Ogłoszenie z dnia 2023-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00029323/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-13
- 2023/BZP 00110980/01 - Wynik z dnia 2023-02-27
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Bieżąca konserwacja dróg gruntowych na terenie Gminy Sierakowice w 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sierakowice
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674977
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Lęborska 30
1.4.2.) Miejscowość: Sierakowice
1.4.3.) Kod pocztowy: 83-340
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sierakowice@sierakowice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierakowice.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00035098
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-01-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00029323
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji Przed zmianą:
3. Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) tj. zwiększenia o 50% wartości zamówienia podstawowego w okresie realizacji zamówienia w zależności od faktycznych potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. Wybrany Wykonawca będzie umożliwiał Zamawiającemu realizację dodatkowych max 451 500 m2 usługi na takich samych zasadach, jak objęte zamówieniem podstawowym.
Po zmianie:
3. Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) tj. zwiększenia o 50% wartości zamówienia podstawowego w okresie realizacji zamówienia w zależności od faktycznych potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. Wybrany Wykonawca będzie umożliwiał Zamawiającemu realizację dodatkowych max 451 500 m2 usługi na takich samych zasadach, jak objęte zamówieniem podstawowym.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a) wykonał należycie dwie usługi polegające na równaniu dróg gruntowych o wartości co najmniej 200 000 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) w przypadku każdej z tych robót, wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
b) na okres realizacji zamówienia będzie dysponował urządzeniem typu:
równiarka drogowa (2 szt.),
walec samojezdny o ciężarze min. 8 Mg (2 szt.),
koparko – ładowarką (1 szt.).
Po zmianie:
1. Na podstawie art. 112 ustawy PZP, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie precyzuje warunku w ww. zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie precyzuje warunku w ww. zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie precyzuje warunku w ww. zakresie,
4) zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a) wykonał należycie dwie usługi polegające na profilowaniu, wyrównywaniu, zagęszczaniu, walcowaniu, naprawie lub remoncie dróg gruntowych o wartości, co najmniej 200 000 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) w przypadku każdej z tych usług, wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
b) na okres realizacji zamówienia będzie dysponował urządzeniem typu:
równiarka drogowa (2 szt.),
walec samojezdny o ciężarze min. 8 Mg (2 szt.),
koparko – ładowarką (1 szt.).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-01-23 12:00
Po zmianie:
2023-01-23 11:30
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH SKŁADÓW NA DREWNO ORAZ SZLAKÓW ZRYWKOWYCH W LEŚNICTWACH NADLEŚNICTWA GROMNIK z podziałem na części
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej oraz Roboty remontowe łazienek uczniów w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Roboty remontowe sanitariatów w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Przebudowa i rozbudowa kotłowni węglowej w podpiwniczeniu budynku szkolnego wraz z wymianą źródła ciepła na kocioł na zrębki
- Remont dróg maj 2024-Fundusze sołeckie
- Termomodernizacja budynku przy Al. Pokoju 19 w ramach zadania "Termomodernizacja budynków komunalnych na terenie miasta i gminy Piaseczno".
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.