Ogłoszenie z dnia 2021-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00027375/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-02
- 2021/BZP 00104232/01 - Wynik z dnia 2021-07-05
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00035812 z dnia 2021-04-19 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej w miejscowości Kałków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W KAŁKOWIE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292416837
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 37B
1.4.2.) Miejscowość: Kałków
1.4.3.) Kod pocztowy: 27-225
1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.7.) Numer telefonu: 41 272-16-14
1.4.8.) Numer faksu: 41 272-16-70
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gmina-pawlow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pawlow.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
stowarzyszenie, jednostka OSP
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Porządek i bezpieczeństwo publiczne, ochrona przeciwpożarowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035812
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-04-19
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00027375/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie placu zabaw wraz z montażem urządzeń zabawowych, montażem elementów siłowni na świeżym powietrzu i elementów małej architektury oraz na budowie ogrodzenia i utwardzonych dojść na działce nr 176 w miejscowości Kałków (gmina Pawłów, powiat starachowicki, woj. świętokrzyskie). Na przedmiotowej działce zlokalizowane jest boisko trawiaste oraz nieczynne przyłącza: wody i teletechniczne. Przez działkę przebiegają: sieć wodociągowa, kanalizacyjna i sieć telekomunikacyjna. Rzędne terenu dla lokalizacji placu zabaw wahają się do 266,20m n.p.m. do 267,80m n.p.m. Plac zabaw zaprojektowano o kształcie zbliżonym do prostokąta dzieląc go na dwie strefy: zabawową oraz siłowni zewnętrznej i pozostawiając przestrzeń zieloną. Plac zabaw o powierzchni 312m2 posiada zaprojektowany spadek 0,5% w kierunku zachodnim. Zakres robót:- roboty ziemne - wyrównanie terenu, kształtowanie skarp- budowa placu zabaw- budowa dojść- budowa ogrodzenia- instalacja sprzętu sportowego, zabawek i elementów małej architektury. Elementy zabawowe: huśtawka - bocianie gniazdo, zestaw zabawowy - typ OSA (minimalne elementy wymagane w zestawie: pionowy tunel linowy, zjeżdżalnia, ścianka wspinaczkowa, wejściówka, poprzeczka prosta, sieć z poręczą, schody), karuzela, huśtawka ważka - 4 osobowa, bujak piesek i skuter (wersja dla chłopca i dziewczynki), stolik do gier, podest z klockami z dwoma trapami. Elementy sportowe: prasa nożna – orbitek, twister – wahadło, biegacz, drabinka + podciąg nóg, wyciąg górny, wciskanie siedząc. Elementy małej architektury: ławka, kosz na śmieci, regulamin - tablica informacyjna. Zestawienie parametrów technicznych: 1. Powierzchnia placu zabaw wykonana z kostki betonowej - siłownia - 128,00 m2 2. Powierzchnia wykonana jako syntetyczna - 184,00 m23. Ogrodzenie zewnętrzne - 107,00 mb. Kolejność realizacji: - budowa placu zabaw, - dojście, urządzenie zieleni. Przy realizacji inwestycji konieczne będą prace ziemne - wyrównanie terenu i kształtowanie skarp. Wszystkie zaplanowane prace muszą być prowadzone w nieprzekraczalnych granicach działki inwestora. Prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, warunkami zawartymi w SIWZ, wzorem umowy oraz z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją. Wszystkie zastosowane materiały powinny odpowiadać obowiązującym normom oraz posiadać wymagane atesty i certyfikaty oraz nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników wg wymogów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. W zależności od zastosowanych materiałów należy bezwzględnie przestrzegać technologii i wymagań producentów. Przed odbiorem końcowym należy przedstawić komplet certyfikatów PZH i załączyć je do dokumentacji odbiorowej. Przedmiot zamówienia i standardy jakościowe szczegółowo określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR). Stanowią one integralną część niniejszej SIWZ. Zamawiający nie wprowadza wymogu dokonania wizji lokalnej i sprawdzenia dokumentów. Wykonawca ujmie także w kosztach ogólnych: 1) Kompleksową obsługę geodezyjną, 3 egz. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (w tym 1 egz. Na nośniku elektronicznym). Format i zawartość plików w postaci wektorowej. Format plików to DWG lub DXF. 2) Wykonanie dokumentacji powykonawczej. