eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usługi całodobowej, kompleksowej ochrony osób i mienia na rzecz Mazowieckiego Teatru Muzycznego im. Jana Kiepury w obiekcie Kina Praha w Warszawie przez okres 24 miesięcy



Ogłoszenie z dnia 2021-04-20


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00036885 z dnia 2021-04-20

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi całodobowej, kompleksowej ochrony osób i mienia na rzecz Mazowieckiego Teatru Muzycznego im. Jana Kiepury w obiekcie Kina Praha w Warszawie przez okres 24 miesięcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Teatr Muzyczny im. Jana Kiepury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140151727

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Goplańska 42

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-954

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 896 0000

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mteatr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mteatr.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi całodobowej, kompleksowej ochrony osób i mienia na rzecz Mazowieckiego Teatru Muzycznego im. Jana Kiepury w obiekcie Kina Praha w Warszawie przez okres 24 miesięcy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ecc7f0b-a112-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036885

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008714/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 ŚWIADCZENIE USŁUGI CAŁODOBOWEJ, KOMPLEKSOWEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA NA RZECZ MAZOWIECKIEGO TEATRU MUZYCZNEGO IM. JANA KIEPURY PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu mini Portalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/), ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal) oraz poczty elektronicznej (pod adresem email: katarzyna.derdzikowska@mteatr.pl).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).2. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego Regulaminu.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://mteatr.nowybip.pl/przetargi

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Mazowiecki Teatr Muzyczny im. Jana Kiepury z siedzibą w Warszawie (02-954) przy ul. Goplańskiej 42. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych pod adresem mailowym iod@mteatr.pl lub pisemnie na adres: 02- 954 Warszawa, ul. Goplańska 42 z dopiskiem „IOD”. Pani/Pana dane zawarte w ofercie i jej załącznikach będą przetwarzane w celu przeprowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i wyboru Wykonawcy do zawarcia umowy. Podstawą przetwarzania danych jest zgoda oferenta, wyrażana poprzez przystąpienie do postępowania, a także niezbędność do wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze jako jednostce sektora finansów publicznych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz w celu realizacji umowy, jeżeli oferta będzie najkorzystniejsza (art. 6 ust. 1 lit. b RODO). Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą: zainteresowane podmioty i osoby, z uwagi na jawność postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora (tj. usługi IT i wsparcia technicznego, usługi archiwizacji, digitalizacji i niszczenia dokumentów, usługi doradcze, konsultingowe), które przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami, niezależni zewnętrzni usługodawcy, dostawcy, partnerzy, będący odrębnymi administratorami (m.in. usług pocztowych i operacyjnych), organy ochrony prawnej i instytucje publiczne upoważnione do tego na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a także przez okres wskazany w przepisach o archiwizacji. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. Przysługuje Pani/Panu: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych pod adresem: 00-193 Warszawa ul. Stawki 2, telefon: (22) 531 03 00. Nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Zamawiający zwraca uwagę wykonawców, że w stosunku do wykonawców, a także w stosunku do ewentualnych podwykonawców lub podmiotów udostępniających wykonawcy swoje zasoby, obowiązek informacyjny, o którym mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO również ma zastosowanie w związku z pozyskiwaniem przez nich danych osobowych od osób, których te dane dotyczą. W stosunku do wykonawców, podwykonawców lub podmiotów udostępniających wykonawcy swoje zasoby, zastosowanie będzie mieć także obowiązek informacyjny wynikający z treści art. 14 ust. 1-4 RODO, o ile pozyskają one dane osobowe pośrednio.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP/01/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 418000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi z zakresu bezpośredniej ochrony fizycznej mienia oraz osób znajdujących się na terenie pomieszczeń obiektu Kina Praha (pozostających w użytkowaniu Zamawiającego), zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U. 2020r. poz. 838) oraz aktami wykonawczymi do ustawy;b) świadczone usługi będą odbywały się w systemie ciągłym, tj. przez 24 godziny na dobę, we wszystkie dni tygodnia przez jednego pracownika ochrony posiadającego, odpowiednie do zakresu wykonywanych zadań kwalifikacje, spełniającego określone wymagania zdrowotne, umundurowanego oraz wyposażonego w identyfikator;c) Zamawiający wymaga, by Wykonawca posiadał aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia, wydaną zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U. 2020r. poz. 838);d) Zamawiający wymaga, aby pracownicy ochrony, którzy będą świadczyli usługi byli wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U. 2020r. poz. 838);e) Opis przedmiotu zamówienia, w tym zadania i obowiązki pracownika ochrony zawiera ZAŁĄCZNIK NR 1 DO SWZ –Opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zmawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego wagą: 1) cena brutto oferty, waga - 60%,2) liczba usług ochrony osób i mienia, waga – 40%Kryterium nr 1 cena brutto oferty - waga 60%Kryterium cena brutto oferty będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru: najniższa cenaC = ------------------------------------------x100x60%cena oferty ocenianejPunktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. Kryterium nr 2 liczba usług ochrony osób i mienia – waga 40%Kryterium liczba usług ochrony będzie rozpatrywane na podstawie wykazu wykonanych/wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż ten okres usług ochrony osóbi mienia w systemie całodobowym przez 7 dni w tygodniu, przez okres co najmniej 12 miesięcy, o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, w budynku użyteczności publicznejo wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto każda.Zamawiający postawił warunek udziału w postępowaniu dla Wykonawców, którzy wykonali/wykonują minimum dwie usługi, o których mowa powyżej. Punkty przyznane zostaną za dodatkowe usługi wykazane w wykazie wykonanych/wykonywanych usług.Punktacja w kryterium ilość usług ochrony przyznana zostanie w następujący sposób:0 pkt – za wykazanie dwóch usług 20 pkt – za wykazanie trzech lub czterech usług40 pkt – za wykazanie pięciu i większej liczby usług

