eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Bia³a › ¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z utrzymaniem zieleni wysokiej i krzewów przy drogach powiatowych na terenie powiatu bielskiego w 2023 roku



Og³oszenie z dnia 2023-01-16


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z utrzymaniem zieleni wysokiej i krzewów przy drogach powiatowych na terenie powiatu bielskiego w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Bielski - Zarz±d Dróg Powiatowych w Bielsku-Bia³ej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072257289

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Regera 81

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bielsko-Bia³a

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-382

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.zdp@powiat.bielsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://zdp.powiat.bielsko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

drogi powiatowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z utrzymaniem zieleni wysokiej i krzewów przy drogach powiatowych na terenie powiatu bielskiego w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-844208d2-956c-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00034095

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00028113/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 ¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z utrzymaniem zieleni wysokiej i krzewów na terenie powiatu bielskiego w 2023 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://powiat-bielsko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (t.j. Dz. U. 2020 poz. 344), tj.:
1) poprzez Platformê przetargow± - pod adresem:
https://powiat-bielsko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html (zwanej dalej zamiennie Platform± przetargow±), w wierszu oznaczonym tytu³em oraz znakiem niniejszego postêpowania lub
2) poczt± elektroniczn± – na adres e-mail wskazany przez Zamawiaj±cego: przetargi.zdp@powiat.bielsko.pl oraz adresy e-mail wskazane przez Wykonawców w formularzach ofertowych. Po otwarciu ofert kontakt przez adres e-mail bêdzie mo¿liwy tylko poprzez adres (adresy) wskazany w formularzu ofertowym.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia sk³adanie oferty (tj. oferty przetargowej sk³adanej przez Wykonawcê do up³ywu terminu sk³adania ofert, zawieraj±cej wymagane dokumenty i o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1) SWZ odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem Platformy przetargowej. Sposoby z³o¿enia oferty za po¶rednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia z³o¿enia oferty (w zale¿no¶ci od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zosta³y opisane w Instrukcjach u¿ytkowników Platformy przetargowej.
2. Korespondencja elektroniczna nie dotycz±ca sk³adania oferty w terminie sk³adania ofert odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem Platformy przetargowej lub za pomoc± poczty elektronicznej – adres: przetargi.zdp@powiat.bielsko.pl.
3. Zaleca siê, by we wszelkiej korespondencji e-mailowej zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³ugiwali siê numerem postêpowania tj. ZDP.272.3.2.2023.
4. Oferta, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, pe³nomocnictwo, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (t.j. Dz.U. 2021 poz. 2070 ze zm.).
5. Dokumenty/o¶wiadczenia elektroniczne, elektroniczne kopie dokumentów/o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê poprzez Platformê przetargow± lub za po¶rednictwem poczty elektronicznej, wskazanej w Rozdziale VIII pkt 2.3 SWZ, jako za³±czniki. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.
6. Wykonawca zamierzaj±cy z³o¿yæ ofertê (UWAGA! Sk³adanie ofert wy³±cznie poprzez Platformê przetargow±) zobowi±zany jest zapoznaæ siê z instrukcjami u¿ytkowników Platformy przetargowej - dostêpnymi pod adresem https://powiat-bielsko.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptowaæ regulamin korzystania z Platformy przetargowej. Z³o¿enie oferty poprzez Platformê przetargow± oznacza akceptacjê regulaminu, o którym mowa powy¿ej.
7. Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane s± na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem: https://powiat-bielsko.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html.
8. Wsparcia technicznego w zakresie dzia³ania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade SA ul. Legnicka 57D, lokal B/J, 54-203 Wroc³aw, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedzia³ku do pi±tku (dni robocze) w godz. 8:00 – 16:00.
9. Ofertê sporz±dza siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym (tzw. forma elektroniczna), elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zarz±du Dróg Powiatowych w Bielsku-Bia³ej, z siedzib± w Bielsku-Bia³ej przy ul. T. Regera 81;
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym;
3) dostêp do danych mog± mieæ podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy Pzp”, o którym mowa w art. 74 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia:
4) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.”

