eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrzyniewo Duże › Dostawa materiałów eksploatacyjnych wodociągowych i kanalizacyjnych na potrzeby Urzędu Gminy



Ogłoszenie z dnia 2021-04-20


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00036390 z dnia 2021-04-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów eksploatacyjnych wodociągowych i kanalizacyjnych na potrzeby Urzędu Gminy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobrzyniewo Duże

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659250

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dobrzyniewo Duże, ul.Białostocka, 25

1.5.2.) Miejscowość: Dobrzyniewo Duże

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-002

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: tel: +48 85 742 81 55

1.5.8.) Numer faksu: fax: +48 85 719 71 47

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@dobrzyniewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyniewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów eksploatacyjnych wodociągowych i kanalizacyjnych na potrzeby Urzędu Gminy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1645841-704d-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036390

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003321/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa materiałów eksploatacyjnych wodociągowo-kanalizacyjnych na potrzeby Gminy Dobrzyniewo Duże

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Rir.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 300000 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 243902,44 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych wodociągowo-kanalizacyjnych na potrzeby Urzędu Gminy. Zadanie Nr 1 - Armatura wodociągowa gwintowana, rury, wyszczególnione w załączonym formularzu cenowym - załącznik nr 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44163000-0 - Rury i osprzęt

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44163130-0 - Ściekowe przewody rurowe

44163140-3 - Przewody rurowe parowe i wodne

44163200-2 - Osprzęt do przewodów rurowych

4.5.5.) Wartość części: 150000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych wodociągowo-kanalizacyjnych na potrzeby Urzędu Gminy. Zadanie Nr 2 - Materiały eksploatacyjne z tworzyw sztucznych wyszczególnione w załączonym formularzu cenowym - załącznik nr 3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44163000-0 - Rury i osprzęt

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44163130-0 - Ściekowe przewody rurowe

44163140-3 - Przewody rurowe parowe i wodne

44163200-2 - Osprzęt do przewodów rurowych

4.5.5.) Wartość części: 150000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126655,26

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126655,26

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126655,26

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe TECHNOSAN Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9660257365

7.3.3) Ulica: ul. Elewatorska 7

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-641

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126655,26

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w postępowaniu pn.: „Dostawa materiałów eksploatacyjnych wodociągowych i kanalizacyjnych na potrzeby Urzędu Gminy” – część II wybrał jako najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe TECHNOSAN Sp. z o. o., ul. Elewatorska 7, 15-641 Białystok. Następnie wskazany wykonawca poinformował Zamawiającego, że odmawia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego w ramach II części zamówienia, co należy traktować jako uchylanie się wykonawcy od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Zgodnie z treścią art. 255 pkt. 7 ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Natomiast zgodnie z treścią art. 259 Pzp: Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258.W tych okolicznościach postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie II części zamówienia kończy się unieważnieniem postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144312,25

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152458,28

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

2021-04-20 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.