Ogłoszenie z dnia 2024-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wielokierunkowego wózka widłowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016321074
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Księżycowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-934
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@lpr.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpr.com.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wielokierunkowego wózka widłowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14903a79-b13a-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00033158
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu nr POIS.09.01.00-00-0366/18 pt.: „Wsparcie baz Lotniczego Pogotowia Ratunkowego - etap 3”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający prowadził uprzednio postępowanie w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 2 uPzp, zgodnie z ogłoszeniem o zamówieniu nr 2023/BZP 00501434 z dnia 20.11.2023 r. (numer postępowania ZP/18/XI/2023). W odpowiedzi na ogłoszenie została złożona jedna oferta, która została odrzucona na podstawie m.in. art. 226 ust. 1 pkt 5 uPzp, jako niezgodna treścią z warunkami zamówienia określonymi w § 8 SWZ (termin wykonania) oraz § 18 ust. 1 SWZ (cena w innej walucie niż PLN). W związku z powyższym zaistniała przesłanka udzielenia zamówienia na podstawie
art. 305 pkt 2 uPzp.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-baf31621-87d9-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/3/XII/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. wielokierunkowego wózka widłowego do transportu wewnętrznego, obsługi magazynu technicznego Lotniczego Pogotowia Ratunkowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42400000-0 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe oraz ich części
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42415000-8 - Wózki widłowe, pojazdy techniczne, kolejowe wózki ciągnące
42415110-2 - Wózki widłowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu negocjacje prowadzone z Wykonawcą Jungheinrich Polska Sp. z o.o. Ul. Świerkowa 3, Bronisze, 05-850 Ożarów Mazowiecki, nie doprowadziły do zawarcia umowy, ponieważ Wykonawca nie zgodził się na warunki określone w projektowanych postanowieniach umowy. Z uwagi na to, iż Zamawiający prowadzi postępowanie na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy i nie może w istotny sposób zmieniać pierwotnych warunków zamówienia, określonych w uprzednio prowadzonym postępowaniuo udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający unieważnił postępowanie.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ZP/CZD/071/24 Dostawa materiałów opatrunkowych oraz folii operacyjnych - 19 pakietów.
- Rezerwacja i zakup usług hotelarskich w kraju
- Dostawa mikroskopów specjalistycznych w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-067/2024
- Realizacja w latach 2025 - 2027 specjalistycznych usług medycznych - badań personelu lotniczego Komendy Głównej Policji i Centralnego Pododdziału Kontrterrorystycznego Policji "BOA".
- Wykonanie izolacji poziomej pomieszczeń serwerowni Gmachu Elektroniki Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 15/19
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.