Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00063960/01 - Wynik z dnia 2021-05-25
Og³oszenie nr 2021/BZP 00036366 z dnia 2021-04-20 |
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Wdro¿enie systemu ESOK na p³ywalni sezonowej przy ul. G³owackiego 10/12 w £odzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIEJSKI O¦RODEK SPORTU I REKREACJI W £ODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100855997
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Ks. Harcmistrza Ignacego Skorupki 21
1.5.2.) Miejscowo¶æ: £ód¼
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-532
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto £ód¼
1.5.7.) Numer telefonu: 42 272 14 17
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mosir.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mosir.lodz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wdro¿enie systemu ESOK na p³ywalni sezonowej przy ul. G³owackiego 10/12 w £odzi
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-306339aa-a1af-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00036366
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00002053/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Wdro¿enie systemu ESOK na p³ywalni sezonowej przy ul. G³owackiego 10/12 w £odzi
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://bip.mosir.lodz.pl/zamowienia-publiczne/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: [numeracja zgodna z SWZ].16.1.1 W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu https://miniPortal.uzp.gov.pl/, ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa – Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji w £odzi) https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej e-mail: sekretariat@mosir.lodz.pl , przetargi@mosir.lodz.pl (DW/kopia). 16.1.2 Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± odbywa siê zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz. 2452). 16.1.3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. 16.1.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Instrukcji u¿ytkowania systemu miniPortal oraz Regulaminie ePUAP. 16.1.5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): [Numeracja zgodna z SWZ].34.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporz±dzenia o Ochronie Danych Osobowych Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE L 119, s. 1) (dalej: RODO), uprzejmie informujemy, ¿e: 34.1.1. Administratorem danych osobowych jest Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji z siedzib± w £odzi przy ul. ks. Skorupki 21, 90-532 £ód¼, tel. 42 272 14 04, e-mail: sekretariat@mosir.lodz.pl, reprezentowany przez Dyrektora Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji w £odzi zwanego dalej „Administratorem”. 34.1.2. Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych osobowych, z którymi mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ poprzez e-mail: iod@mosir.lodz.pl . Z inspektorem ochrony danych mo¿na siê kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych przez Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji w £odzi oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych. 34.1.3. Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym do realizacji sprawy zamówieñ publicznych w Miejskim O¶rodku Sportu i Rekreacji w £odzi. 34.1.4 Ogóln± podstawê do przetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. b i c, celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia umowy oraz rozliczeñ finansowo-ksiêgowych, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cych na Zamawiaj±cym.34.1.5 Szczegó³owe cele przetwarzania danych zosta³y wskazane w nastêpuj±cych przepisach: - Ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo zamówieñ publicznych; (t,j. Dz. U. z 2019r. poz. 2019, z 2020r. poz. 288, 875, 1492, 1517, 2275, 2320) (dalej: PZP);- Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny( t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1740, 2320. Dz. U. z 2020 r. poz. 1740, 2320);- Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o Finansach Publicznych (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 305);- Ustawia z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 217).34.1.6. Dane osobowe mog± byæ udostêpniane innym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa, tj. na podstawie art. 18 i art. 74 Ustawy PZP, a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, w tym: podmiotom ¶wiadcz±cym us³ugi pocztowe, kurierskie, us³ugi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe, osobom i podmiotom zainteresowanym prowadzonym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, a tak¿e podmiotom korzystaj±cym z Biuletynu Informacji Publicznej, Biuletynu Zamówieñ Publicznych, Bazy konkurencyjno¶ci oraz internetowej platformy zakupowej eKatalogi, bêd±cej w gestii Urzêdu Zamówieñ Publicznych.34.1.7 Dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich, na podstawie szczególnych regulacji prawnych, w tym umów miêdzynarodowych. Ci±g dalszy informacji w pkt 34.1.8, 34.1.9, 34.1.10, 34.1.11, 34.1.12, 34.2, 34.3 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2021/TP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
