eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strawczyn › Odbiór i zagospodarowanie odpadów z oczyszczalni ścieków w msc. Strawczyn i Korczyn



Ogłoszenie z dnia 2022-01-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów z oczyszczalni ścieków w msc. Strawczyn i Korczyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRAWCZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010790

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 16

1.5.2.) Miejscowość: Strawczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-067

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48413038002

1.5.8.) Numer faksu: +48413038157

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@strawczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.strawczyn.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://strawczyn.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów z oczyszczalni ścieków w msc. Strawczyn i Korczyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ab71015-6967-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00035247

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004431/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Odbiór i zagospodarowanie odpadów z oczyszczalni ścieków w msc. Strawczyn i Korczyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00338984/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.45.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 390400,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów z oczyszczalni ścieków w msc. Strawczyn i Korczyn

2. Opis przedmiotu zamówienia:
Zamówienie obejmuje następujące ilości odpadów o kodzie:
a) 190805 ustabilizowane komunalne osady ściekowe w ilości 800 Mg
b) 190802 zawartość piaskowników w ilości 35 Mg
c) 190801 skratki w ilości 5 Mg

3. Zamawiający ustala dla wykonawcy podstawowe wytyczne przy realizacji zadania
a) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.).
b) przestrzeganie przepisów Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 06 lutego 2015r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U z 2015 poz. 257)
c) przestrzeganie przepisów Ustawy Prawo Ochrony Środowiska z 27.04.2001 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1219 z późn. zm.).

Zamawiający wymaga od Wykonawcy zorganizowania niezbędnego nadzoru w trakcie transportu i zagospodarowania odpadów.
Ilość odpadów wynikać będzie z ustalenia wagowego (waga samochodowa). Rozliczenie za odbiór odpadów odbywać się będzie na podstawie karty przekazania odpadów za miesiąc w którym usługa została wykonana.
Preferowana przez Zamawiającego metoda zagospodarowania odpadów to metoda R3. Zapewnia ona bowiem odbiór odpadów również w okresie zimy.
Zamawiający dopuszcza również stosowanie osadów ściekowych na gruntach. Wykonawca winien w przypadku rolniczego zagospodarowania osadu posiadać aktualne badania gleby działek, na których będzie stosowany osad. Badania gruntów powinny być wykonane metodami referencyjnymi, zgodnie z załącznikiem Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie komunalnych osadów ściekowych, a próbki powinny być pobrane przez laboratorium akredytowane.
Wykonawca winien posiadać aktualne decyzje na zagospodarowanie lub unieszkodliwianie odpadów o kodzie (190805; 190801; 190802) oraz ponosi wszelką odpowiedzialność za stosowanie w/w odpadów w sposób i miejscu innym niż określony w przedstawionej decyzji. Odpady powinny być zagospodarowane na terenie wyznaczonym w decyzjach z zachowaniem wymogów określonych przepisami:
a) Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.).
b) Ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1219 z późn. zm.).
Z chwilą odebrania odpadów z oczyszczalni ścieków w Strawczynie i Korczynie Wykonawca staje się ich posiadaczem. W przypadku kontroli Inspekcji Państwowych i ewentualnych kar finansowych nałożonych na Zamawiającego (jako na wytwórcę) wynikających z zagospodarowania odpadów niezgodnie z przepisami i warunkami zawartymi w umowie, Zamawiający obciąży finansowo Wykonawcę.
Jakość osadów ściekowych określona jest w sprawozdaniu z badań (załącznik nr 7).
Transport Wykonawcy musi być przystosowany do przewozu w/w odpadów tj. musi mieć zabezpieczenia uniemożliwiające zanieczyszczenia tras przejazdu, oraz być:
a) dopuszczony do poruszania się po drogach,
b) szczelny (nie powodować wycieków)
c) stabilny (uniemożliwiający osuwanie się odpadów oraz ewentualne ich pylenie)
d) mieć ładowność i wytrzymałość przystosowaną do wywozu odpadów i pozwalającą na ich odbiór z oczyszczalni w wymaganym terminie.
O potrzebie wywozu odpadów Wykonawca zostanie poinformowany każdorazowo pisemnie lub telefonicznie przez uprawnione osoby.
Wykonawca musi posiadać wpis do Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO), Zamawiający zweryfikuje w Bazie danych o odpadach czy zakres wpisu obejmuje transport odpadów objętych zamówieniem (Dział VII Rejestru).
Zamawiający i Wykonawca zobowiązani będą do prowadzenia ewidencji odpadów w bazie BDO zgodnie z przepisami ustawy o odpadach.
Wykonawca może prowadzić odzysk odpadu o kodzie 19 08 05 (komunalne osady ściekowe) na zasadach określonych w art. 96. Ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r. – ze wskazaniem na konkretny sposób odzysku odpadów. Odzysk polegający na stosowaniu komunalnych osadów ściekowych: 1) w rolnictwie, rozumianym jako uprawa wszystkich płodów rolnych wprowadzanych do obrotu handlowego, włączając w to uprawy przeznaczane do produkcji pasz, 2) do uprawy roślin przeznaczonych do produkcji kompostu, 3) do uprawy roślin nieprzeznaczonych do spożycia i do produkcji pasz, 4) do rekultywacji terenów, w tym gruntów na cele rolne, 5) przy dostosowaniu gruntów do określonych potrzeb wynikających z planów gospodarki odpadami, planów zagospodarowania przestrzennego lub decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu - odbywać się będzie z zachowaniem warunków określonych w ust. 2-13 art. 96 Ustawy o odpadach .
Zamawiający nie dopuszcza możliwości unieszkodliwiania przez składowanie odpadu o kodzie 19 08 05.
Przewidywana miesięczna ilość odpadów od 60 do 120 Mg.
Załadunek odpadów leży po stronie Zamawiającego.
4. Maksymalny termin realizacji usługi to 72 godziny od zgłoszenia telefonicznego/fax/e-mail.
5. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia ilości zamówienia o max. 20%.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90513700-3 - Usługi transportu osadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90513800-4 - Usługi obróbki osadów

90513900-5 - Usługi likwidacji osadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132246,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132246,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132246,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): EKOTIR Andrzej Sito,

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Gospodarstwo Rolne Dorota Sito, Ostrów 9, 26-060 Chęciny, Gospodarstwo Rolne Anna Maria Barszcz, Wlonice 8a, 27-530 Ożarów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 959 083 50 63

7.3.4) Miejscowość: Ostrów 9

7.3.5) Kod pocztowy: 26-060

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132246,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.