Ogłoszenie z dnia 2024-01-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00013843/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-05
- 2024/BZP 00057067/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-22
- 2024/BZP 00105789/01 - Wynik z dnia 2024-02-14
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowy ulicy Sobieskiego na odcinku od ul. Bohaterów Monte Cassino do ul. Chopina w Sopocie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA SOPOTU
1.2.) Oddział zamawiającego: w imieniu której działa Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675563
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Al. Niepodległości 930
1.4.2.) Miejscowość: Sopot
1.4.3.) Kod pocztowy: 81-704
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdiz.sopot.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdiz.sopot.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00036574
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-01-15
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00013843
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
2.3. Strony przewidują możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku wprowadzenia zmian sposobu wykonania przedmiotu Umowy, w szczególności:
1. wprowadzenia robót zamiennych lub dodatkowych do 50% wynagrodzenia określonego w § 5 Umowy;
2. zmniejszenie zakresu prac/usług; niewykonanie części zamówienia maksymalnie do 50% wynagrodzenia określonego w § 5 Umowy;
3. na skutek obniżenia standardu użytych materiałów;
4. wskutek potrzeby dokonania zmian organizacyjnych lub technologicznych, w szczególności w sytuacji gdy wystąpi niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w Dokumentacji Projektowej;
5. konieczność zrealizowania zadania przy zastosowaniu innych rozwiązań ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub działanie osób trzecich, w tym decyzji administracyjnych lub wytycznych Konserwatora Zabytków;
6. w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT Stronom będzie przysługiwało prawo zmiany wynagrodzenia odpowiednio do ustalonej przez Ustawodawcę zmiany wysokości podatku VAT.
7. siły wyższej, np. wystąpieniem zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
W wyżej wymienionych przypadkach, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę ustalaną stosownie do zakresu zmian przedmiotowych, na podstawie negocjowanych cen lub stawek zgodnie z § 9 Umowy.
2.4. Inne zmiany:
1. W przypadku zmian organizacyjno-prawnych występujących po stronie Zamawiającego – w miejsce praw i obowiązków Zamawiającego automatycznie wstępuje jego następca prawny, bez potrzeby zmiany Umowy o udzielenie niniejszego zamówienia;
2. Zmiany spowodowane zmianami powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia;
2.5. zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany przepisów prawa w poniżej wskazanym zakresie:
1) zmiany stawki podatku od towarów i usług,
- zmiana wynagrodzenia jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez wykonawcę, na zasadach wskazanych poniżej.
i. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 2. pkt. 2.5) ppkt 1), będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług.
ii. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt. 2.5) ppkt 1), wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
3. Wykonawca ma obowiązek udokumentować zaistnienie okoliczności powodujących zmianę umowy a określonych w ust. 2 pkt 2.5.
2.6. Powyższe możliwości zmiany umowy nie stanowią roszczenia Wykonawcy.
Każda Zmiana:
(i) mająca wpływ na zwiększenie kwoty umowy lub
(ii) mająca wpływ na przedłużenie czasu trwania umowy lub
(iii) wymagająca dodatkowego zamówienia zgodnie z zapisami Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych
musi być dokonana poprzez sporządzenie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Po zmianie:
2.3. Strony przewidują możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku wprowadzenia zmian sposobu wykonania przedmiotu Umowy, w szczególności:
1. wprowadzenia robót zamiennych lub dodatkowych do 50% wynagrodzenia określonego w § 5 Umowy;
2. zmniejszenie zakresu prac/usług; niewykonanie części zamówienia maksymalnie do 50% wynagrodzenia określonego w § 5 Umowy;
3. na skutek obniżenia standardu użytych materiałów;
4. wskutek potrzeby dokonania zmian organizacyjnych lub technologicznych, w szczególności w sytuacji gdy wystąpi niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w Dokumentacji Projektowej;
5. konieczność zrealizowania zadania przy zastosowaniu innych rozwiązań ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub działanie osób trzecich, w tym decyzji administracyjnych lub wytycznych Konserwatora Zabytków;
6. w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT Stronom będzie przysługiwało prawo zmiany wynagrodzenia odpowiednio do ustalonej przez Ustawodawcę zmiany wysokości podatku VAT.
7. siły wyższej, np. wystąpieniem zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
W wyżej wymienionych przypadkach, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę ustalaną stosownie do zakresu zmian przedmiotowych, na podstawie negocjowanych cen lub stawek zgodnie z § 9 Umowy.
2.4. Inne zmiany:
1. W przypadku zmian organizacyjno-prawnych występujących po stronie Zamawiającego – w miejsce praw i obowiązków Zamawiającego automatycznie wstępuje jego następca prawny, bez potrzeby zmiany Umowy o udzielenie niniejszego zamówienia;
2. Zmiany spowodowane zmianami powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia;
2.5. zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany przepisów prawa w poniżej wskazanym zakresie:
1) zmiany stawki podatku od towarów i usług,
- zmiana wynagrodzenia jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez wykonawcę, na zasadach wskazanych poniżej.
i. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 2. pkt. 2.5) ppkt 1), będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług.
ii. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt. 2.5) ppkt 1), wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
3. Wykonawca ma obowiązek udokumentować zaistnienie okoliczności powodujących zmianę umowy a określonych w ust. 2 pkt 2.5.
2.6. Powyższe możliwości zmiany umowy nie stanowią roszczenia Wykonawcy.
Każda Zmiana:
(i) mająca wpływ na zwiększenie kwoty umowy lub
(ii) mająca wpływ na przedłużenie czasu trwania umowy lub
(iii) wymagająca dodatkowego zamówienia zgodnie z zapisami Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych
musi być dokonana poprzez sporządzenie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Oczekiwany przez Zamawiającego termin realizacji zamówienia jest NIE KRÓTSZY NIŻ 120 DNI WŁĄCZNIE oraz nie dłuższy niż 150 dni włącznie od dnia podpisania umowy, zgodnie z kryterium określonym w rozdziale XIX.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-01-22 11:00
Po zmianie:
2024-01-23 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-01-22 11:30
Po zmianie:
2024-01-23 11:30
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
więcej: przetargi w Sopocie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA DACHU W BUDYNKU TEATRU LALEK GULIWER W WARSZAWIE PRZY UL. RÓŻANEJ 16.
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Daltrozów dz. ewid. Nr 91
- Wykonanie usługi sprzątania i utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz budynków w Delegaturach Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie
- Przebudowa drogi gminnej od km 0+011,60 do km 0+547,55 w ciągu ulicy Chełmońskiego w m. Sade Budy gm. Jaktorów w zakresie wykonania chodnika.
- Rozbiórka budynków magazynowych w Kalsku
- Wykonanie instalacji pomp ciepła na obiekcie Hali Sportowej Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Bemowo - w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.