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP.272.3.2.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug zwi±zanych z utrzymaniem zieleni wysokiej i krzewów przy drogach powiatowych na terenie powiatu bielskiego, polegaj±ce na wycince, podcince i pielêgnacji drzew, wycince krzewów i przycince ¿ywop³otów oraz frezowaniu pni.
Szczegó³owy zakres okre¶lony zosta³ w tabeli elementów rozliczeniowych [dalej jako „TER”], która stanowi integraln± czê¶æ Specyfikacji Warunków Zamówienia.
W ramach wyszczególnionych w ww. tabelach elementów rozliczeniowych prac nale¿y wykonaæ równie¿:
a) wszelkie prace pomocnicze, tymczasowe i towarzysz±ce, które s± konieczne do prawid³owego wykonania przez Wykonawcê prac ujêtych w TER, w tym prace wynikaj±ce ze specyfikacji technicznej;
b) Wykonawca odkupi od Zamawiaj±cego drewno pozosta³e z wycinki drzew, dokonuj±c, przed wykonaniem i rozliczeniem zleconych prac, wp³aty za warto¶æ surowca drzewnego, oszacowan± przez Rzeczoznawcê na zlecenie Zarz±du Dróg Powiatowych.
Wp³aty nale¿y dokonaæ na wskazany rachunek bankowy na podstawie otrzymanej faktury VAT.
Wykonawca zobowi±zany jest do wykonywania us³ug zgodnie z ST, z uwzglêdnieniem zobowi±zañ Wykonawcy wynikaj±cych z oferty przetargowej.
Zamówienia bêd± realizowane zgodnie ze zleceniami pisemnymi (tj. protokó³ przekazania, potwierdzony przez osoby reprezentuj±ce strony umowy), a w przypadkach awaryjnych (gdy niemo¿liwe jest spisanie protoko³u przekazania, a konieczna jest natychmiastowa reakcja Wykonawcy) dopuszcza siê zlecenia telefoniczne, potwierdzone w kolejnym dniu roboczym protoko³em przekazania (z odnotowaniem daty zlecenia telefonicznego).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 77211400-6 - Us³ugi wycinania drzew

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77211500-7 - Us³ugi pielêgnacji drzew

77340000-5 - Us³ugi okrzesywania drzew oraz przycinania ¿ywop³otów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena bêdzie dokonywana wed³ug skali punktowej, poprzez sumowanie punktów uzyskanych we wszystkich kryteriach oceny, maksymalnie mo¿na uzyskaæ 100 punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysoko¶æ kary umownej z tytu³u przekroczenia czasu reakcji

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysoko¶æ kary umownej z tytu³u terminu wykonania przedmiotu zamówienia, okreslonego w zleceniu

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Warunki udzia³u w postêpowaniu - dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy wskazania us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
za minimalny poziom zdolno¶ci Wykonawcy do nale¿ytego wykonania zamówienia zamawiaj±cy uznaje wskazanie (wraz z za³±czeniem dowodów) co najmniej 2 us³ug dotycz±cych wycinki/ pielêgnacji drzew, o warto¶ci minimum 30.000,00 z³ brutto dla ka¿dej us³ugi.
b) Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy wskazania osoby odpowiedzialnej za ¶wiadczenie us³ug objêtych umow±;
za minimalny poziom zdolno¶ci Wykonawcy do nale¿ytego wykonania zamówienia Zamawiaj±cy uznaje wskazanie 1 osoby odpowiedzialnej za ¶wiadczenie us³ug objêtych umow±, do sta³ego kontaktu z Zamawiaj±cym /ca³odobowo, przez 7 dni w tygodniu, dostêpny numer telefonu komórkowego/.
c) Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy wykazania narzêdzi dostêpnych mu w celu wykonania zamówienia;
za minimalny poziom zdolno¶ci Wykonawcy do nale¿ytego wykonania zamówienia Zamawiaj±cy uznaje wskazanie nastêpuj±cych narzêdzi:
- podno¶nik hydrauliczny - 1 szt.,
- pi³y spalinowe ³añcuchowe - 2 szt.,
- rêbarka do rozdrabniania konarów i ga³êzi - 1 szt.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Na podstawie art. 117 ustawy Pzp, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania: w odniesieniu do warunku dotycz±cego do¶wiadczenia (Rozdzia³ Vpkt 6 lit. a SWZ) - Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek jest spe³niony, je¶li bêdzie spe³niony w ca³o¶ci przez jeden z podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (w szczególno¶ci cz³onków konsorcjum).
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnika/ lidera do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; powy¿szy warunek nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki.
3. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez upowa¿nionego pe³nomocnika).
4. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik/ lider Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszcza siê zmianê tre¶ci umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z przepisami art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
2. Dopuszcza siê zmianê tre¶ci umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie dotycz±cym:
a) zmiany kwoty, o której mowa w § 7 ust. 3 umowy, na warunkach okre¶lonych w § 7 ust. 4 umowy,
b) zmiany wzrostu lub zmniejszenia cen materia³ów lub kosztów, o której mowa w §7 ust. 12 umowy,
c) zmiany osób wystêpuj±cych po stronie Zamawiaj±cego/Wykonawcy, o których mowa w § 4 umowy, przy uwzglêdnieniu warunków okre¶lonych w SWZ dla tych osób,
d) zmiany adresu/siedziby Zamawiaj±cego/Wykonawcy,
e) Wykonawcy – w przypadku po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy,
f) Wykonawcy – w przypadku przejêcia przez Zamawiaj±cego zobowi±zañ Wykonawcy wzglêdem jego podwykonawców,
g) zadeklarowania przez Wykonawcê realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców i/lub zmiany zakresu us³ug, które Wykonawca powierzy do wykonania podwykonawcom,
h) zmiany danych, które mog± wp³ywaæ na wystawianie i obieg faktur oraz ich ksiêgowanie i rozliczanie dla celów podatkowych, takich jak nazwa firmy, numer konta, numer NIP.
3. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem ich niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-01-24 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: za po¶rednictwem platformy przetargowej - https://powiat-bielsko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-24 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-02-22

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.