eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › Modernizacja powiatowej infrastruktury drogowej na terenie powiatu nyskiego poprzez przebudowę dróg powiatowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja powiatowej infrastruktury drogowej na terenie powiatu nyskiego poprzez przebudowę dróg powiatowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nyski

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Nysie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412579

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piastowska 33

1.5.2.) Miejscowość: Nysa

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-300

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774085065

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiat.nysa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.spnysa.nv.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.spnysa.nv.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja powiatowej infrastruktury drogowej na terenie powiatu nyskiego poprzez przebudowę dróg powiatowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bd6bc71-6f0e-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00033855

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016897/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Modernizacja powiatowej infrstruktury drogowej na terenie Powiatu Nyskiego obejmująca przebudowę dróg powiatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00462297/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IP.272.2.32.2022.RM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 8775009,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Modernizacja powiatowej infrastruktury drogowej na terenie powiatu nyskiego poprzez przebudowę dróg powiatowych ”.
Zakres przewidywanych prac w ramach zadania:
1) Zadanie 1 DP 1524 O –na długości 990,0 m,
2) Zadanie 2 DP 1529 O – na długości 999,0 m,
3) Zadanie 3 DP 1531 O – na długości 990,0 m,
4) Zadanie 4 DP 1533 O - na długości 990,0 m,
5) Zadanie 5 DP 1542 O – na długości 990,0 m,
6) Zadanie 6 DP 1609 O – na długości 990,0 m,
7) Zadanie 7 DP 1616 O – na długości 999,5 m,
8) Zadanie 8 DP 1621 O – na długości 320,0 m,
9) Zadanie 9 DP 1623 O – na długości 990,0 m,
10) Zadanie 10 DP 1633 O – na długości 990,0 m,
11) Zadanie 11 DP 1637 O – na długości 990,0 m,
12) Zadanie 12 DP 1648 O – na długości 990,0 m,
13) Zadanie 13 DP 1667 O – na długości 990,0 m,
W ramach przebudowy dróg zrealizowany zostanie zakres obejmujący:
- nowe nawierzchnie jezdni,
- umocnione pobocza,
- oznakowanie pionowe i poziome,
- odwodnienie.
Zadanie realizowane będzie na obszarze całego powiatu (w większości gmin) w zróżnicowanym zakresie, dostosowanym do stanu technicznego dróg.
14) i inne roboty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.

UWAGA!!!!
1) Zamawiający informuje, iż termin gwarancji jakości obowiązuje dla całego zakresu robót w tym dla wykonanego oznakowania poziomego. Wszelkie usterki stwierdzone na w/w zadaniu w ramach trwania gwarancji będą usuwane przez wykonawcę w ramach gwarancji i na jego koszt.

2) Zadanie posiada :
DOFINANSOWANIE INWESTYCJI Z RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD:
PROGRAMU INWESTYCJI STRATEGICZNYCH NR Edycja2/2021/9085/PolskiLad

Kategoria obciążenia ruchem KR-3.
Klasa drogi „Z”

Szczegółowy zakres robót zawiera:
1) przedmiar robót,
2) STWiOR

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do:
1) Zachowania przepisów BHP,
2) Styki nawierzchni należy wykonać za pomocą taśmy (łączenia).
3) W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w pkt.6 , termin ten może ulec przedłużeniu nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności.
4) Wykonawca we własnym zakresie opracuje projekt tymczasowej i stałej organizacji ruchu i uzyska ich zatwierdzenie .
Na podstawie zatwierdzonych projektów tymczasowej i stałej organizacji ruchu dokona zgłoszenia odpowiednim organom zmianę organizacji ruchu na czas prowadzonych robót oraz po zakończeniu robót związanych
z modernizacja w/w odcinków dróg stałą organizację ,
5) Roboty związane z modernizacją nawierzchni w/w dróg:
- prowadzone na podstawie zgłoszenia art. 30 ustawy Prawo budowlane,
6) Wykonawca opracuje harmonogram robót,
7) Wykonawca jako wytwórca odpadów powstających w trakcie remontu dróg odpowiada za ich składowanie oraz
w razie konieczności powinien uregulować stan formalno- prawny w zakresie gospodarki odpadami ( ustawa z dnia 14.12.2012r. o odpadach Dz. U. z 2018r.poz. 992 z póź.zm.),
8) Wykonawca sporządzi operat kolaudacyjny,
9) Przed przystąpieniem do prac związanych z modernizacja w/w dróg Wykonawca winien zapoznać się
z położeniem znaków geodezyjnych w obrębie obszaru inwestycyjnego w Powiatowym Ośrodku Geodezyjno- Kartograficznym w Nysie i zabezpieczyć je przed zniszczeniem,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8057908,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12658119,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8057908,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Adrian Bąk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7480000379

7.3.3) Ulica: Sosnowiecka 11

7.3.4) Miejscowość: Głubczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 48-100

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8057908,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.