eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Przeprowadzenie działań popularyzatorskich dotyczących Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021 w województwie podlaskim



Ogłoszenie z dnia 2021-04-19


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00035271 z dnia 2021-04-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie działań popularyzatorskich dotyczących Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021 w województwie podlaskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD STATYSTYCZNY W BIAŁYMSTOKU

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Statystyczny w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331547

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 13

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-875

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatUSBST@stat.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialystok.stat.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie działań popularyzatorskich dotyczących Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021 w województwie podlaskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51c5c331-8651-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035271

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016258/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przeprowadzenie działań popularyzatorskich dotyczących Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021 w województwie podlaskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018928/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BST-WAD.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 121444 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I: PROMOCJA MEDIALNA. Zadanie 1: Publikacja w prasie o zasięgu regionalnym, obejmującym teren województwa podlaskiego, o liczbie czytelników powyżej 100 000 tygodniowo w wydaniu papierowym 2 artykułów popularyzujących NSP 2021 (łącznie z grafikami lub zdjęciami). Artykuły powinny zostać opublikowane w wydaniu piątkowym, ½ strony formatu 289x350. Pierwszy artykuł powinien ukazać się w terminie do dwóch tygodni od dnia podpisania umowy z Wykonawcą. Drugi artykuł powinien ukazać się 11.06.2021 r. Wskazany termin publikacji drugiego artykułu może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Ostateczny możliwy termin publikacji drugiego artykułu to 25.06.2021 r. Treść artykułów zostanie przygotowana przez pracowników Urzędu Statystycznego w Białymstoku i przekazana wraz z grafikami lub zdjęciami przez Zamawiającego w terminie do 7 dni od przewidywanego terminu publikacji. Zadanie 2: Publikacja w wiadomościach/aktualnościach na stronie głównej serwisu internetowego prasy, w której ukażą się artykuły w wersji papierowej (określone w zadaniu 1), artykułu sponsorowanego promującego NSP 2021. Artykuł powinien być opatrzony logotypem. Do artykułu mają zostać dołączone spot reklamowy NSP 2021 (czas trwania 15 sek.) i baner NSP 2021. Artykuł powinien się ukazać w terminie do dwóch tygodni od dnia podpisania umowy z Wykonawcą i być promowany na stronie głównej serwisu przez okres 30 dni. Materiał musi pozostawać w zasobach serwisu do 30.06.2021 r. Artykuł musi być promowany reklamą natywną (1.000.000 odsłon do 30.06.2021 r.) z geotargetowaniem na użytkowników z województwa podlaskiego w formie zdjęcia i tekstu. Dodatkowo artykuł musi być promowany poprzez post branded content na fanpage-u serwisu prasy. Treść artykułu zostanie przygotowana przez pracowników Urzędu Statystycznego w Białymstoku i przekazana wraz ze spotem reklamowym NSP 2021 (czas trwania 15 sek.), logotypem NSP 2021 oraz banerem NSP 2021 przez Zamawiającego najpóźniej w terminie do 7 dni od przewidywanego terminu publikacji. Szczegółowy zakres zamówienia określony w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 12700 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II: PROMOCJA AUTOBUSOWA. Polega na reklamie zewnętrznej na autobusach komunikacji: 1) miejskiej w Łomży - na 4 autobusach, 2) miejskiej w Suwałkach - na 5 autobusach, 3) miejskiej w Bielsku Podlaskim - na 5 autobusach, 4) łączącej miejscowości położone w pobliżu miast Białystok, Łomża, Siemiatycze, Zambrów, Suwałki, Grajewo, Augustów, Supraśl, Mońki, Wysokie Mazowieckie z tymi miastami - na 6 autobusach. UWAGA: Wskazana liczba autobusów jest minimalną, wymaganą przez Zamawiającego. Zostanie zaktualizowana w związku z zaproponowaną w ofercie Wykonawcy dodatkową liczbą autobusów. Szczegółowy zakres zamówienia określony w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 49500 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III: PROMOCJA NA NOŚNIKACH LED. Zadanie 1: Emisja materiału