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba usług ochrony osób i mienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,Opis wymagań w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego wymagania w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia udowodnili posiadanie:a) odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub wpisu do rejestru działalności regulowanej lubb) odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lubc) statusu członka danej organizacji, jeżeli członkostwo w tej organizacji jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.Opis wymagań w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:W celu spełnienia powyższego warunku Zamawiający wymaga przedstawienia przez Wykonawcę aktualnej koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia w zakresie wymaganym ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U. 2020 poz. 938).Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia udowodnili posiadanie zdolności ekonomicznej lub finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia.Opis wymagań w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:W celu spełnienia powyższego warunku Zamawiający wymaga przedstawienia przez Wykonawcę opłaconej obowiązkowej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, zgodną w zakresie ubezpieczenia oraz sumy gwarancyjnej z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 9 grudnia 2013 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy wykonującego działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia (Dz.U. 2013 poz. 1550). o wartości minimum 500 000,00 zł.4) zdolności technicznej lub zawodowej,Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy ubiegający się o udzielnie zamówienia udowodnili posiadanie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego Wykonawcy lub osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.Opis wymagań w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej – doświadczenie wykonawcy:W celu spełniania powyższego warunku Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż ten okres – wówczas w okresie prowadzenie działalności - wykonywał lub wykonuje dwie usługi ochrony osób i mienia w systemie całodobowym przez 7 dni w tygodniu, przez okres co najmniej 12 miesięcy, o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia w budynku użyteczności publicznej* o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto każda oraz załączenia dowodu potwierdzającego należyte wykonanie usługi, np. referencje – należy wypełnić ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SWZ – Wykaz wykonanych usług.*Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny,Opis wymagań w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej = kwalifikacje zawodowe osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:W celu spełnienia powyższego warunku Zamawiający wymaga, aby pracownicy ochrony biorący udział w realizacji zamówienia byli wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej prowadzoną przez Komendanta Głównego Policji zgodnie z treścią ustawy z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. z dnia 26 marca 2020 r. Dz.U. z 2020 r. poz. 838). W celu spełnienia warunku wykonawca jest zobowiązany przedstawić wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, – należy wypełnić Załącznik nr 5 do SWZ – Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia oraz należy dołączyć kserokopie wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp. o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) wykaz wykonanych/wykonywanych usług, dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi, np. referencje ,b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznegoc) koncesja, zezwolenie, licencja na prowadzenie usług objętych zamówieniem,d) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu: 1) kserokopie dokumentów, potwierdzających „za zgodność z oryginałem”, posiadanie kwalifikacji zawodowych przez osoby wskazane przez Wykonawcę jako uczestniczące w wykonaniu zamówienia,2) polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z ochroną osób i mienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500 000 złotych wraz z potwierdzeniem opłacenia bieżącej składki,3) pełnomocnictwa do podpisania umowy (jeżeli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/ spółki cywilne):1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty.3) Oferta winna być podpisana przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie lub przez upoważnionego przedstawiciela.4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.5) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich wykonawców, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.6) Wykonawców obowiązują postanowienia pkt VII „Warunki udziału w postępowaniu” ust. 6 SWZ w sprawie dokumentów wymaganych w przypadku składania oferty wspólnej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.2. Zamawiający ma prawo dokonywać zmian umowy dotyczących w szczególności:a) zmiany osób upoważnionych do realizacji Umowy. Nowe osoby muszą spełniać wymagania określone w SWZ. Po przekazaniu obiektu każda zmiana pracownika będzie wymagała zgody Zamawiającego. Wykonawca przedstawi do akceptacji najpóźniej na 5 dni roboczych przed rozpoczęciem świadczenia usługi zaktualizowany załącznik nr 4 do umowy, tj. wykaz pracowników, załączając dodatkowo kserokopię legitymacji nowego pracownika kwalifikowanego ochrony fizycznej poświadczoną za zgodność z oryginałem oraz oświadczenie o niekaralności pracownika. Zmiana wykazu osób nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy;b) zmianę podwykonawcy, o ile Wykonawca powierzy część zamówienia do realizacji podwykonawcy, pod warunkiem, że Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu nie powoływał się na potencjał tego podwykonawcy. 3. W przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku od towarów i usług, Strony umowy postanawiają, że wynagrodzenie netto określone w § 5 pozostanie bez zmian. Kwota brutto zostanie obliczona na podstawie stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego.4. W przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. 2020 poz. 2207), wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie proporcjonalnie do aktualnie obowiązujących przepisów, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie proporcjonalnie do aktualnie obowiązujących przepisów.5. W przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.6. W przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572), jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.7. Wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie proporcjonalnie do aktualnie obowiązujących przepisów.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: epuap: /MTEATR/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-28 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-27

2021-04-20 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.