Ogłoszenie z dnia 2023-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00471102/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przeprowadzenia testu psychometrycznego i wystawienia opinii referencyjnej na rozpoczęcie udziału w projekcie dla 130 osób w wieku 15-20 lat
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Główna Ochotniczych Hufców Pracy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007001280
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tamka 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-349
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mazowiecka@ohp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ohp.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-719d6271-708e-11ed-abdb-a69c1593877c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przeprowadzenia testu psychometrycznego i wystawienia opinii referencyjnej na rozpoczęcie udziału w projekcie dla 130 osób w wieku 15-20 lat2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-719d6271-708e-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00033874
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00095036/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Usługa 2-krotnego badania psychologicznego z wykorzystaniem testu psychometrycznego 1500 uczestników projektu pt. "Aktywni górą!" (Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020) (Jednostki OHP)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Aktywni górą!” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00471102/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MWK.BK.270.1.2022.WM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie testu psychometrycznego kompetencji społecznych zgodnie ze wskazówkami do jego przeprowadzenia ujętymi w „Koncepcji systemu weryfikacji i walidacji kompetencji społecznych” w ramach programu „Młodzież solidarna w działaniu” PO WER 2014-2020, Działanie 1.4” https://efs.mrips.gov.pl/wiadomosci/koncepcja-systemu-weryfikacji-i-walidacji-kompetencji-spolecznych-w-ramach-konkursu-nr-powr.01.04.00-ip.03-00-00118-mlodziez-solidarna-w-dzialaniu oraz wydanie pisemnej opinii referencyjnej na wstępie projektu.a. Nazwa jednostki: Hufiec Pracy 7-2, ul. Zawadzkiego 1a 07-410 Ostrołęka, liczba uczestników - 10
b. Nazwa jednostki: Ośrodek Szkolenia i Wychowania 7-02, Jaciążek 64a
06-210 Płoniawy-Bramura, liczba uczestników - 10
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 4400 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie testu psychometrycznego kompetencji społecznych zgodnie ze wskazówkami do jego przeprowadzenia ujętymi w „Koncepcji systemu weryfikacji i walidacji kompetencji społecznych” w ramach programu „Młodzież solidarna w działaniu” PO WER 2014-2020, Działanie 1.4” https://efs.mrips.gov.pl/wiadomosci/koncepcja-systemu-weryfikacji-i-walidacji-kompetencji-spolecznych-w-ramach-konkursu-nr-powr.01.04.00-ip.03-00-00118-mlodziez-solidarna-w-dzialaniu oraz wydanie pisemnej opinii referencyjnej na wstępie projektu .Nazwa jednostki: Hufiec Pracy 7-5, ul. Niechodzka 1406-4, 00 Ciechanów,
liczba uczestników - 20
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 4400 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie testu psychometrycznego kompetencji społecznych zgodnie ze wskazówkami do jego przeprowadzenia ujętymi w „Koncepcji systemu weryfikacji i walidacji kompetencji społecznych” w ramach programu „Młodzież solidarna w działaniu” PO WER 2014-2020, Działanie 1.4” https://efs.mrips.gov.pl/wiadomosci/koncepcja-systemu-weryfikacji-i-walidacji-kompetencji-spolecznych-w-ramach-konkursu-nr-powr.01.04.00-ip.03-00-00118-mlodziez-solidarna-w-dzialaniu oraz wydanie pisemnej opinii referencyjnej na wstępie projektuNazwa jednostki: Hufiec Pracy 7-11, ul. Padlewskiego 5 lok. 120a, 09-402 Płock
Liczba uczestników: 20