[Numeracja zgodna z SWZ].5.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie us³ugi polegaj±cej na: Wdro¿eniu systemu ESOK na p³ywalni sezonowej przy ul. G³owackiego 10/12 w £odzi. 5.2 Zgodnie z art. 441 ustawy Pzp Zamawiaj±cy przewiduje skorzystaæ z prawa opcji.Informacje dot. prawa opcji znajduj± siê w pkt 35 ust. 2 niniejszej SWZ. 5.3 Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia wraz z prawem opcji znajduje siê w Za³±czniku Nr 1. 5.4 Zamawiaj±cy nie przewiduje sk³adania ofert czê¶ciowych.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
51600000-8 - Us³ugi instalowania komputerów i urz±dzeñ biurowych
51610000-1 - Us³ugi instalowania urz±dzeñ komputerowych i przetwarzania informacji
51611000-8 - Us³ugi instalowania komputerów
72263000-6 - Us³ugi wdra¿ania oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Numeracja zgodna z SWZ].35.2. Zamawiaj±cy zgodnie z ustaw± Pzp przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji. 35.2.1 Zamawiaj±cy mo¿e z prawa opcji skorzystaæ lub skorzystaæ w czê¶ci,35.2.2 Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego, dlatego te¿ nieskorzystanie przez Zamawiaj±cego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeñ w stosunku do Zamawiaj±cego,35.2.3 Zamówienie objête prawem opcji Wykonawca bêdzie zobowi±zany wykonaæ po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiaj±cego, ¿e zamierza z prawa opcji skorzystaæ, zawieraj±cego wykaz sprzêtu, który nale¿y dostarczyæ w ramach przedmiotowego uprawnienia Zamawiaj±cego,35.2.4 Termin wykonania zamówienia objêtego prawem opcji jest taki sam jak termin wykonania zamówienia podstawowego (gwarantowanego) i zosta³ okre¶lony w pkt 7.1.3) tj. do 18 czerwca 2021 r.,35.2.5 Zasady dotycz±ce realizacji zamówienia objêtego prawem opcji bêd± takie same jak te, które obowi±zuj± przy realizacji zamówienia podstawowego,35.2.6 Zamawiaj±cy zastrzega równie¿, ¿e ceny sprzêtu objête opcj± bêd± identyczne, jak ceny podane w formularzu ofertowym dotycz±cym opcji,35.2.7 Zamawiaj±cy w ci±gu trzech dni od dnia podpisania umowy przeka¿e Wykonawcy zawiadomienie o zamiarze skorzystania z prawa opcji z jej zakresem4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-06-18
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminy wykonania zamówienia (T)
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie okresu rêkojmi i gwarancji (G)
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób z niepe³nosprawno¶ciami (ON)
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
[Numeracja zgodna z SWZ].9.1 O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce: 9.1.1 zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny. 9.1.2 uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny. 9.1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny. 9.1.4 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e nale¿ycie wykona³ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej dwie us³ugi odpowiadaj±ce swoim rodzajem us³udze stanowi±cej przedmiot zamówienia tj. dostawê, monta¿ i wdro¿enie ( lub modernizacjê) sytemu ESOK obejmuj±cego m.in. opracowanie oprogramowania systemu ESOK, dostawê i monta¿ urz±dzeñ i sprzêtu, wykonanie okablowania strukturalnego oraz wdro¿enie systemu w obiektach typu p³ywalni krytej lub sezonowej, aquapark, baseny itp., i ka¿da z nich spe³nia nw. wymagania:a) warto¶æ wykonanej us³ugi – minimum 200 000 z³ (brutto),b) wykonana us³uga (zainstalowany/modernizowany system ESOK) umo¿liwia obs³ugê co najmniej 50 000 osób w trakcie sezonu letniego liczonego od 1 czerwca do 30 wrze¶nia,c) wykonana us³uga (zainstalowany/modernizowany system ESOK) umo¿liwia obs³ugê co najmniej 1 500 osób w ci±gu 1 dnia w trakcie sezonu letniego liczonego od 1 czerwca do 30 wrze¶nia,5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: [Numeracja zgodna z SWZ].11.4. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±: 11.4.1 O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w: • art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, • art. 108 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego, • art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp dotycz±cych zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji, • art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. – zgodnie z Za³±cznikiem nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: [Numeracja zgodna z SWZ}.11.4.2 Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy – zgodnie z Za³±cznikiem nr 6 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy w niniejszym postêpowaniu nie ¿±da przedstawienia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
[Numeracja zgodna z SWZ].25.1. Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w wysoko¶ci:3 300,00 z³ ( s³ownie: trzy tysi±ce trzysta z³ 00/100).25.2. Zgodnie z art. 97 ust. 7 ustawy Pzp wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: 25.2.1. pieni±dzu; 25.2.2. gwarancjach bankowych; 25.2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;25.2.4. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
