eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślibórz › Dowóz uczniów na terenie Gminy Myślibórz w roku szkolnym 2020/2021 w okresie od 12 kwietnia 2021 r. do 30 czerwca 2021 r. oraz w roku szkolnym 2021/2022 od 1 września 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.



Ogłoszenie z dnia 2021-04-19


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00035741 z dnia 2021-04-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów na terenie Gminy Myślibórz w roku szkolnym2020/2021 w okresie od 12 kwietnia 2021 r. do 30 czerwca 2021 r. oraz w roku szkolnym 2021/2022 od 1 września 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myślibórz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek im. Jana Pawła II 1

1.5.2.) Miejscowość: Myślibórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-300

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 957476051

1.5.8.) Numer faksu: 957473363

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ue.umig@mysliborz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mysliborz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mysliborz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów na terenie Gminy Myślibórz w roku szkolnym2020/2021 w okresie od 12 kwietnia 2021 r. do 30 czerwca 2021 r. oraz w roku szkolnym 2021/2022 od 1 września 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83f66df1-8e38-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035741

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001308/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów na terenie Gminy Myślibórz w roku szkolnym 2021/2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023912/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2021.AF

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 820000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących usług w ramach zadania pn.: „Dowóz uczniów na terenie Gminy Myślibórz w roku szkolnym 2020/2021 w okresie od 12 kwietnia 2021 r. do 30 czerwca 2021 r. oraz w roku szkolnym 2021/2022 od 1 września 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.”: 1) dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Myślibórz, realizowany w oparciu o komunikację regularną, na podstawie biletów miesięcznych, przy założeniu że usługa będzie świadczona dla uczniów klas 0-VIII, z zastrzeżeniem, że w związku z panującą sytuacją epidemiczną w kraju i obostrzeniami wprowadzonymi przez polski rząd związanymi z nauczaniem zdalnym, liczba uczniów dla których usługa ma być świadczona może ulec zmianie2) dowóz uczniów do szkół na podstawie stawki kilometrowej z miejscowości, z których nie ma komunikacji regularnej, przy założeniu że usługa będzie świadczona dla uczniów klas 0-VIII, z zastrzeżeniem, że w związku z panującą sytuacją epidemiczną w kraju i obostrzeniami wprowadzonymi przez polski rząd związanymi z nauczaniem zdalnym, liczba uczniów dla których usługa ma być świadczona może ulec zmianie. 2. Planowana liczba uczniów dowożonych – bilet miesięczny:1) Szkoła Podstawowa nr 2 im. Janusza Kusocińskiego w Myśliborzu, ul. Piłsudskiego 18, 74-300 Myślibórz – 213;2) Szkoła Podstawowa nr 3 im. Leonida Teligi w Myśliborzu, ul. Lipowa 18A, 74-300 Myślibórz – 107;3) Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza w Golenicach, Golenice 1A, 74-300 Myślibórz – 39;4) Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Kierzkowie, Kierzków 69, 74-300 Myślibórz – 22;5) Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Nawrocku, Nawrocko 11, 74-300 Myślibórz – 63.3. Planowana liczba uczniów dowożonych – stawka kilometrowa:1) Szkoła Podstawowa nr 3 im. Leonida Teligi w Myśliborzu, ul. Lipowa 18A, 74-300 Myślibórz – 5;2) Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego, ul. Tadeusza Kościuszki 1, 74-240 Lipiany – 8.4. Szczegółowo przedmiot zamówienia określają:1) załącznik Nr 1 A – Formularz cenowy,2) załącznik Nr 1B – Trasy przewozów.5. Liczba dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2020/2021 w okresie od 12 kwietnia 2021 r. do 30 czerwca 2021 r. oraz w roku szkolnym 2021/2022 od 1 września 2021 r. do 31 grudnia 2021 r. będzie wynosić ok. 140 dni i jest zgodna z przepisami rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie organizacji roku szkolnego.6. Przewóz ma być realizowany w oparciu o utworzone przez Wykonawcę linie komunikacji regularnej z pierwszeństwem przejazdu dzieci i młodzieży – na podstawie biletów miesięcznych według zasad i w reżimie sanitarnym wynikającym z aktów prawa powszechnie obowiązującego odnoszących się do obostrzeń związanych ze zwalczaniem i przeciwdziałaniem rozprzestrzenianiu się COVID-19.7. Wykonawca zobowiązuje się:1) dowozić uczniów do poszczególnych szkół w przedziale czasowym 7:20 – 7:50 na czas rozpoczynania się zajęć lekcyjnych w szkołach, z zastrzeżeniem że odbiór pierwszego ucznia z miejsca zamieszkania nie może nastąpić wcześniej niż o godz. 7:00;2) odwozić uczniów do miejsca zamieszkania w trzech przedziałach czasowych:a) pierwszy o godz. 12:40;b) drugi o godz. 14:05;c) trzeci o godz. 15:30przy czym czas odwozu ostatniego ucznia do jego miejsca zamieszkania nie może być dłuższy niż 60 min.8. Zamawiający wymaga, aby w realizacji przedmiotu zamówienia, na stanowisku kierowcy zatrudnione były osoby posiadające uprawnienia do transportu drogowego osób, wymagane ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.9. Wykonawca musi posiadać wszelkie uprawnienia do wykonywania odpłatnego transportu drogowego, stosownie do treści ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym a ponadto pojazdy muszą posiadać aktualną i ważną polisę ubezpieczenia OC i NW.10. Ilość dzieci i trasy przewozów zostały określone w załączniku nr 1B do SWZ, zatem Wykonawca sam określi liczbę pojazdów, które należy przewidzieć do prawidłowego zrealizowania zadania (dowóz-odwóz).11. Wykonawca kalkuluje cenę usługi w oparciu o formularz cenowy będą załącznikiem nr 1A do SWZ.12. Uczniowie mają mieć zapewnione miejsca siedzące podczas przejazdu na poszczególnych trasach według zasad i w reżimie sanitarnym wynikającym z aktów prawa powszechnie obowiązującego odnoszących się do obostrzeń związanych ze zwalczaniem i przeciwdziałaniem rozprzestrzenianiu się COVID – 19.13. Linie komunikacji regularnej muszą być ułożone i oznaczone w taki sposób, aby umożliwiały uczniom dojazd autobusami z miejsca zamieszkania do szkoły oraz ze szkoły do miejsca zamieszkania, przy zachowaniu norm bezpieczeństwa obowiązujących w zakresie transportu drogowego osób, a także dostosowaniu liczby kursów oraz pojemności (liczby miejsc) autobusów na poszczególnych trasach do ilości przewożonych uczniów.14. Przewóz dzieci musi odbywać się pojazdami spełniającymi wymagania w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia przewidziane przepisami prawa. Dodatkowo wszystkie pojazdy muszą być prawidłowo oznakowane w obowiązujące tablice informacyjne o przewozie dzieci i spełniać przepisy z zakresu bhp oraz ppoż.15. Zatrudnienie osób na stanowiskach opiekunów wychowawczych w czasie przejazdu uczniów w autobusach pozostaje po stronie Zamawiającego.16. Ustalenie ostatecznego rozkładu jazdy Wykonawca dokona w porozumieniu z Zamawiającym.17. Rozkład jazdy w zależności od występujących potrzeb może w ciągu roku szkolnego ulegać korektom.18. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby przewożonych osób na poszczególnych trasach.19. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.20. Do obowiązków Wykonawcy należy między innymi:1) utworzenie na terenie Gminy Myślibórz Punktu Kontaktowego do łączności z Zamawiającym, kierowcami, policją, pogotowiem ratunkowym itp.; 2) zapewnienie punktualnego, bezpiecznego i bezawaryjnego przewozu dzieci szkolnych w godzinach ustalonych według rozkładu jazdy; 3) przestrzeganie przepisów prawnych w zakresie czasu pracy kierowców oraz przestrzeganie ogólnych warunków przewozu;4) w przypadku awarii pojazdu przed wyjazdem Wykonawca zobowiązany jest podstawić niezwłocznie sprawny pojazd zastępczy. Wszelkie koszty związane z podstawieniem pojazdu zastępczego obciążają Wykonawcę;5) przestrzeganie bezpieczeństwa wszystkich przewożonych osób w busach/autobusach, zabezpieczenie na własny koszt wszelkich środków koniecznych do udzielenia pierwszej pomocy w czasie przebywania ludzi w busach/autobusach.20. Zamawiający podczas realizacji zamówienia ma prawo do:1) poinformowania Inspekcji Transportu Drogowego i/lub Policji w przypadku, gdy warunki techniczne pojazdu wzbudzają wątpliwości Zamawiającego lub jeśli Zamawiający będzie miał wątpliwości dotyczące tego, czy kierowca pojazdu znajduje się w stanie po spożyciu alkoholu. Jeżeli w wyniku przeprowadzonej kontroli pojazd nie będzie mógł uczestniczyć w ruchu (lub kierowca będzie w stanie po spożyciu alkoholu), Wykonawca zobowiązany jest podstawić niezwłocznie inny pojazd zastępczy lub zapewnić innego kierowcę, odpowiadający wymaganiom określonym w SWZ w czasie nie dłuższym niż 1 godz. od zgłoszenia;2) do kontroli osobistej lub przez uprawnione organy, na każdym etapie realizacji umowy, ważności licencji zezwoleń oraz uprawnień osób realizujących usługę. Zamawiający będzie także kontrolował jakość świadczonej usługi zwłaszcza w odniesieniu do terminowości, bezpieczeństwa przewozu dzieci oraz warunków (w tym komfortu) przewozu. Rażące uchybienia w tym zakresie mogą być podstawą do rozwiązania umowy na realizację usługi z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.21. Oznaczenie kodu CPV – Wspólnego Słownika Zamówień (kod i opis):60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego. 22. Wymagania zgodnie z art. 95 ustawy Pzp, związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.23. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące czynności związane z realizacją zamówienia, opisane w specyfikacji warunków zamówienia zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę, tj.:1) kierowcy, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy.Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności.24. Szczegółowe informacje w poniższym zakresie zawarto we wzorze umowy, w szczególności:1) sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 2 ustawy Pzp,2) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 2 ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań,3) rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 763654,50

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 763654,50

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 763654,50

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Myśliborzu Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 811925262

7.3.3) Ulica: ul. Królewiecka 45

7.3.4) Miejscowość: Myślibórz

7.3.5) Kod pocztowy: 74-300

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Trasa przewozów (pkt nr 8 załącznika nr 1B do SWZ): Derczewo - Sitno - Otanów - Czółnów - Dąbrowa - Myślibórz


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 763654,50

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 263 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-19 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.