eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont pustostanów lokali mieszkalnych: ul. Szczęsna 23 m 2, ul. Słowicza 47 m 3, ul. 1 Sierpnia 28 m 14, ul. W. Żeleńskiego 4 m 7, ul. Długopolska 10 m 9.



Ogłoszenie z dnia 2021-04-19


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00034976 z dnia 2021-04-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pustostanów lokali mieszkalnych: ul. Szczęsna 23 m 2, ul. Słowicza 47 m 3, ul. 1 Sierpnia 28 m 14, ul. W. Żeleńskiego 4 m 7, ul. Długopolska 10 m 9.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 7

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-479

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 863 55 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wlochy.zgn@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnwlochy.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://zgnwlochy.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarowanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pustostanów lokali mieszkalnych: ul. Szczęsna 23 m 2, ul. Słowicza 47 m 3, ul. 1 Sierpnia 28 m 14, ul. W. Żeleńskiego 4 m 7, ul. Długopolska 10 m 9.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce2110de-870d-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034976

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002891/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont pustostanów lokali mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018986/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZ.2610.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 151435,40 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont pustostanu lokalu mieszkalnego nr 2 w budynku przy ul. Szczęsna 23 w Warszawie:Zakres podstawowych robót budowlanych obejmuje m.in.: a) wymiana stolarki okiennej, b) wymiana stolarki drzwiowej, c) wymiana posadzek, d) roboty murarskie i tynkarskie, e) roboty szklarskie, f) roboty glazurnicze, g) roboty malarskie.Zakres podstawowych robót sanitarnych obejmuje m.in.: a) wymiana urządzeń sanitarnych, b) wymiana podejść do urządzeń sanitarnych, c) wymiana osprzętu, d) częściowe wymiany lokalówek, e) pomiary szczelności instalacji.Zakres podstawowych robót elektrycznych obejmuje m.in.: a) wymiana instalacji wewnątrz lokalu i do WLZ, b) wymiana osprzętu elektrycznego, c) wymiana tablic, d) pomiary elektryczne, e) sporządzenie dokumentacji dla zakładu energetycznego, f) inne roboty towarzyszące związane z technologią poszczególnych branż robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 35394,39 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont pustostanu lokalu mieszkalnego nr 3 w budynku przy ul. Słowicza 47 w Warszawie:Zakres podstawowych robót budowlanych obejmuje m.in.: a) wymiana stolarki okiennej, b) wymiana stolarki drzwiowej, c) wymiana posadzek, d) roboty murarskie i tynkarskie, e) roboty szklarskie, f) roboty glazurnicze, g) roboty malarskie.Zakres podstawowych robót sanitarnych obejmuje m.in.: a) wymiana urządzeń sanitarnych, b) wymiana podejść do urządzeń sanitarnych, c) wymiana osprzętu, d) częściowe wymiany lokalówek, e) pomiary szczelności instalacji.Zakres podstawowych robót elektrycznych obejmuje m.in.: a) wymiana instalacji wewnątrz lokalu i do WLZ, b) wymiana osprzętu elektrycznego, c) wymiana tablic, d) pomiary elektryczne, e) sporządzenie dokumentacji dla zakładu energetycznego, f) inne roboty towarzyszące związane z technologią poszczególnych branż robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 38673,62 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont pustostanu lokalu mieszkalnego nr 14 w budynku przy ul. 1 Sierpnia 28 w Warszawie:Zakres podstawowych robót budowlanych obejmuje m.in.: a) wymiana stolarki okiennej, b) wymiana stolarki drzwiowej, c) wymiana posadzek, d) roboty murarskie i tynkarskie, e) roboty szklarskie, f) roboty glazurnicze, g) roboty malarskie.Zakres podstawowych robót sanitarnych obejmuje m.in.: a) wymiana urządzeń sanitarnych, b) wymiana podejść do urządzeń sanitarnych, c) wymiana osprzętu, d) częściowe wymiany lokalówek, e) pomiary szczelności instalacji.Zakres podstawowych robót elektrycznych obejmuje m.in.: a) wymiana instalacji wewnątrz lokalu i do WLZ, b) wymiana osprzętu elektrycznego, c) wymiana tablic, d) pomiary elektryczne, e) sporządzenie dokumentacji dla zakładu energetycznego, f) inne roboty towarzyszące związane z technologią poszczególnych branż robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 33228,30 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont pustostanu lokalu mieszkalnego nr 7 w budynku przy ul. W. Żeleńskiego 4 w Warszawie:Zakres podstawowych robót budowlanych obejmuje