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 4400 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie testu psychometrycznego kompetencji społecznych zgodnie ze wskazówkami do jego przeprowadzenia ujętymi w „Koncepcji systemu weryfikacji i walidacji kompetencji społecznych” w ramach programu „Młodzież solidarna w działaniu” PO WER 2014-2020, Działanie 1.4” https://efs.mrips.gov.pl/wiadomosci/koncepcja-systemu-weryfikacji-i-walidacji-kompetencji-spolecznych-w-ramach-konkursu-nr-powr.01.04.00-ip.03-00-00118-mlodziez-solidarna-w-dzialaniu oraz wydanie pisemnej opinii referencyjnej na wstępie projektuNazwa jednostki: Ośrodek Szkolenia i Wychowania 7-03 ul. J.I. Kraszewskiego 1/7 , 26-600 Radom
Liczba uczestników: 20
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 4400 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie testu psychometrycznego kompetencji społecznych zgodnie ze wskazówkami do jego przeprowadzenia ujętymi w „Koncepcji systemu weryfikacji i walidacji kompetencji społecznych” w ramach programu „Młodzież solidarna w działaniu” PO WER 2014-2020, Działanie 1.4” https://efs.mrips.gov.pl/wiadomosci/koncepcja-systemu-weryfikacji-i-walidacji-kompetencji-spolecznych-w-ramach-konkursu-nr-powr.01.04.00-ip.03-00-00118-mlodziez-solidarna-w-dzialaniu oraz wydanie pisemnej opinii referencyjnej na wstępie projektua. Nazwa jednostki: Hufiec Pracy 7-7, ul. 3-go Maja 28, 08-110 Siedlce,
liczba uczestników:10
b. Nazwa jednostki: Hufiec Pracy 7-19 ul. Bankowa 3, 05-300 Mińsk Mazowiecki, liczba uczestników:10
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 4400 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie testu psychometrycznego kompetencji społecznych zgodnie ze wskazówkami do jego przeprowadzenia ujętymi w „Koncepcji systemu weryfikacji i walidacji kompetencji społecznych” w ramach programu „Młodzież solidarna w działaniu” PO WER 2014-2020, Działanie 1.4” https://efs.mrips.gov.pl/wiadomosci/koncepcja-systemu-weryfikacji-i-walidacji-kompetencji-spolecznych-w-ramach-konkursu-nr-powr.01.04.00-ip.03-00-00118-mlodziez-solidarna-w-dzialaniu oraz wydanie pisemnej opinii referencyjnej na wstępie projektu .a. Nazwa jednostki: Hufiec Pracy 7-6, ul. Rabsztyńska 8, 01-140 Warszawa,
liczba uczestników: 10
b. Nazwa jednostki: Hufiec Pracy 7-31 ul. Sienkiewicza 45 lok 8, 05-825 Grodzisk Mazowiecki,
liczba uczestników: 10
c. Nazwa jednostki: Hufiec Pracy 7-28 ul. Rzymowskiego 38, 02-697 Warszawa,
liczba uczestników: 10
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 6600 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, „jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
Zamawiający w dnu 12.12.2022r. zwrócił się do Wykonawcy
o uzupełnienie (ponowne złożenie) Wykazu osób, które pozwoliłyby na potwierdzenie spełnienia wymagań warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu oraz mając na uwadze fakt, że Wykonawca złożył wraz z ofertą Wykaz usług, Zamawiający w oparciu o art. 128 i art. 274 ustawy, zwrócił się o uzupełnienie (ponowne złożenie) Wykazu usług, które pozwoliłyby na potwierdzenie spełnienia ww. wymagań warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu.
Wykonawca nie złożył żądanych dokumentów w terminie określonym przez Zamawiającego.
Tym samym oferta Wykonawcy dla części 1-6 została odrzucona.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, „jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
Zamawiający w dnu 12.12.2022r. zwrócił się do Wykonawcy
o uzupełnienie (ponowne złożenie) Wykazu osób, które pozwoliłyby na potwierdzenie spełnienia wymagań warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu oraz mając na uwadze fakt, że Wykonawca złożył wraz z ofertą Wykaz usług, Zamawiający w oparciu o art. 128 i art. 274 ustawy, zwrócił się o uzupełnienie (ponowne złożenie) Wykazu usług, które pozwoliłyby na potwierdzenie spełnienia ww. wymagań warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu.
Wykonawca nie złożył żądanych dokumentów w terminie określonym przez Zamawiającego.