[Numeracja zgodna z SWZ].13.1 Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. 13.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spe³nianie warunków udzia³u w postepowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z pkt 9.1 SWZ. 13.3 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 11.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u, w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. 13.4 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, jaki zakres zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy (zgodnie z Za³±cznikiem nr 10 do SWZ). 13.5 O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. 13.6 W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców s± oni zobowi±zani, na wezwanie Zamawiaj±cego z³o¿yæ aktualne na dzieñ z³o¿enia podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 11.4 przy czym: a) podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt 11.4.2 sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/wykazuj± spe³nianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 9.1 SWZ.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres i warunki zmian zawartej umowy - kwestie odnosz±ce siê do umowy s± uregulowane w istotnych postanowieniach umowy (Za³±czniku nr 7 do SWZ).7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-04-29 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: [Numeracja zgodna z numeracj± SWZ]. 21.1. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP (Elektronicznej Skrzynki Podawczej – nazwa – Urz±d Miasta £odzi) i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-29 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-05-28
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
[Numeracja zgodna z SWZ].35.1. Zamawiaj±cy nie przewiduje: 35.1.1. odbycia przez Wykonawcê wizji lokalnej,35.1.2. zawarcia umowy ramowej, 35.1.3. rozliczania w walutach obcych, 35.1.4. aukcji elektronicznej, 35.1.5. zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu, 35.1.6. wymogu lub mo¿liwo¶ci z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia katalogów elektronicznych do oferty, 35.1.7. wyboru najkorzystniejszej oferty w postaci katalogów elektronicznych.35.2. Zamawiaj±cy zgodnie z ustaw± Pzp przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji. 35.2.1 Zamawiaj±cy mo¿e z prawa opcji skorzystaæ lub skorzystaæ w czê¶ci,35.2.2 Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego, dlatego te¿ nieskorzystanie przez Zamawiaj±cego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeñ w stosunku do Zamawiaj±cego,35.2.3 Zamówienie objête prawem opcji Wykonawca bêdzie zobowi±zany wykonaæ po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiaj±cego, ¿e zamierza z prawa opcji skorzystaæ, zawieraj±cego wykaz sprzêtu, który nale¿y dostarczyæ w ramach przedmiotowego uprawnienia Zamawiaj±cego,35.2.4 Termin wykonania zamówienia objêtego prawem opcji jest taki sam jak termin wykonania zamówienia podstawowego (gwarantowanego) i zosta³ okre¶lony w pkt 7.1.3) tj. do 18 czerwca 2021 r.,35.2.5 Zasady dotycz±ce realizacji zamówienia objêtego prawem opcji bêd± takie same jak te, które obowi±zuj± przy realizacji zamówienia podstawowego,35.2.6 Zamawiaj±cy zastrzega równie¿, ¿e ceny sprzêtu objête opcj± bêd± identyczne, jak ceny podane w formularzu ofertowym dotycz±cym opcji,35.2.7 Zamawiaj±cy w ci±gu trzech dni od dnia podpisania umowy przeka¿e Wykonawcy zawiadomienie o zamiarze skorzystania z prawa opcji z jej zakresem35.3. Zakres i warunki zmian zawartej umowy - kwestie odnosz±ce siê do umowy s± uregulowane w istotnych postanowieniach umowy (Za³±czniku nr 7 do SWZ).2021-04-20 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi |
INNE PRZETARGI Z £ODZI
- Budowa budynku kancelarii le¶nictwa, le¶niczówki, budynku gospodarczego i altany w le¶nictwie Sycowice
- Dostawa pomp baklofenowych
- "Remont lok. nr 28 przy ul. W³ókienniczej 16 oraz docieplenie ¶ciany zachodniej budynku - 2 czê¶ci"
- US£UGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZ¡DKOWEGO NIERUCHOMO¦CI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALE¯NYMI NA NIERUCHOMO¦CIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ £ÓDZKIE NIERUCHOMO¦CI SP. Z O.O.
- Us³uga przewozu autokarowego dla Uniwersytetu £ódzkiego
- Us³uga doradztwa prawnego dla Projektu Muzeum Otwarte - Faza II modernizacji Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w £odzi, budynki "A" i "C" zlokalizowane na Placu Wolno¶ci w £odzi
wiêcej: przetargi w £odzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug informatycznych dla SP WZOZ MSWiA w Bydgoszczy
- ¦wiadczenie us³ugi modernizacji i optymalizacji procesu obs³ugi pacjentów poprzez wdro¿. oraz uruch. autom., telef. syst. inform. Call Center w tym IVR oraz udost. platf. do intern. komun. z pacjentem
- Migracja wraz z rozbudow± ¶rodowiska baz danych oraz dostawa doposa¿enia infrastruktury IT
- Rozbudowa Systemu HIS Zamawiaj±cego, poprzez dostawê i wdro¿enie dodatkowych obszarów funkcjonalnych
- Us³uga zaprojektowania strony internetowej o nazwie" Matchmaking Platform" wraz z wdro¿eniem, przeprowadzeniem testów, uruchomieniem, gwarancj± i wsparciem technicznym
- komputerowe systemy - wymiana Zintegrowanego Systemu Informatycznego.
wiêcej: Us³ugi instalowania komputerów i urz±dzeñ biurowych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.