eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Przeprowadzenie kampanii promocyjnej na terenie województwa opolskiego dotycząca Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021



Ogłoszenie z dnia 2021-04-19


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00035548 z dnia 2021-04-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie kampanii promocyjnej na terenie województwa opolskiego dotycząca Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD STATYSTYCZNY W OPOLU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331665

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. ks. Hugona Kołłątaja 5B

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-064

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: SekretariatUSopl@stat.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stat.gov.pl/urzad-statystyczny-w-opolu/zamowienia-publiczne/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://opole-stat.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Statystyka publiczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie kampanii promocyjnej na terenie województwa opolskiego dotycząca Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c58fac82-87e5-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035548

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014169/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej NSP 2021 w prasie ,internetowych serwisach oraz druk i dostawa materiałów promocyjno-informacyjnych

1.3.2 Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej NSP 2021 w radio

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020521/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OPL-WA.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 98842,44 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Zadanie nr 1 Promocja w prasie regionalnej, internetowych serwisach regionalnychi tygodnikach o zasięgu powiatowym. Wykonawca będzie odpowiedzialny za opracowanie merytoryczne i edytorskie materiałów oraz poprawność pod względem gramatycznym, ortograficznym i interpunkcyjnym tekstów (zgodnie z normami słownikowymi).Wykonawca przeniesie majątkowe prawa autorskie do finalnych materiałów na Zamawiającego z możliwością ich dalszego wykorzystania w zakresie wskazanym w umowie. Wszystkie materiały muszą uzyskać akceptację Zamawiającego przed publikacją.(1) Publikacja w dzienniku o zasięgu województwa opolskiego.Wykonawca opracuje i opublikuje w jednym dzienniku o nakładzie co najmniej 8 000 egzemplarzy dziennie o zasięgu województwa opolskiego, posiadającym stronę internetową oraz własny profil społecznościowy Facebook:1. Dwa artykuły sponsorowane o różnych treściach z banerem reklamowym w terminie 16 kwietnia 2021 r. i 4 czerwca 2021 o następujących parametrach: Powierzchnia artykułów z banerem w wydaniu papierowym ma obejmować 0,5 strony, z czego artykuł informacyjny powinien stanowić nie mniej niż 65% powierzchni. Artykuły mają być opublikowane w pełnym nakładzie dziennika w kolorze, na stronach redakcyjnych (na prawej stronie). Artykuły mają być również opublikowane na stronie internetowej dziennika, dostępne z poziomu strony głównej co najmniej przez 7 dni kalendarzowych od daty publikacji. Tekst artykułów musi być uzgodniony z Zamawiającym i przekazany do akceptacji Zamawiającemu co najmniej 3 dni przed publikacją. Elementy graficzne artykułu zawiera załącznik nr 9 do SWZ.2. Reklamę banerową w wydaniu papierowym dziennika, o następujących parametrach; W wydaniu papierowym reklama będzie stanowiła duży baner o powierzchni 263*74 mm w kolorze. Powinna być zamieszczona na pierwszej stronie dziennika, w pełnym nakładzie dziennika w terminie 16.04.2021, 30.04.2021 oraz 14.05.2021. Elementy graficzne zawiera załącznik nr 10 do SWZ. 3. Posty na profilu społecznościowym Facebook dziennika.  Publikacja 13 postów powinna nastąpić w następujących terminach: 16.04.2021, 20.04.2021 23.04.2021, 30.04.2021, 04.05.2021 07.05.2021, 14.05.2021, 21.05.2021, 28.05.2021, 04.06.2021, 11.06.2021, 18.06.2021, 25.06.2021. Grafiki do tworzenia postów stanowią załącznik nr 11a i 11b do SWZ.  