Tym samym oferta Wykonawcy dla części 1-6 została odrzucona.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, „jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
Zamawiający w dnu 12.12.2022r. zwrócił się do Wykonawcy
o uzupełnienie (ponowne złożenie) Wykazu osób, które pozwoliłyby na potwierdzenie spełnienia wymagań warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu oraz mając na uwadze fakt, że Wykonawca złożył wraz z ofertą Wykaz usług, Zamawiający w oparciu o art. 128 i art. 274 ustawy, zwrócił się o uzupełnienie (ponowne złożenie) Wykazu usług, które pozwoliłyby na potwierdzenie spełnienia ww. wymagań warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu.
Wykonawca nie złożył żądanych dokumentów w terminie określonym przez Zamawiającego.
Tym samym oferta Wykonawcy dla części 1-6 została odrzucona.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, „jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
Zamawiający w dnu 12.12.2022r. zwrócił się do Wykonawcy
o uzupełnienie (ponowne złożenie) Wykazu osób, które pozwoliłyby na potwierdzenie spełnienia wymagań warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu oraz mając na uwadze fakt, że Wykonawca złożył wraz z ofertą Wykaz usług, Zamawiający w oparciu o art. 128 i art. 274 ustawy, zwrócił się o uzupełnienie (ponowne złożenie) Wykazu usług, które pozwoliłyby na potwierdzenie spełnienia ww. wymagań warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu.
Wykonawca nie złożył żądanych dokumentów w terminie określonym przez Zamawiającego.
Tym samym oferta Wykonawcy dla części 1-6 została odrzucona.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, „jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
Zamawiający w dnu 12.12.2022r. zwrócił się do Wykonawcy
o uzupełnienie (ponowne złożenie) Wykazu osób, które pozwoliłyby na potwierdzenie spełnienia wymagań warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu oraz mając na uwadze fakt, że Wykonawca złożył wraz z ofertą Wykaz usług, Zamawiający w oparciu o art. 128 i art. 274 ustawy, zwrócił się o uzupełnienie (ponowne złożenie) Wykazu usług, które pozwoliłyby na potwierdzenie spełnienia ww. wymagań warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu.
Wykonawca nie złożył żądanych dokumentów w terminie określonym przez Zamawiającego.
Tym samym oferta Wykonawcy dla części 1-6 została odrzucona.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, „jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
Zamawiający w dnu 12.12.2022r. zwrócił się do Wykonawcy
o uzupełnienie (ponowne złożenie) Wykazu osób, które pozwoliłyby na potwierdzenie spełnienia wymagań warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu oraz mając na uwadze fakt, że Wykonawca złożył wraz z ofertą Wykaz usług, Zamawiający w oparciu o art. 128 i art. 274 ustawy, zwrócił się o uzupełnienie (ponowne złożenie) Wykazu usług, które pozwoliłyby na potwierdzenie spełnienia ww. wymagań warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu.
Wykonawca nie złożył żądanych dokumentów w terminie określonym przez Zamawiającego.
Tym samym oferta Wykonawcy dla części 1-6 została odrzucona.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie inwestycji pn:.Część 1 - Zmiana zagospodarowania terenu pasa drogi ul. Filtrowej na odcinku od pl. Narutowicza do ul. Raszyńskiej Część 2 Realizacja projektu z Budżetu Obywatelskiego (...)
- Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku Domu Studenta nr 3 ul. Kickiego 12 w Warszawie
- Zakup wyposażenia na potrzeby Centrum Wsparcia Badań Klinicznych
- Dostawa gadżetów Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0
- Zakup zapór sieciowych Palo Alto
- Remont ścian fundamentowych budynku LVI Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Dzieci Warszawy w Warszawie - Etap II.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja specjalistycznych zajęć dla dzieci w wieku od 0 do podjęcia nauki w szkole - zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka.
- Realizacja terapii psychologicznej dla uczestników projektu pn. Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne.
- Świadczenie usług wsparcia psychologicznego oraz terapii traumy dla uczestników projektu "ZMIENIAMY SIĘ NA LEPSZE"
- "Świadczenie usług w zakresie poradnictwa psychologicznego."
- Przeprowadzenie terapii indywidualnej i grupowej dla uczestników stacjonarnych w OSiW Nowa Sól.
- "Udzielania świadczeń w zakresie opieki psychologicznej (poradnictwo, doradztwo) w ramach projektu pt.: "Sieć Klubów Seniora na terenie Gminy Jasło"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.