eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Masłów Pierwszy › Opracowanie projektu budowlanego na termomodernizację budynku Urzędu Gminy Masłów oraz budynku SP w Mąchocicach Kapitulnych



Ogłoszenie z dnia 2021-04-19


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00034985 z dnia 2021-04-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektu budowlanego na termomodernizację budynku Urzędu Gminy Masłów oraz budynku SP w Mąchocicach Kapitulnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Masłów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010300

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spokojna 2

1.5.2.) Miejscowość: Masłów Pierwszy

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-001

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 311 00 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@maslow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.maslow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://maslow.biuletyn.net/?bip=1&cid=1007

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie projektu budowlanego na termomodernizację budynku Urzędu Gminy Masłów oraz budynku SP w Mąchocicach Kapitulnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-761f9c46-75b7-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034985

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000873/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.18 Opracowanie projektu budowlanego na termomodernizację budynku Urzędu Gminy Masłów oraz budynku SP w Mąchocicach Kapitulnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia jest dofinansowany z Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 3 Efektywna i zielona energia, Działanie 3.3 Poprawa efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze publicznym i mieszkaniowym.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009640/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BiGP.271.12.2021.DK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 70000,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1: Opracowanie projektu budowlanego na termomodernizację budynku Urzędu Gminy Masłów.Budynek modernizowanego Urzędu Gminy zlokalizowany jest na działce o numerze ewidencyjnym 875/5 w Masłowie.Celem przeprowadzenia termomodernizacji budynku jest zmniejszenie energochłonności oraz ograniczenie emisji gazów cieplarnianych do atmosfery podczas eksploatacji obiektu. W wyniku docieplenia przegród zewnętrznych, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, modernizacji systemu centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, zastosowaniu energooszczędnego oświetlenia i zastosowaniu odnawialnych źródeł energii w postaci pompy ciepła przewiduje się efekt w postaci zmniejszenia zapotrzebowania na energię pierwotną w ilości 157 GJ oraz zmniejszenie emisji CO2 o 19,78 ton w skali roku.Dane ogólne obiektu:• rodzaj obiektu: budynek użyteczności publicznej,• powierzchnia użytkowa budynku: 774,92 m2,• kubatura części ogrzewanej: 2255,02 m³,• ilość kondygnacji: 2 kondygnacja nadziemne + poddasze użytkowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

4.5.5.) Wartość części: 35000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2: Opracowanie projektu budowlanego na termomodernizację budynku SP w Mąchocicach Kapitulnych.Budynek modernizowanej Szkoły Podstawowej zlokalizowany jest na działce o numerze ewidencyjnym 910 w Mąchocicach Kapitulnych.Celem przeprowadzenia termomodernizacji budynku jest zmniejszenie energochłonności oraz ograniczenie emisji gazów cieplarnianych do atmosfery podczas eksploatacji obiektu. W wyniku docieplenia przegród zewnętrznych, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, modernizacji systemu centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, zastosowaniu energooszczędnego oświetlenia i zastosowaniu odnawialnych źródeł energii w postaci instalacji fotowoltaicznej przewiduje się efekt w postaci zmniejszenia zapotrzebowania na energię pierwotną w ilości 1463 GJ oraz zmniejszenie emisji CO2 o 131,68 ton w skali roku.Dane ogólne obiektu:• rodzaj obiektu: budynek użyteczności publicznej,• powierzchnia zabudowy: 1203,15 m2,• powierzchnia ogrzewana budynku – 1513,41m²,• kubatura części ogrzewanej: 5642,69 m³,• ilość kondygnacji: 2 kondygnacja nadziemne + częściowe podpiwniczenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

4.5.5.) Wartość części: 35000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28600,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98400,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28600,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COREMATIC ENGINEERING SP. Z.O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312689210

7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 14

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28600,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37900,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98400,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37900,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COREMATIC ENGINEERING SP. Z.O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312689210

7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 14

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37900,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

2021-04-19 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.