Ogłoszenie z dnia 2021-04-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00011022/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00033846 z dnia 2021-04-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Profilowanie i utwardzenie dróg gruntowych na terenie Powiatu Nowotomyskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowotomyski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631276937
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 33
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Tomyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48614426700
1.5.8.) Numer faksu: +48614423589
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatnowotomyski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnowotomyski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatnowotomyski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Profilowanie i utwardzenie dróg gruntowych na terenie Powiatu Nowotomyskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a7fb7ca-74ef-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033846
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003175/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Profilowanie i utwardzenie dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011022/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonanie profilowania i utwardzenia powiatowych dróg gruntowych na terenie powiatu nowotomyskiego, o których mowa załączniku A.1. do SWZ – wykaz dróg.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót:- profilowanie nawierzchni dróg gruntowych równiarką, szerokość profilowania średnio do 5,0 m (zadanie dotyczy profilowania drogi gruntowej wraz z możliwym zacięciem na poboczu rowka odwadniającego i wcinek w celu uregulowania gospodarki wodnej, wypełnienia zagłębień gruntem rodzimym, zagęszczenia nawierzchni walcem)- profilowanie i utwardzenie nawierzchni dróg gruntowych mieszanką kruszywa łamanego lub kamienia kruszonego łamanego Zamawiającego za pomocą równiarki, koparko-ładowarki i samochodu ciężarowego (zadanie będzie dotyczyło załadunku posiadanego przez Zamawiającego kruszywa ( z m. Opalenica) na samochody ciężarowe, dostawę załadowanego towaru na wskazane drogi gruntowe na terenie Powiatu Nowotomyskiego, rozścielenia i równania dróg w miejscu dostarczenia tego kruszywa, mechaniczne profilowanie i uwałowanie),- profilowanie i utwardzenie nawierzchni dróg gruntowych mieszanką kruszywa łamanego lub kamienia kruszonego łamanego Wykonawcy za pomocą równiarki, koparko-ładowarki i samochodu ciężarowego (zadanie będzie dotyczyło załadunku kruszywa (mieszanka 0 – 63,0 mm) Wykonawcy na samochody ciężarowe, dostawę załadowanego towaru na wskazane drogi gruntowe na terenie Powiatu Nowotomyskiego, rozścielenia i równania dróg w miejscu dostarczenia tego kruszywa, mechaniczne profilowanie i uwałowanie).Zamawiający szacuje, że roboty objęte niniejszym zamówieniem zostaną wykonane łącznie na min. 160 km dróg.Podane przez Zamawiającego ilości tablic są wielkościami orientacyjnymi, szacunkowymi i służą wyłącznie do porównania i oceny złożonych ofert, stanowią element służący jedynie wyborowi najkorzystniejszej oferty. Umowa na realizację zamówienia publicznego zostanie zawarta do wysokości kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące realizacji zostały określone we wzorze umowy oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącymi odpowiednio Załącznik nr 7 oraz Załącznik A do SWZ.2. Wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy.1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących prace objęte przedmiotem zamówienia, jeśli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks Pracy, w tym:• operator równiarki• operator walca2) Sposób dokumentowania zatrudnienia Wykonawca/Podwykonawca zobowiązany będzie w terminie 5 dni od zawarcia umowy do przedłożenia oświadczenia ( lub zatrudnionego pracownika) o zatrudnieniu na podstawie stosunku pracy (szczegóły określono w § 12 ust. 2 wzoru umowy).3) Sposób weryfikacji i uprawnienia w zakresie kontroliWykonawca/Podwykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentów wraz z oświadczeniem potwierdzającym zatrudnienie ich na podstawie stosunku pracy i niezaleganie z wypłatą wynagrodzenia na dzień złożenia oświadczenia. Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę/Podwykonawcę faktu zatrudniania osób na podstawie stosunku pracy.4) Sankcje W przypadku niewywiązania się Wykonawcy/Podwykonawcy z któregokolwiek z ww. obowiązków, Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kary umownej w wysokości 0,4 % maksymalnej wartości brutto umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160822,50
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197415,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160822,50
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): 4ROAD Szymon Białkowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Vejservice Sp. z o.o.
7.3.3) Ulica: ul. Turowska 31
7.3.4) Miejscowość: Pniewy
7.3.5) Kod pocztowy: 62-045
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
2021-04-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TOMYŚLA
- Remont sali sportowej Liceum Ogólnokształcącego im. M. Kopernika - działania remontowe planu naprawczego dla usunięcia przyczyn zużyć technicznych, użytkowych i środowiskowych
- Modernizacja schodów wejściowych części D budynku Szkoły Podstawowej nr 3 im. Feliksa Szołdrskiego w Nowym Tomyślu
więcej: przetargi w Nowym Tomyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków."
- Remont utwardzenia placu na terenie Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Remont drogi gminnej nr 104302E w miejscowości Wargawka Młoda, gmina Witonia
- Remont drogi gminnej nr 104301E w miejscowości Gajew, gmina Witonia
- "Przebudowa i remont dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Nowe Ostrowy wraz z modernizacją infrastruktury technicznej drogowej"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1140D w miejscowości Ostaszów.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.