Gotowe spoty wraz z metryczką stanowią załącznik nr 12a i 12b do SWZ.  Treści postów tworzy Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym.  Treści i ostateczna formuła postów muszą być przekazane do akceptacji Zamawiającemu co najmniej 3 dni przed publikacją.(2) Publikacja w dwóch internetowych serwisach regionalnychWykonawca opublikuje w dwóch internetowych serwisach regionalnych o liczbie odsłon co najmniej 1,4 mln miesięcznie (co zostanie potwierdzone raportem z narzędzia służącego do analizy statystyk ruchu i zachowania użytkowników na stronie internetowej), obejmujących teren województwa opolskiego i posiadających własny profil społecznościowy Facebook następujące elementy:1. Reklamę banerową o następujących parametrach; Powierzchnia reklamy będzie miała wymiary dużego baneru co najmniej 750x250 pikseli.  Reklama banerowa stanowi załącznik nr 14 do SWZ.  Reklama ma być dostępna z poziomu strony głównej przez cały okres trwania kampanii tj. nie później niż 2 dni od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2021, Reklama banerowa ma mieć formę stałą (w tym samym miejscu), nie rotującą, nie wypieraną przez aktualizacje, dostosowaną do wersji desktopowej i mobilnej, Po kliknięciu, reklama ma przekierowywać na wskazaną przez Zamawiającego stronę internetową https://spis.gov.pl odwołującą się do NSP 2021.2. Posty na profilu społecznościowym Facebook każdego z dwóch serwisów internetowych, w których ukażą się reklamy banerowe.  Publikacja 13 postów powinna nastąpić w następujących terminach: 16.04.2021, 20.04.2021 23.04.2021, 30.04.2021, 04.05.2021 07.05.2021, 14.05.2021, 21.05.2021, 28.05.2021, 04.06.2021, 11.06.2021, 18.06.2021, 25.06.2021. Grafiki do tworzenia postów stanowią załącznik nr 11a i 11b do SWZ.  Gotowy spot wraz z metryczką stanowią załącznik nr 12 a i 12b do SWZ.  Treści postów zawierających reklamę banerową lub spoty oraz tekst z linkiem do strony internetowej https://spis.gov.pl tworzy Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym.  Treści i ostateczna formuła postów muszą być przekazane do akceptacji Zamawiającemu co najmniej 3 dni przed publikacją.(3) Publikacja w tygodnikach wydawanych na terenie odrębnych powiatów województwa opolskiegoWykonawca wybierze 7 tygodników wydawanych na terenie odrębnych powiatów województwa opolskiego (1 tygodnik w 1 powiecie) i posiadających własny profil społecznościowy Facebook i opublikuje w nich:1. Reklamę banerową o następujących parametrach; Powierzchnia reklamy będzie stanowiła kolorowy duży baner na wysokim miejscu strony w formacie zależnym od siatki modułowej. Elementy graficzne zawiera załącznik nr 14 do SWZ.  Reklama ma być dostępna z poziomu strony głównej przez cały okres trwania kampanii tj. nie później niż 2 dni od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2021. Reklama banerowa ma być w formie stałej (w tym samym miejscu), nie rotująca się, nie wypierana przez aktualizacje, dostosowana do wersji desktopowej i mobilnej, z przekierowaniem po kliknięciu na wskazaną przez Zamawiającego stronę internetową https://spis.gov.pl odwołującą się do NSP 2021.2. Posty na profilu społecznościowym Facebook każdego z 7 tygodników, w których ukażą się reklamy banerowe.  Publikacja 13 postów powinna nastąpić w następujących terminach: 16.04.2021, 20.04.2021 23.04.2021, 30.04.2021, 04.05.2021 07.05.2021, 14.05.2021, 21.05.2021, 28.05.2021, 04.06.2021, 11.06.2021, 18.06.2021, 25.06.2021. Grafiki do tworzenia postów stanowią załącznik nr 11a i b do SWZ.  Gotowe spoty stanowią załącznik nr 12b do SWZ.  Treści postów zawierających reklamę banerową lub spoty oraz tekst z linkiem do strony internetowej https://spis.gov.pl tworzy Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym.  Treści i ostateczna formuła postów muszą być przekazane do akceptacji Zamawiającemu co najmniej 3 dni przed publikacją.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79341000-6 - Usługi reklamowe

