eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokółka › Zakup ciągnika rolniczego (ciągnika specjalistycznego) z osprzętem do wycinania i mulczowania zakrzaczeń na potrzeby PZD w Sokółce

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-01-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup ciągnika rolniczego (ciągnika specjalistycznego) z osprzętem do wycinania i mulczowania zakrzaczeń na potrzeby PZD w Sokółce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050667308

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Torowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Sokółka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 711 89 09; 85 711 89 10

1.5.8.) Numer faksu: 85 711 22 29

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzial.techniczny@pzd.sokolka.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.sokolka.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.pzd.sokolka.com/index.php?go=przetargi/21WDdd3/przetarg

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi oraz przeprowadzanie i nadzorowanie prac remontowych i modernizacyjnych w budynkach będących własnością Powiatu Sokólskiego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup ciągnika rolniczego (ciągnika specjalistycznego) z osprzętem do wycinania i mulczowania zakrzaczeń na potrzeby PZD w Sokółce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f14b9a0-508c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00036118

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001021/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakup ciągnika specjalistycznego z osprzętem do wycinania i mulczowania zakrzaczeń na potrzeby PZD w Sokółce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00291899/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD/WD-Di/4112/3/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 751859,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup ciągnika rolniczego (ciągnika specjalistycznego) z osprzętem do wycinania i mulczowania zakrzaczeń na potrzeby PZD w Sokółce.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego ciągnika rolniczego (ciągnika specjalistycznego) wraz z osprzętem, przeznaczonym do usuwania i mulczowania zakrzaczeń z pasów drogowych dróg powiatowych.
2. Wymagania ogólne dla ciągnika rolniczego (ciągnika specjalistycznego).
1) Ciągnik fabrycznie nowy tj. nieużywany - wyprodukowany w 2021r.; 2022r.
2) Świadectwo homologacji
3) Silnik wysokoprężny chłodzony cieczą
4) Silnik 4 cylindrowy o mocy minimum 100 KM
5) Napęd hydrostatyczny 4x4
6) Rodzaj paliwa: olej napędowy
7) Emisja spalin zgodna z aktualnymi przepisami rejestracyjnymi niezbędna do zarejestrowania ciągnika na terytorium RP, umożliwiająca rejestrację ciągnika w 2022r., przy uwzględnieniu maksymalnych terminów dostawy określonych w SWZ niniejszego postępowania
8) Skrzynia biegów hydrostatyczna z biegami pełzania
9) 4 tryby skrętu kół z synchronizacją pozycji kół
10) TUZ kat.2 - siła podnoszenia przód minimum 1 t; tył minimum 1 t, z kontrolą prędkości opuszczania i podnoszenia
11) WOM tylny o obrotach minimum 540/min.
12) WOM przedni o obrotach minimum 540/ min.
13) Sterowanie WOM z kabiny
14) Minimum 2 pary wyjść hydraulicznych z przodu i z tyłu
15) Hamulce hydrauliczne
16) Ogumienie rozmiar 440/50 R17 – typ bieżnika jak „all-ground” lub „terra” lub równoważny
17) Dodatkowe koła bliźniacze na obie osie
18) Możliwość bezpiecznej pracy na skarpach o nachyleniu min 400
19) Amortyzowany fotel operatora przystosowany do pracy na zboczach
20) Kabina z ogrzewaniem i klimatyzacją, wzmocniona i amortyzowana
21) Oświetlenie ostrzegawcze – pomarańczowa lampa migająca
22) Fabryczny zestaw narzędzi
23) Gaśnica -zgodna z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym - 1szt
24) Apteczka pierwszej pomocy min. DIN 13164 – 1 szt.
25) Trójkąt ostrzegawczy – 1szt.
26) Maksymalna masa własna ciągnika z wyposażeniem i płynami 4000 kg
27) Homologacja do poruszania się po drogach publicznych
28) Wahliwa oś przednia
29) Gwarancja min. 24 miesiące
30) Serwis gwarancyjny wraz z częściami wliczony w cenę ciągnika w okresie gwarancji
31) Zestaw do zimowego rozruchu
32) System zabezpieczający min przednią i boczne szyby ciągnika przed uszkodzeniem (np. siatka)
33) Wtyczki elektryczne trzypunktowe przód i tył
34) Blokada mechanizmów różnicowych przód tył
35) Wielofunkcyjny Joystick do sterowania osprzętem
36) Dźwignia zmiany kierunku jazdy przód / tył
3. Wymagania ogólne dla kosiarki leśnej (mulczer) montowany na przedni tuz ciągnika.
1) Fabrycznie nowa kosiarka leśna (mulczer) tj. nieużywana – wyprodukowana w 2021r.; 2022r.
2) Kosiarka leśna (mulczer) współpracująca z ciągnikiem opisanym w punkcie 2.
3) Kosiarka leśna (mulczer) współpracująca z joystickiem z ciągnika opisanym w punkcie 2.
4) Kosiarka leśna (mulczer) montowana na przednim tuzie ciągnika opisanego w punkcie 2.
5) Szerokość robocza min. 180cm
