eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chmielnik › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Chmielnik w okresie do 31 marca 2023



Ogłoszenie z dnia 2023-01-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Chmielnik w okresie do 31 marca 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chmielnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009745

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kościuszki 7

1.5.2.) Miejscowość: Chmielnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-020

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413542273

1.5.8.) Numer faksu: 413542278

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@chmielnik.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chmielnik.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.chmielnik.com

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Chmielnik w okresie do 31 marca 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3ad1619-8c0e-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00033407

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IPS.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 32500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Chmielnik w okresie do 31 marca 2023r.
2. Wspólny Słownik Zamówień ( CPV ):
90620000-9- Usługi ośnieżania
90630000-2- Usługi usuwania oblodzeń
3. Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Chmielnik zgodnie z wykazem ulic – Załącznik nr 2 do SWZ oraz mapą – Załącznik nr 2.1 do SWZ
4. Zimowe utrzymanie dróg gminny na terenie Gminy Chmielnik w sezonie zimowym 2022/2023 będzie obejmowało: działania prewencyjne, likwidację śliskości i odśnieżanie, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu.
5. Zimowe utrzymanie ma zapewnić ciągłą, całodobową przejezdność dróg objętych niniejszym zamówieniem i polega na odśnieżaniu jezdni poprzez mechaniczne usuwanie śniegu z jezdni pługiem zamontowanym na odpowiednim pojeździe, zwalczanie śliskości zimowej poprzez jej usuwanie za pomocą posypywania nawierzchni dróg piaskiem z solą ( usuwanie z nawierzchni drogi lodu, zlodowaciałego śniegu itp.)
6. Wykonawca składający ofertę na świadczenie w/w usługi musi posiadać pełną dyspozycyjność. W celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia ma obowiązek zapewnienia:
a) odpowiedniego sprzętu w ilości zapewniającej wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego;
b) całodobowej niezbędnej gotowości sprzętu i osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia;
c) zabezpieczenia niezbędnych środków i materiałów do zwalczania śliskości zimowej dróg;
d) zapewnienia prawidłowej organizacji pracy w celu uniknięcia zakłóceń w ruchu drogowym, aby odgarnięty śnieg nie powodował utrudnień w komunikacji pieszych oraz nie utrudniał wjazdów i wyjazdów, jak również uniemożliwiał parkowania pojazdów w miejscach do tego przewidzianych.
7. Wykonawca świadczy usługi przy użyciu własnego sprzętu i zapewnia kierowcę z odpowiednimi wymaganymi przepisami uprawnieniami.
8. Materiał ( piasek i sól) do posypywania dróg stanowi koszt własny Wykonawcy.
9. Wykonawca zobowiązany będzie do:
• Odśnieżenia i likwidacji śliskości– zgarniania śniegu i błota pośniegowego z dróg gminnych i wewnętrznych. Szerokość odśnieżania musi obejmować całą szerokość jezdni wraz z posypaniem dróg piaskiem w celu likwidacji gołoledzi.
• Odśnieżenia– zgarniania śniegu i błota pośniegowego z dróg gminnych i wewnętrznych. Szerokość odśnieżania musi obejmować całą szerokość jezdni.
• Likwidacji śliskości - posypywania dróg gminnych i wewnętrznych piaskiem z solą w celu likwidacji gołoledzi.
10. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części . W niniejszym postępowaniu nie dopuszczono składania ofert częściowych z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz jego niepodzielność. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach jednego zadania objętego wskazanym wykazem ulic ( załącznik do SWZ nr 2) należących do dróg powiatowych na terenie miasta Chmielnik. Przedmiot zamówienia jest częścią zadania ogólnego w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie Gminy Chmielnik. Podział zamówienia spowodowałby znaczny wzrost kosztów .
11. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego; Nie mniej jednak zaleca się, aby Wykonawca dokonał we własnym zakresie wizji lokalnej a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej planowanej budowy poniesie Wykonawca. Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do prowadzenia dziennych raportów ilości świadczonych usług potwierdzanych przez Zamawiającego w okresie do trzech dni od wykonania usługi i składania ich wraz z fakturą.
12. Wykaz ulic objętych przedmiotem zamówienia – załącznik nr 2 do SWZ
13. Wykonawca może złożyć ofertę na świadczenie usług we wszystkich wyodrębnionych rejonach lub na dowolnie przez siebie wybrany rejon. Wybór najkorzystniejszej oferty dokonywany jest odrębnie w stosunku do każdej części zamówienia.
14. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań;
15. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie te części zamówienia oraz o ile są mu znane podał nazwy tych podwykonawców.
16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, o której mowa w art. 311 – 315 ustawy PZP;
17. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art., 308 ust. 1 ustawy PZP;
18. Zamawiający nie wymaga złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych oraz nie wymaga dołączenia katalogów elektronicznych do oferty;
19. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy PZP tzn. oferty przewidującej odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony w niniejszej SWZ.
20. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 6 i 7, do wysokości nie przekraczającej 30% wartości zamówienia podstawowego;
21. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych;
22. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu;
23. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2;
24. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94,
25. Zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95:
26. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90620000-9 - Usługi odśnieżania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych w Chmielniku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572438901

7.3.3) Ulica: Zrecze Duże 1a

7.3.4) Miejscowość: Chmielnik

7.3.5) Kod pocztowy: 26-020

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-16 do 2023-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.