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy dla robót budowlanych licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Przedłużenie min. okresu gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Inwestycja dofinansowana jest ze środków w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w zakresie „Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej”.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie placu zabaw wraz z montażem urządzeń zabawowych, montażem elementów siłowni na świeżym powietrzu i elementów małej architektury oraz na budowie ogrodzenia i utwardzonych dojść na działce nr 176 w miejscowości Kałków (gmina Pawłów, powiat starachowicki, woj. świętokrzyskie). Na przedmiotowej działce zlokalizowane jest boisko trawiaste oraz nieczynne przyłącza: wody i teletechniczne. Przez działkę przebiegają: sieć wodociągowa, kanalizacyjna i sieć telekomunikacyjna. Rzędne terenu dla lokalizacji placu zabaw wahają się do 266,20m n.p.m. do 267,80m n.p.m. Plac zabaw zaprojektowano o kształcie zbliżonym do prostokąta dzieląc go na dwie strefy: zabawową oraz siłowni zewnętrznej i pozostawiając przestrzeń zieloną. Plac zabaw o powierzchni 312m2 posiada zaprojektowany spadek 0,5% w kierunku zachodnim. Zakres robót:- roboty ziemne - wyrównanie terenu, kształtowanie skarp- budowa placu zabaw- budowa dojść- budowa ogrodzenia- instalacja sprzętu sportowego, zabawek i elementów małej architektury. Elementy zabawowe: huśtawka - bocianie gniazdo, zestaw zabawowy - typ OSA (minimalne elementy wymagane w zestawie: pionowy tunel linowy, zjeżdżalnia, ścianka wspinaczkowa, wejściówka, poprzeczka prosta, sieć z poręczą, schody), karuzela, huśtawka ważka - 4 osobowa, bujak piesek i skuter (wersja dla chłopca i dziewczynki), stolik do gier, podest z klockami z dwoma trapami. Elementy sportowe: prasa nożna – orbitek, twister – wahadło, biegacz, drabinka + podciąg nóg, wyciąg górny, wciskanie siedząc. Elementy małej architektury: ławka, kosz na śmieci, regulamin - tablica informacyjna. Zestawienie parametrów technicznych: 1. Powierzchnia placu zabaw wykonana z kostki betonowej - siłownia - 128,00 m2 2. Powierzchnia wykonana jako syntetyczna - 184,00 m23. Ogrodzenie zewnętrzne - 107,00 mb. Kolejność realizacji: - budowa placu zabaw, - dojście, urządzenie zieleni. Przy realizacji inwestycji konieczne będą prace ziemne - wyrównanie terenu i kształtowanie skarp. Wszystkie zaplanowane prace muszą być prowadzone w nieprzekraczalnych granicach działki inwestora. Prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, warunkami zawartymi w SIWZ, wzorem umowy oraz z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją. Wszystkie zastosowane materiały powinny odpowiadać obowiązującym normom oraz posiadać wymagane atesty i certyfikaty oraz nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników wg wymogów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. W zależności od zastosowanych materiałów należy bezwzględnie przestrzegać technologii i wymagań producentów. Przed odbiorem końcowym należy przedstawić komplet certyfikatów PZH i załączyć je do dokumentacji odbiorowej. Przedmiot zamówienia i standardy jakościowe szczegółowo określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR). Stanowią one integralną część niniejszej SIWZ. Zamawiający nie wprowadza wymogu dokonania wizji lokalnej i sprawdzenia dokumentów. Wykonawca ujmie także w kosztach ogólnych: 1) Kompleksową obsługę geodezyjną, 3 egz. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (w tym 1 egz. Na nośniku elektronicznym). Format i zawartość plików w postaci wektorowej. Format plików to DWG lub DXF. 2) Wykonanie dokumentacji powykonawczej. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy dla robót budowlanych licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Przedłużenie min. okresu gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Inwestycja dofinansowana jest ze środków w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w zakresie „Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej”. Plac zabaw i siłownia zewnętrzna znajdują się na poziomie otaczającego gruntu i są w pełni dostępne dla osób niepełnosprawnych.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Data do
Po zmianie:
Okres realizacji - miesiące
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
2021-08-16
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące Przed zmianą:
Po zmianie:
3
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-04-21 10:00
Po zmianie:
2021-04-26 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-04-21 11:00
Po zmianie:
2021-04-26 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-05-20
Po zmianie:
2021-05-25
2021-04-19 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.