6) Kosiarka leśna (mulczer) wyposażona w wał (wirniki) „klatkowy” lub równoważny, umożliwiający młotom bijakowym obrót o 3600 wokół własnej osi
7) Konstrukcja wału powinna zabezpieczać młotki bijakowe w zetknięciu z przeszkodą np. kamieniami
8) Wał wyposażony w minimum 20 młotków
9) Wałek przekaźnika mocy współpracujący z ciągnikiem opisanym w punkcie 2.
10) Napęd wału roboczego wyposażony w min. 4 paski
11) Mechanicznie regulowana rama obalająca z hydraulicznie otwieraną klapą
12) Kosiarka musi rozdrabniać drzewa, krzewy i roślin o średnicy min Ø 10 cm
13) Gwarancja min. 24 miesiące
4. Dodatkowe wymagania realizacji zamówienia:
4.1. Przedmiot zamówienia (ciągnik rolniczy - ciągnik specjalistyczny wraz z kosiarką leśną - mulczerem) ma być wolny od wad i uszkodzeń, sprawny i gotowy bezpośrednio do pracy – użytkowania bez ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego w terminie określonym w umowie na realizację przedmiotu zamówienia oraz SIWZ.
4.2. Wraz z wydaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezbędne dokumenty związane z przedmiotem zamówienia.
4.3. Przedmiot zamówienia (ciągnik rolniczy – ciągnik specjalistyczny wraz z kosiarką leśną - mulczerem) powinien posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych (w tym umożliwiające jego rejestrację) oraz instrukcję obsługi i eksploatacji w języku polskim.
4.4. Wymagany okres gwarancji jakości wynosi
1) ciągnik rolniczy (ciągnik specjalistyczny) – min. 24 miesięcy;
2) kosiarka leśna (mulczer) – min. 24 miesięcy.
4.5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo - odbiorczego. Szczegółowe warunki gwarancji jakości określa wystawiona i przekazana Zamawiającemu Karta Gwarancyjna.
4.6. W okresie gwarancji, w przypadku ciągnika rolniczego (ciągnika specjalistycznego) z wyłączeniem kosztów piór wycieraczek, płynów do spryskiwaczy szyb, a wprzypadku kosiarki leśnej (mulczera) z wyłączeniem młotków bijakowych i pasków napędowowych, wszystkie koszty napraw bądź wymian materiałów i części w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia oraz wszystkie koszty związane z wymaganymi przez producenta przeglądami gwarancyjnymi i kosztami ich przeprowadzenia, ponosi Wykonawca.
4.7. Udzielona gwarancja obejmuje wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi przedmiotu zamówienia a w szczególności:
1) koszt dojazdu,
2) robocizny,
3) pobytu serwisantów,
4) transportu maszyny do serwisu,
5) fabrycznie nowych części i materiałów dopuszczonych przez producenta.
4.8. Wykonawca, określając cenę ryczałtową zobowiązany jest do dokładnego określenia i skalkulowania kosztów wynikających zarówno z konieczności przeprowadzania w okresie gwarancyjnym napraw bądź wymian materiałów i części w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia, jak również kosztów związanych z wymaganymi przeglądami gwarancyjnymi.
4.9. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego.
4.10. Wykonawca powinien dysponować wykwalifikowanym zespołem mechaników do serwisowania maszyny w okresie gwarancyjnym.
4.11. W miejscu dostawy przedmiotu zamówienia wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca przeprowadzi na swój koszt szkolenie dla operatorów sprzętu w zakresie jego obsługi, bezpieczeństwa i konserwacji.
4.12. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia powinien być w pełni sprawny, po wymianie wszystkich filtrów, płynów eksploatacyjnych i olejów oraz spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe określone w opisie przedmiotu zamówienia.
4.13. Ciągnik rolniczy (ciągnik specjalistyczny) powinien mieć przed przekazaniem Zamawiającemu wykonane przeglądy poparte dokumentami z przeglądów.
4.14. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia (ciągnik rolniczy - ciągnik specjalistyczny wraz z kosiarką leśną - mulczerem) na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
4.15. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest – Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce, Obwód Drogowo Mostowy Nr 1 w Sokółce, ul. Torowa 12, 16-100 Sokółka.
4.16. Odbiór przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności sprawdzenie zgodności przedmiotu zamówienia (parametrów technicznych i wyposażenia) z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16000000-5 - Maszyny rolnicze

16310000-1 - Kosiarki

16600000-1 - Specjalne maszyny używane w rolnictwie lub leśnictwie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 727053,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 946979,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 727053,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AEBI SCHMIDT POLSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570464403

7.3.3) Ulica: Skrajna 80A

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-650

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 727053,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-07

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.