Ogłoszenie z dnia 2021-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00022967/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00035167 z dnia 2021-04-19 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia na potrzeby utworzenia gabinetu stomatologicznego w Zespole Szkół przy Teatralnej w Pile
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pilski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570799480
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: aleja Niepodległości 33/35
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672109442
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@powiat.pila.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pila.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_pila1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia na potrzeby utworzenia gabinetu stomatologicznego w Zespole Szkół przy Teatralnej w Pile2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7dc860a-8ca8-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035167
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002502/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostosowanie pomieszczeń do gabinetu stomatologicznego wraz z wyposażeniem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022967/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.272.13.2021.I
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 30951,22 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Pierwsza część zamówienia obejmuje dostawę endometru oraz mikrosilnika endodontycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 3.1. do SWZ.2. Wyposażenie musi posiadać aktualnie obowiązujące dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2020 poz. 186).3. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, niepowystawowy, kompletny i po zamontowaniu będzie gotowy do eksploatacji, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.4. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy producentów służą one do określenia pożądanego standardu realizacji zamówienia. Wykonawca może zaoferować równoważny przedmiot zamówienia odpowiadający co najmniej parametrom wskazanego wyposażenia.5. Określone w Załączniku nr 3 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, niektóre wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach.6. Wykonawca dostarczy wyposażenie do Zespołu Szkół przy Teatralnej, ul. Teatralna 1, 64-920 Piła. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby szkoły na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku oraz ubezpieczenia do chwili odbioru.4.5.3.) Główny kod CPV: 33130000-0 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne
4.5.5.) Wartość części: 6073,17 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Druga część zamówienia obejmuje dostawę aparatu rentgenowskiego wraz z radiowizjografią. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 3.2. do SWZ.2. Wyposażenie musi posiadać aktualnie obowiązujące dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2020 poz. 186).3. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, niepowystawowy, kompletny i po zamontowaniu będzie gotowy do eksploatacji, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.4. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy producentów służą one do określenia pożądanego standardu realizacji zamówienia. Wykonawca może zaoferować równoważny przedmiot zamówienia odpowiadający co najmniej parametrom wskazanego wyposażenia.5. Określone w Załączniku nr 3 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, niektóre wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach.6. Wykonawca dostarczy wyposażenie do Zespołu Szkół przy Teatralnej, ul. Teatralna 1, 64-920 Piła. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby szkoły na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku oraz ubezpieczenia do chwili odbioru.4.5.3.) Główny kod CPV: 33111500-6 - Stomatologiczne aparaty rentgenowskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
4.5.5.) Wartość części: 24878,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na pierwszą cześć zamówienia na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.Uzasadnienie:W postępowaniu na pierwszą część zamówienia wpłynęła jedna oferta Wykonawcy – Kol-Dental Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k., ul. Cylichowska 6, 04-769 Warszawa, która została odrzucona.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7753,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7753,00
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na drugą część zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.Uzasadnienie:W postępowaniu na drugą część zamówienia wpłynęły trzy oferty. Ofertę najkorzystniejszą spośród niepodlegających odrzuceniu złożyła firma – AMADAR Sp. z o. o., ul. Świętokrzyska 14, 00-050 Warszawa z ceną brutto: 36 720,00 zł, terminem wykonania zamówienia: 14 dni od dnia zawarcia umowy oraz okresem gwarancji: 24 miesiące.Zamawiający na sfinansowanie drugiej części zamówienia zamierza przeznaczyć 30 600,00 złotych brutto i nie może jej zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31000,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36720,00
2021-04-19 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Wykonanie usług kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Pile przy ul. aleja Powstańców Wielkopolskich 79.
- MATERIAŁY OPATRUNKOWE ORAZ AKCESORIA DO PRODUKCJI LEKÓW
- RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE
- Oprac. dok. projekt.-kosztor. dla inwest. pn. Przebud. ul. Jastrzębiej w Pile na odc. od ul. Przemysłowej do ul. Łabędziej w tym bud. ścieżki rower. w ram. syst. dróg rower. na obsz. ZIT MOF Piły
- Nici chirurgiczne II
- Modernizacja placów zabaw wraz z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami - powtórzony
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów i instrumentów stomatologicznych dla Dolnośląskiego Centrum medycznego Dolmed S.A.
- Sukcesywne dostawy implantów stomatologicznych
- dostawa materiałów oraz narzędzi stomatologicznych
- "Jednorazowa dostawa sprzętu medycznego - systemy do maszynowego opracowania kanałów korzeniowych i systemy do termicznej obturacji"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.