eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › "Prowadzenie eksploatacji i konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego stanowiącego majątek Tauron Nowe Technologie S.A. na terenie Gminy Miasto Świdnica"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Prowadzenie eksploatacji i konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego stanowiącego majątek Tauron Nowe Technologie S.A. na terenie Gminy Miasto Świdnica”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świdnica

1.3.) Oddział zamawiającego: Prezydent Miasta Świdnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 49

1.5.2.) Miejscowość: Świdnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 856 2800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swidnica.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Prowadzenie eksploatacji i konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego stanowiącego majątek Tauron Nowe Technologie S.A. na terenie Gminy Miasto Świdnica”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-050f12e3-59b1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00033331

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003652/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Prowadzenie,eksploatacja i konserwacja oświetlenia miejskiego na terenie Świdnicy w 2022 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00309936/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie art. 214 ust.1 pkt.1 lit „a” i „b” ustawy z dnia 11.09.2019 Prawo zamówień publicznych, z przyczyn technicznych o charakterze obiektywnym i związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów Zamawiający wszczął postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki. W grudniu 2019r. Gmina zawarła ze Spółką Akcyjną Tauron Nowe Technologie „POROZUMIENIE w sprawie własności oświetlenia drogowego na terenie Miasta Świdnicy”, w którym dokonano podziału majątku oświetleniowego. Zgodnie z POROZUMIENIEM część majątku oświetleniowego w obszarze Gminy, stanowi własność TNT S.A. Gmina ma własną infrastrukturę oświetleniową, które stanowią nieco niespełna 74% całości oświetlenia. Pozostała infrastruktura oświetleniowa pozostaje własnością TNT S.A. Gmina, jako podmiot odpowiedzialny za funkcjonowanie oświetlenia ulicznego - w celu wyłonienia wykonawcy – zobowiązana jest do zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki, na tę część oświetlenia, która jest własnością TNT S.A.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P-140/XII/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 201780,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamawiający zleca Wykonawcy prowadzenie eksploatacji i konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego, dla punktów świetlnych wymienionych w Załączniku nr 1 do umowy (1 121 pkt. świetlnych), w sposób zapewniający nieprzerwaną sprawność techniczną, zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i zasadą należytej staranności.
2. Wykonawca prowadzić będzie konserwację i utrzymanie urządzeń objętych umową
w sposób zapewniający:
1) bezpieczeństwo obsługi i otoczenia,
2) dbałość o optymalną żywotność urządzeń,
3) bezpieczną i ekonomicznie uzasadnioną pracę urządzeń,
4) przestrzeganie wymagań ochrony środowiska,
5) racjonalne i oszczędne zużywanie energii elektrycznej.
3. Konserwacją zostają objęte urządzenia oświetlenia drogowego będące własnością Tauron Nowe Technologie S.A. , w obszarze granic administracyjnych Miasta Świdnicy.
4. Zakres umowy obejmuje:
1) Usuwanie wszystkich usterek, szkód i awarii instalacji oświetleniowej w tym usuwanie awarii przy współudziale innych służb, których interwencja jest wymagana współudziale innych służb, których interwencja jest wymagana.
2) Wykonywanie w sposób stały i nieprzerwany całodobowego dozoru technicznego nad urządzeniami oświetlenia, przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń o awariach oświetlenia, informowanie przedstawiciela Zamawiającego o włączeniach oświetlenia poza godzinami świecenia, o usuwanych awariach lub nieczynnym oświetleniu w porze nocnej.
3) Przyjmowanie i rejestrowanie przez Wykonawcę wszelkich zgłoszeń ze strony Zamawiającego, Policji, Straży Miejskiej, Straży Pożarnej Tauron, innej instytucji lub osoby prywatnej dotyczące wadliwej pracy, usterek i awarii urządzeń objętych umową.
4) Utylizację przez Wykonawcę materiałów, które nie nadają się do dalszej eksploatacji.
§ 2
1. Umowa zostaje zawarta na czas oznaczony, od dnia 01.01.2022r. do dnia 31.12.2022r.
2. Terminy usuwania awarii przez Wykonawcę, zgodnie z pkt. 3.4 IUE, są następujące:

a) W razie zaistnienia awarii (zdefiniowanej w pkt 1.3.20. IEU) oświetlenia drogowego zgłoszonej przez Zamawiającego, Policję, Straż Miejską, Straż Pożarną, Tauron, inną instytucję lub osobę prywatną, Wykonawca zobowiązany jest bezzwłocznie, tj. do 1 godziny od momentu otrzymania zgłoszenia, przystąpić do zabezpieczenia miejsca awarii.
b) Naprawa zaistniałych wad, w celu przywrócenia przejezdności i pracy oświetlenia – w terminie do 12 godzin. Usunięcie awarii i przywrócenie sprawności oświetlenia musi być wykonane bez względu na rodzaj
i okoliczności, na wskutek których urządzenia oświetlenia ulicznego uległy uszkodzeniu:
c) Skutki awarii w zakresie oświetlenia muszą być skutecznie usunięte
w terminie max. do 3 dni od daty jej zgłoszenia. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania naprawy zastępczej (zdefiniowanej w pkt 1.3.19. IEU),
d) w przypadku wystąpienia innych - większych i nie dających się przewidzieć uszkodzeń - niemożliwych do usunięcia w podanych terminach należy każdorazowo dokonać stosownych uzgodnień z Zamawiającym odnośnie terminu i sposobu naprawy .

