eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płośnica › Budowa budynku magazynowo-warsztatowego dla potrzeb gospodarki wodno-kanalizacyjnej w Gminie Płośnica

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku magazynowo-warsztatowego dla potrzeb gospodarki wodno-kanalizacyjnej w Gminie Płośnica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Płośnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378350

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 52

1.5.2.) Miejscowość: Płośnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-206

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 236981755

1.5.8.) Numer faksu: 236981760

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@plosnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.plosnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku magazynowo-warsztatowego dla potrzeb gospodarki wodno-kanalizacyjnej w Gminie Płośnica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e17749ad-6f19-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00034048

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034072/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa budynku magazynowo-warsztatowego dla potrzeb gospodarki wodno-kanalizacyjnej w Gminie Płośnica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00463179/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZiZP.271.22.2022.ZC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku magazynowo-warsztatowego dla potrzeb gospodarki wodno-kanalizacyjnej w Gminie Płośnica na działce nr 88/14 obręb 0008 Płośnica. Zakres prac obejmuje:
• roboty budowlane budynku – budynek w technologii tradycyjnej, niepodpiwniczony, piętrowy. Ściany nośne murowane z bloczków gazobetonowych, ocieplone styropianem. Strop żelbetowy prefabrykowany typu żerań. Konstrukcję stropodachu stanowi strop żerański z warstwami izolacji termicznej oraz warstwą dociskową w postaci wylewki cementowej. Dach dwuspadowy, kryty papą termozgrzewalną o kącie nachylenia 5°;
• wykonanie instalacji elektrycznej – zasilanie budynku magazynowo‐warsztatowego w energię elektryczną projektuje się w ramach istniejącej mocy przyłączeniowej z istniejącego przyłącza od budynku oczyszczalni ścieków. Zakres prac obejmuje również m.in. wykonanie instalacji przyzywowej, alarmowej, monitoringu CCTV, odgromowej, montaż urządzeń ochrony od przepięć atmosferycznych i łączeniowych, urządzeń ochrony przeciwpożarowej oraz wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy znamionowej 24,75 kWp na dachu budynku;
• wykonanie instalacji wody zimnej i ciepłej – zasilanie obiektu w wodę z gminnej sieci wodociągowej. Ciepła woda użytkowa będzie przygotowywana za pomocą podgrzewaczy elektrycznych;
• wykonanie kanalizacji sanitarnej – ścieki sanitarne odprowadzane będą do kanalizacji sanitarnej za pomocą przepompowni ścieków;
• wykonanie instalacji ogrzewczej – ogrzewanie w postaci pompy ciepła „powietrze-woda”, która będzie zasilała instalację c.o. w formie ogrzewania podłogowego. Jako uzupełnienie zastosowane zostaną pompy ciepła „powietrze-powietrze”, które są wysokowydajnymi klimatyzatorami (grzewczo-chłodzącymi) typu split z jednostką wewnętrzną na ścianie wewnątrz budynku i jednostką zewnętrzną na elewacji budynku. Jest to pompa ciepła typu powietrze-powietrze;
• wykonanie wentylacji – wentylacja z pomieszczeń będzie odbywała się w sposób grawitacyjny poprzez przewody kominowe wentylacyjne. Nawiew będą stanowić nawiewniki w oknach;
• wykonanie utwardzenia terenu kostką betonową na podłożu betonowym w miejscach wskazanych na rysunku projektu zagospodarowania działki.
Przedmiot zamówienia szczegółowo określają załączniki do SWZ: Załącznik
nr 10 – Opis przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 11 – Dokumentacja projektowa, Załącznik nr 12 – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, Załącznik nr 13 – Przedmiar robót, Załącznik nr 14 – Kosztorys ofertowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45442100-8 - Roboty malarskie

45233140-2 - Roboty drogowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3969095,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4951029,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3969095,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUXCOM Mateusz Ruczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8771469383

7.3.4) Miejscowość: Kuligi 32

7.3.5) Kod pocztowy: 13-324

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3969095,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.