



Ogłoszenie z dnia 2022-01-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych na rzecz
uprawnionych mieszkańców Gminy Namysłów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Namysłowie

1.3.) Oddział zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Namysłowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004501839

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Harcerska 1

1.5.2.) Miejscowość: Namysłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@opsnamyslow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.opsnamyslow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna na obszarze miasta i gminy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych na rzecz
uprawnionych mieszkańców Gminy Namysłów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba4e5e3d-5e52-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00037120

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00260247/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych na rzecz uprawnionych mieszkańców Gminy Namysłów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00318962/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.125.2021.KK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych, zgodnie z art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2020 r. poz.1876 z późn. zm.), na rzecz uprawnionych mieszkańców Gminy Namysłów. Pomoc w formie usług opiekuńczych lub specjalistycznych usług opiekuńczych, przyznawana
jest osobie samotnej, która z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymaga pomocy interpersonalnych oraz mówić biegle w języku polskim.
13. Wykonawca powinien dysponować minimum 11 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, niekaranymi, w tym co najmniej 7 osobami z wykształceniem minimum podstawowym i ukończonym kursem lub szkoleniem, w zakresie opieki nad osobami starszymi oraz 3 osobami z wykształceniem średnim medycznym w zakresie opieki medycznej lub środowiskowej
oraz 1 osobę posiadającą specjalistyczne przygotowanie zawodowe w zakresie prowadzenia specjalistycznych usług opiekuńczych. Wśród w/w. osób Wykonawca wskaże koordynatora usług. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniono jedną osobę na umowę o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy – Koordynatora Usług Opiekuńczych
(koordynacja i nadzór usług opiekuńczych). 14. Osoby wykonujące usługi należy zobowiązać do przestrzegania następujących zasad: a) zachowania tajemnicy służbowej w zakresie wszystkich informacji jakie uzyskają w trakcie
pełnienia obowiązków, a w szczególności nie ujawniania osobom trzecim danych personalnych świadczeniobiorców, ich sytuacji osobistej, rodzinnej, zdrowotnej i ekonomicznej, b) nie wprowadzania do mieszkania świadczeniobiorcy osób nieupoważnionych m. in. własnej rodziny, dzieci oraz własnych zwierząt domowych, c) w czasie pobytu w mieszkaniu świadczeniobiorcy nie mogą palić tytoniu, używać narkotyków ani spożywać alkoholu, d) nie mogą obarczać własnymi problemami świadczeniobiorców, e) w kontakcie ze świadczeniobiorcą muszą stosować zwroty grzecznościowe, szanować wolę świadczeniobiorcy w zakresie sposobu wykonywania konkretnych czynności usługowych,
z zachowaniem ogólnie przyjętych norm społecznych oraz wykonywać wszelkie prace z poszanowaniem godności i uczuć świadczeniobiorcy. 15. Wykonawca zobowiązany będzie zapoznać osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia
z zasadami opisanymi wyżej. Osoby te przed przystąpieniem do świadczenia usług potwierdzą fakt zapoznania się z obowiązującymi zasadami w formie oświadczenia złożonego na piśmie, które powinien przechowywać Wykonawca. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przedłożenia w/w oświadczenia do wglądu koordynatorowi usług Zamawiającego. Ponadto usługi opiekuńcze lub specjalistyczne usługi opiekuńcze, muszą być świadczone przez osoby wykazane w ofercie o zatrudnieniu. W przypadku zatrudnienia osób spoza listy
przedstawionej w ofercie, Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego przed przystąpieniem do wykonywania usługi. 16. W sytuacji kiedy osoba świadcząca usługi na rzecz konkretnej osoby nie może ich wykonać
w określonych w decyzji terminach, np. z powodu choroby, urlopu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdorazowo zastępstwo i powiadomić o tym Zamawiającego. 17. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że usługa jest wykonywana nienależycie przez osobę świadczącą usługę, zmiana może nastąpić na wniosek koordynatora Zamawiającego. 18. Ze względu na specyficzny charakter usług oraz w związku z niemożnością dokładnego
określenia wartości zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo jego zmniejszenia. W przypadku, gdy ilość godzin wykonanych w miesiącu będzie mniejsza, Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę zrealizowanych godzin usług. Zmniejszenie wielkości zamówienia nie będzie skutkowało odpowiedzialnością Zamawiającego. W przypadku, gdy środki przeznaczone na realizację zamówienia zostaną wyczerpane wcześniej niż termin wykonania umowy, skutkuje to wcześniejszym wygaśnięciem umowy. Liczbę osób korzystających z usług opiekuńczych ustalono na podstawie wykonania usługi do 31 października 2021 r., a w przypadku specjalistycznych usług opiekuńczych na podstawie zapotrzebowania. Liczba godzin usług może ulec zmianie przed zawarciem mowy oraz w czasie wykonywania przedmiotu umowy. 19. Wykonawca będzie kontrolował jakość świadczonych usług w miejscu ich wykonywania,
tj. w miejscu zamieszkania świadczeniobiorców, nie rzadziej niż raz na trzy miesiące i protokół kontroli przedstawi Zamawiającemu. 20. Wykonawca będzie przestrzegał obowiązku każdorazowego potwierdzenia wykonania usługi
własnoręcznym podpisem świadczeniobiorcy lub podpisem osoby upoważnionej, na karcie realizacji usług opiekuńczych. 21. Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia faktury w ostatnim dniu każdego miesiąca i przekazaniu do piątego dnia kolejnego miesiąca po wykonaniu usługi. 22. Co najmniej cztery dni przed złożeniem faktury, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia
zamawiającemu miesięcznego rozliczenia zawierającego: a) zestawienie imienne świadczeniobiorców objętych pomocą w danym miesiącu, b) liczbę planowanych oraz faktycznie zrealizowanych godzin usług w danym miesiącu,
c) naliczone odpłatności świadczeniobiorców oraz koszty Zamawiającego,
d) oryginały kart realizacji usług opiekuńczych podpisane przez świadczeniobiorców, opiekunkę świadczącą usługi oraz koordynatora usług, Zamawiający sporządza kserokopię kart i zatrzymuje w swojej dokumentacji.
23. Akceptacja przez Zamawiającego miesięcznego rozliczenia, o którym mowa wyżej stanowi podstawę do wystawienia faktury. Nieprawidłowe lub niekompletne rozliczenie, do czasu poprawienia, skutkować będzie wstrzymaniem płatności. O przyczynach braku akceptacji Zamawiający informować będzie Wykonawcę. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: nadmierne trudności techniczne, nadmierne koszty wykonania zamówienia oraz trudności skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, które mogłyby poważnie zagrozić
właściwemu wykonaniu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 302978,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 312480,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 302978,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Optima Care Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362286786

7.3.3) Ulica: Towarowa 36

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-746

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 302978,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.