3. Terminy usuwania niesprawności: (zdefiniowanej w pkt 1.3.21. IEU), Wykonawca zobowiązany jest, przystąpić do naprawy zaistniałych wad, w celu przywrócenia właściwego stanu technicznego oświetlenia nie później niż w ciągu 3 dniu.
4. Termin wykonywania czynności eksploatacyjnych (zdefiniowanych w pkt 2.6.1. IEU) wynosi 7dni.
5. Do obowiązków Wykonawcy należy pełnienie całodobowego dyżuru, przyjmowanie
i rejestracja zgłoszeń o awariach oświetlenia.
6. Wykonawca będzie prowadził na bieżąco rejestr zgłoszeń, awarii, usterek,
i wszelkich prac prowadzonych na sieci oświetleniowej. Wykonawca będzie sporządzał i dostarczał Zamawiającemu drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail tygodniowe zestawienia wykonywanych prac oraz miesięczne (w pliku Excel) w ramach świadczenia usługi oświetleniowej.
7. Aktualizacja dokumentacji eksploatacyjnej przez Wykonawcę następuje niezwłocznie po wprowadzeniu trwałych i zatwierdzonych przez Zamawiającego zmian wynikających z przebudowy, przełączeń, likwidacji lub przejęcia nowych urządzeń do eksploatacji.
8. Zamawiający wymaga dostarczenia - nie rzadziej niż raz w miesiącu - inwentaryzacji powykonawczej, również w wersji elektronicznej zawierającej:

a) Rysunek wektorowy w formacie DXF z georeferencją w Państwowym Układzie Współrzędnych Geodezyjnych 2000 - strefa 5 (warstwy liniowe, punktowe, poligonowe i adnotacje).
b) Arkusz kalkulacyjny zawierający listę wybudowanych elementów sieci oświetlenia ulicznego wg uzgodnionego wzoru.

§ 3
1. Wykonawca jest zobowiązany do realizowania przedmiotu umowy w oparciu o Instrukcję Eksploatacji Urządzeń oświetlenia ulicznego na teenie Gminy Miasto Świdnica
(w skrócie IEU) – Załącznik nr 2 do umowy

2. W związku z wykonywaniem czynności opisanych w ust.1 Wykonawca uzyska wszelkie wymagane zgody i zezwolenia.

3. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji dla czynności wykonywanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z Instrukcją (IEU). tj. w szczególności:
a) Rejestru Zgłoszeń Awarii i Uszkodzeń Oświetlenia – wg zasad opisanych w pkt 5.2 Instrukcji (IEU)
b) Karty Eksploatacji – wg zasad opisanych w pkt 5.1 Instrukcji (IEU)
c) Projekt Raportu - wg opisów w pkt 3,7 Instrukcji (IEU)
oraz
przygotowania Harmonogramu Przeglądów Oświetlenia, w okresie od lutego do listopada 2022r., którym należy objąć Infrastrukturę oświetleniową wykazaną w Załączniku nr 1 do umowy i Załączniku nr 3 do umowy, i miesięcznych sprawozdań z jego realizacji.
4. Wykonawca będzie sporządzał i dostarczał Zamawiającemu drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail tygodniowe zestawienia wykonywanych prac oraz miesięczne (w pliku Excel) w ramach świadczenia usługi oświetleniowej.
5. Przy realizacji umowy Wykonawca zobowiązuje się do:
1) spełnienia wymogu określonego w art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r.
o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 908 z późn. zm.), co oznacza, że Wykonawca obowiązany jest wykonywać niniejsze zamówienie, zapewniając we flocie pojazdów użytkowanych co najmniej 10 % udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym.
2) przedstawienia Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy oświadczenia Wykonawcy – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr do umowy. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie marki pojazdu, funkcjonalności, rodzaju napędu jego silnika, datę złożenia oświadczenia, oraz podpis.
3) do aktualizacji informacji dotyczących pojazdów samochodowych, wskazanych
w Załączniku nr do umowy.
4) poddania się na każde żądanie Zamawiającego kontroli pod kątem spełniania wymogów wskazanych w ustawie z dnia 11 stycznia 2018 roku o elektromobilności i paliwach alternatywnych, Zamawiający ma prawo do sprawdzania, czy Wykonawca przy wykonywaniu umowy rzeczywiście użytkuje pojazd elektryczny lub pojazd napędzany gazem ziemnym, w sposób wybrany przez Zamawiającego. W szczególności poprzez żądanie okazania pojazdów lub dokumentów rejestrowych ich dotyczących.

6. Strony ustalają brak odpowiedzialności za opóźnienia w terminach usuwaniu awarii
i niesprawności o których mowa w § 2 w wykonaniu umowy w przypadku działania siły wyższej.
Siła wyższa – zewnętrzne zdarzenie nagłe, nieprzewidywalne i niezależne od woli Stron, uniemożliwiające wykonanie Umowy w całości lub w części, na stałe lub na pewien czas, któremu nie można zapobiec ani przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności Stron.
Przejawami siły wyższej są w szczególności:
a) klęski żywiołowe, w tym pożar, trzęsienie ziemi, huragan, powóź,
b) akty władzy państwowej, w tym stan wojny, stan wyjątkowy, blokady itd.,
c) działania wojenne, akty sabotażu, akty terrorystyczne,
strajki powszechne lub inne niepokoje społeczne, w tym publiczne demonstracje

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 203528,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 203528,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 203528,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Nowe Technologie S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991076556

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 203515,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.