m.in.: a) wymiana stolarki okiennej, b) wymiana stolarki drzwiowej, c) wymiana posadzek, d) roboty murarskie i tynkarskie, e) roboty szklarskie, f) roboty glazurnicze, g) roboty malarskie.Zakres podstawowych robót sanitarnych obejmuje m.in.: a) wymiana urządzeń sanitarnych, b) wymiana podejść do urządzeń sanitarnych, c) wymiana osprzętu, d) częściowe wymiany lokalówek, e) pomiary szczelności instalacji.Zakres podstawowych robót elektrycznych obejmuje m.in.: a) wymiana instalacji wewnątrz lokalu i do WLZ, b) wymiana osprzętu elektrycznego, c) wymiana tablic, d) pomiary elektryczne, e) sporządzenie dokumentacji dla zakładu energetycznego, f) inne roboty towarzyszące związane z technologią poszczególnych branż robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 22910,63 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont pustostanu lokalu mieszkalnego nr 9 w budynku przy ul. Długopolska 10 w Warszawie:2.1 Zakres podstawowych robót budowlanych obejmuje m.in.: a) wymiana stolarki okiennej, b) wymiana stolarki drzwiowej, c) wymiana posadzek, d) roboty murarskie i tynkarskie, e) roboty szklarskie, f) roboty glazurnicze, g) roboty malarskie.2.2 Zakres podstawowych robót sanitarnych obejmuje m.in.: a) wymiana urządzeń sanitarnych, b) wymiana podejść do urządzeń sanitarnych, c) wymiana osprzętu, d) częściowe wymiany lokalówek, e) pomiary szczelności instalacji.2.3 Zakres podstawowych robót elektrycznych obejmuje m.in.: a) wymiana instalacji wewnątrz lokalu i do WLZ, b) wymiana osprzętu elektrycznego, c) wymiana tablic, d) pomiary elektryczne, e) sporządzenie dokumentacji dla zakładu energetycznego, f) inne roboty towarzyszące związane z technologią poszczególnych branż robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 33343,29 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25741,56

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31762,92

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25741,56

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART DOM Artur Plewik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524-190-94-99

7.3.3) Ulica: ul. Skarbka z Gór 118B lok. 4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-287

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25741,56

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-14 do 2021-06-03

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29735,56

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35630,24

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29735,56

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART DOM Artur Plewik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524-190-94-99

7.3.3) Ulica: ul. Skarbka z Gór 118B lok. 4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-287

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29735,56

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-14 do 2021-06-03

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24742,67

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28692,66

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24742,67

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART DOM Artur Plewik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524-190-94-99

7.3.3) Ulica: ul. Skarbka z Gór 118B lok.4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-287

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24742,67

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-14 do 2021-06-03

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18940,52

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22564,58

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18940,52

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Waldemar Drózd

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522-107-46-72

7.3.3) Ulica: ul. Dąbka 5 lok. 7A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-495

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18940,52

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-14 do 2021-06-03

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32638,40

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35329,13

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32638,40

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Waldemar Drózd

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522-107-46-72

7.3.3) Ulica: ul. Dąbka 5 lok. 7A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-495

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32638,40

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-14 do 2021-06-03

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-19 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.