reklamowego NSP 2021 (spot lub plakat statyczny) na pięciu ekranach LED w mieście Białystok zlokalizowanych: • przy skrzyżowaniu ul. 42 Pułku Piechoty i Kazimierza Wielkiego, • przy skrzyżowaniu ul. Kaczorowskiego i Legionowej, • przy skrzyżowaniu ul. Mickiewicza i Miłosza, • przy skrzyżowaniu ul. Legionowej i Marii Skłodowskiej Curie, • przy skrzyżowaniu ul. Wierzbowej i Jana Pawła II. Zadanie 2: Emisja materiału reklamowego NSP 2021 (spot lub plakat statyczny) na dwóch ekranach LED w mieście Łomża zlokalizowanych: • przy skrzyżowaniu ul. Sikorskiego i Alei Legionów, • przy skrzyżowaniu ul. Piłsudskiego i Zawadzkiej. Szczegółowy zakres zamówienia określony w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 28824 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ IV: PROMOCJA ZEWNĘTRZNA NA PACZKOMATACH. Reklama zewnętrzna w formie oklejenia 4 kolumn paczkomatu o wymiarach min. 180x180 cm. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania i przekazania Zamawiającemu projektu graficznego reklamy zgodnego z księgą identyfikacji wizualnej NSP 2021. Reklama zostanie umieszczona na paczkomatach w następujących lokalizacjach: • Białystok przy barze Pogodna, ul. Pogodna 6, • Białystok przy sklepie Hermes, Zagórna 10, • Białystok przy hipermarkecie Auchan, ul. Hetmańska 16, • Białystok przy Centrum Handlowym Atrium Biała, Miłosza 2, • Białystok przy DH Central, Skłodowskiej-Curie 2/1, • Białystok przy Galerii Zielone Wzgórza, Wrocławska 20, • Białystok przy sklepie KEN, ul. Kołłątaja 50, • Augustów przy markecie Kaufland, ul. Wojska Polskiego 53, • Bielsk Podlaski przy markecie Kaufland, ul. Piłsudskiego 27, • Hajnówka przy markecie Kaufland, ul. Batorego 18, • Łomża przy markecie Kaufland, ul. Piłsudskiego 33, • Łomża przy markecie K 1, ul. Śniadeckiego 2A, • Łomża przy sklepie Lewiatan, ul. Kazańska 12A, • Siemiatycze przy sklepie SIDCOM, ul. Ciechanowiecka 19E, • Suwałki przy DH Arkadia, ul. Noniewicza 42 A • Suwałki przy markecie Kaufland, ul. Kowalskiego 2, • Suwałki przy markecie Tesco, ul. Kościuszki 103, • Zambrów na parkingu przy sklepach Stokrotka i MediaExpert., ul. Wojska Polskiego 8, w terminie do 7 dni po zakończeniu okresu ekspozycji Wykonawca zobowiązuje się do jej usunięcia. W przypadku braku możliwości umieszczenia reklamy we wskazanej lokalizacji i określonym terminie Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą wskaże inną lokalizację reklamy na adekwatnym nośniku. Szczegółowy zakres zamówienia określony w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 30420 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15621

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15621

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15621

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polska Press sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220103609

7.3.3) Ulica: ul. Domaniewska 45

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-672

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15621,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24943,74

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34932

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24943,74

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HANDY MEDIA PL sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1010001131

7.3.3) Ulica: ul. Odolańska 6/8 lok. 24

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-560

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24943,74

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-06-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18779,64

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34463,37

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18779,64

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HANDY MEDIA PL sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1010001131

7.3.3) Ulica: ul. Odolańska 6/8 lok. 24

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-560

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18779,64

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-06-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36918,45

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36918,45

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36918,45

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HANDY MEDIA PL sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1010001131

7.3.3) Ulica: ul. Odolańska 6/8 lok. 24

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-560

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36918,45

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-05-31
2021-04-19 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.