79342000-3 - Usługi marketingowe

79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.5.) Wartość części: 94813,71 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Zadanie nr 2 - Promocja w radioElementy o których mowa poniżej muszą zostać wyemitowane w 2 rozgłośniach radiowych o charakterze regionalnym, które mają siedzibę, oddział lub punkt kontaktowy w województwie opolskim oraz prowadzą własny profil społecznościowy Facebook. Wybrane rozgłośnie radiowe mają charakteryzować się najwyższym wskaźnikiem słuchalności w województwie opolskim w okresie listopad 2020-styczeń 2021. Wyboru należy dokonać na podstawie raportu z badań Radio Track - Komitet Badań Radiowych przeprowadzonych przez Kantar Polska stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ. Należy wybrać rozgłośnie posiadające dwie najwyższe wartości wskaźników: „udział w czasie słuchania” oraz „zasięg dzienny”. Wykonawca jest odpowiedzialny za opracowanie merytoryczne i edytorskie materiałów oraz poprawność pod względem gramatycznym, ortograficznym i interpunkcyjnym tekstów (zgodnie z normami słownikowymi).Wykonawca przeniesie pełnię majątkowych praw autorskich do finalnych materiałów na Zamawiającego z możliwością ich dalszego wykorzystania. Wszystkie materiały muszą uzyskać akceptację Zamawiającego przed publikacją.Wykonawca wybierze 2 rozgłośnie radiowe zgodnie z powyższymi wymaganiami Zamawiającego i zrealizuje następujące elementy zadania:1. Wyemituje spoty reklamowe o długości do 30 sekund od 16 kwietnia do 30 czerwca 2021 r. a) w dni robocze od poniedziałku do czwartku,b) 2 (dwa) spoty dziennie z założeniem, że jeden ze spotów emitowany jest w paśmie porannym, a drugi w popołudniowo-wieczornym, przed programami cieszącymi się największą słuchalnością, c) Spot wraz z metryczką stanowią załącznik nr 13a i 13b do SWZ, d) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany spotu z zachowaniem pierwotnych parametrów technicznych.2. Wyemituje jeden spot o długości do 30 sekund od 16 kwietnia do 30 czerwca 2021 r. a) w każdy weekend (piątek-sobota-niedziela), b) w paśmie popołudniowym przed głównym wydaniem wiadomości, bądź programem cieszącym się największą słuchalnością w danej rozgłośni, c) Spot wraz z metryczką stanowią załącznik nr 13a i 13b do SWZ, d) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany spotu z zachowaniem pierwotnych parametrów technicznych.Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogram emisji spotów z podaniem dat i godzin emisji do 3 dni roboczych od podpisania Umowy.3. Zamieści posty na profilu społecznościowym Facebook przynajmniej jednej z rozgłośni, w których zostaną wyemitowane spoty. a) Publikacja 13 postów powinna nastąpić w następujących terminach: 16.04.2021, 20.04.2021 23.04.2021, 30.04.2021, 04.05.2021 07.05.2021, 14.05.2021, 21.05.2021, 28.05.2021, 04.06.2021, 11.06.2021, 18.06.2021, 25.06.2021.b) Grafiki do tworzenia postów stanowią załącznik nr 11a i 11b do SWZ. c) Gotowy spot wraz z metryczką stanowią załącznik nr 12a i 12b do SWZ. d) Treści postów zawierających reklamę banerową oraz tekst z linkiem do strony internetowej https://spis.gov.pl tworzy Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym. e) Treści i ostateczna formuła postów muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego co najmniej 3 dni przed publikacją.4. Zaplanuje i zrealizuje dwie różniące się scenariuszem zabawy radiowe o tematyce NSP 2021 – po jednej dla każdej rozgłośni radiowej.Wymagania Zamawiającego dotyczące zabaw radiowych:a) adresowane do osób pełnoletnich;b) okres emisji zabaw radiowych: dwie edycje zabawy w kwietniu i dwie edycje zabawy w maju (w każdej rozgłośni- razem 4 edycje w dwóch rozgłośniach)c) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania:  scenariuszy,  harmonogramów emisji, regulaminów każdej z zabaw radiowych, i przedstawienia ich do konsultacji i ostatecznej akceptacji Zamawiającemu nie później niż na 5 dni roboczych przed emisją;d) w scenariuszach zabaw radiowych muszą być uwzględnione zagadnienia opisujące NSP 2021, w szczególności następujące słowa kluczowe: Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań, samospis, rachmistrz, tajemnica statystyczna, Ustawa o NSP, obowiązek spisowy, ankieta spisowa, liczba ludności, osoba stale zamieszkała, osoba czasowo zamieszkała, cudzoziemiec, mieszkanie, wyposażenie mieszkania, budynek mieszkalny, obiekt zbiorowego zakwaterowania, cechy demograficzne, narodowość, aktywność ekonomiczna,e) informacje przedstawiane w zabawach radiowych powinny w zrozumiały i oryginalny sposób prezentować NSP 2021, charakteryzować się łatwością zapamiętania przez odbiorców oraz odnosić się do głównych założeń kampanii NSP 2021 (w tym uwzględniać cele informacyjne kampanii). f) Zamawiający przekaże Wykonawcy nagrody na co najmniej 2 dni robocze przed emisją zabawy. Nagrody będą miały postać rzeczową i będą oznaczone logo NSP 2021. Przewidywane nagrody to: zestawy piśmiennicze, głośniki bezprzewodowe, power banki, ładowarki indukcyjne, eleganckie parasole, plecaki na laptopa.g) Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania nagród osobom nagrodzonym. h) Wykonawca zapewni obsługę prawną każdej z zabaw realizowanych w każdej z rozgłośni radiowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32353000-2 - Nagrania dźwiękowe

79341000-6 - Usługi reklamowe

79342000-3 - Usługi marketingowe

4.5.5.) Wartość części: 26762,49 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający pismem znak OPL-WA.271.2.2021 z dnia 07.04.2021 r. zawiadomił Wykonawcę o wyborze jego oferty jako najkorzystniejszej oraz wskazał termin podpisania umowy na dzień 09.04.2021 r.Wykonawcy w dniu 13.04.2021 r. złożył oświadcznie, że nie będzie zawierał umowy w sprawie zamówienia publicznego .Z uwagi na powyższe Zamawiający zmuszony jest unieważnić postępowanie w części 1 na podstawie art. 255 pkt 7 w związku z art. 263 ustawy Pzp ponieważ Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp ponieważ w przedmiotowym postępowaniu w części 2 została złożona tylko jedna oferta, która podlegała odrzuceniu.

2021-04-19 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.