eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustroń › Termomodernizacja budynku techniczno-administracyjnego realizowana w ramach zadania: Poprawa efektywności energetycznej obiektów szpitalnych Centrum Reumatologii ...



Ogłoszenie z dnia 2021-04-19


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00035260 z dnia 2021-04-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku techniczno-administracyjnego realizowana w ramach zadania: Poprawa efektywności energetycznej obiektów szpitalnych Centrum Reumatologii ...

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚLĄSKIE CENTRUM REUMATOLOGII, REHABILITACJI I ZAPOBIEGANIA NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI IM. GEN. JERZEGO ZIĘTKA W USTRONIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243693791

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 11

1.5.2.) Miejscowość: Ustroń

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-450

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: +48338545493

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@reumatologiczny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.reumatologiczny.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku techniczno-administracyjnego realizowana w ramach zadania: Poprawa efektywności energetycznej obiektów szpitalnych Centrum Reumatologii ...

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8f788d2-7cef-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035260

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013490/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/ZPTP/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3184134,21 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 415069,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Termomodernizacja budynku techniczno-administracyjnego polegająca na ociepleniu stropodachu przez położenie na istniejącej konstrukcji warstwy styropapy lub wełny mineralnej o współczynniku przewodzenia ciepła nie większym niż λ = 0,033 W/(m K)) o grubości 20 cm wraz z obróbkami, ociepleniu ścian zewnętrznych przy gruncie styropianem ekstrudowanym, powyżej szarym (o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,031 W/(m*K)), o grubości 14 cm, metodą lekką mokrą, wykończenie tynkiem, wymiana okien i drzwi zewnętrznych na nowe o współczynniku przenikania ciepła Uokna = 0,9 W/m2K, Udrzwi = 1,3 W/m2K. wraz z wymianą parapetów zewnętrznych i wewnętrznych w technice umożliwiającej eliminacje liniowych mostków termicznych, modernizacja instalacji grzewczej poprzez: wymianę grzejników na płytowe o przepływie szeregowym energooszczędne, przystosowanie obliczeniowych parametrów technicznych instalacji c.o. w zakresie wymaganym do dalszej współpracy ze zmodernizowanym źródłem ciepła dla tej instalacji, montaż zaworów termostatycznych, z ogranicznikiem i blokowaniem nastaw, wymiana przewodów rurowych stalowych na instalację stalową / PCV wykonaną w systemie rur i kształtek KAN-therm Steel / PE-RT/Al/PE-RT lub równoważną, montaż zaworów podpionowych, montaż automatycznych odpowietrzników. b) Daszek na połączeniu budynków należy wykonać jako PCV na konstrukcji stalowej lub aluminiowej. Należy wykonać zabudowę z zewnątrz przestrzeni pomiędzy budynkami. Zabudowa z płyt PCV. Zamknięta przestrzeń będzie nie ogrzewana.c) Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie niezbędnych prac na tarasie, tzn. uzupełnienie ubytków w betonie, hydroizolacji, ułożenie płytek gresowych, wykonanie obróbek blacharskich, balustrad, itd.d) Wykonanie dokumentacji projektowej i wykonawczej dla zadanie określonego w pkt a-c.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45261410-1 - Izolowanie dachu

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

71313430-8 - Analiza wskaźników ekologicznych dla projektu budowlanego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

ponieważ cena brutto najkorzystniejszej oferty przewyższała o 95,39% kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 997530

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1021392

2021-04-19 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.