Og³oszenie z dnia 2021-04-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00085517/01 - Wynik z dnia 2021-06-16
Og³oszenie nr 2021/BZP 00032861 z dnia 2021-04-14 |
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa kontrolera g³owicy pró¿niomierza do NCBJ w Otwocku ¦wierku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Narodowe Centrum Badañ J±drowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001024043
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Andrzeja So³tana 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 22 273 13 20; + 48 735 394 911
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ncbj.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.ncbj.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Instytut badawczy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kontrolera g³owicy pró¿niomierza do NCBJ w Otwocku ¦wierku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1fee7944-9d0d-11eb-b7a8-ba075a5bf367
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00032861
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt „Utworzenie Centrum informacyjno-wdro¿eniowego przemys³owych technik radiacyjnych CentriX”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.ncbj.gov.pl; https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami zawiera za³±cznik nr 4 do SWZ, adres strony internetowej - ww.ncbj.gov.pl; https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej zawiera za³±cznik nr 4 do SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informujemy ¿e: 1. Administratorem Pañstwa danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Narodowe Centrum Badañ J±drowych (dalej jako Administrator lub NCBJ) z siedzib± w Otwocku, ul. Andrzeja So³tana 7, 05-400 Otwock. 2. W razie pytañ dotycz±cych sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, czy te¿ przys³uguj±cych Pani/Panu uprawnieñ, mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w NCBJ, na adres podany powy¿ej lub drog± elektroniczn± za pomoc± adresu iod@ncbj.gov.pl lub pod nr tel. 22 273 22 31.3. Administrator danych osobowych przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa, tj. w szczególno¶ci: 1) ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych oraz aktów wykonawczych do tej ustawy, w tym w sprawie rodzajów dokumentów, jakie mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy2) ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. 4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane s± w celu: Cel przetwarzania Podstawa prawna przetwarzaniaProwadzenie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego niezbêdno¶æ przetwarzania do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO)Realizacja umów zawartych z kontrahentami niezbêdno¶æ przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)Obs³uga dzia³añ zwi±zanych z prowadzonym zamówieniem niezbêdno¶æ przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)w celu wype³nienia obowi±zku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO)Przetwarzanie danych na podstawie zgody przes³ank± legalizuj±c± przetwarzanie jest zgoda wyra¿ona poprzez akt uczestnictwa w postêpowaniu o zamówienie publiczne (art. 6 ust. 1 lit a RODO)5. W zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych w celach, o których mowa w pkt 4, Pani/Pana dane osobowe przekazywane s± zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ponadto odbiorcami danych osobowych mog± byæ inne podmioty i osoby, które na podstawie stosownych umów podpisanych z NCBJ przetwarzaj± dane osobowe, dla których Administratorem jest NCBJ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): c.d. RODO 6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane na podstawie art. 78 pzp, tj. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku zawarcia umowy o zamówienie publiczne, której okres obowi±zywania przekracza 4 lata, czas przechowywania bêdzie zgodny z okresem jej obowi±zywania oraz zgodny z realizacj± celów okre¶lonych w pkt 4 powy¿ej.7. W zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przys³uguj± Pani/Panu nastêpuj±ce uprawnienia: 1) Art. 15 RODO - prawo dostêpu do danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, 2) Art. 16 RODO - prawo do ¿±dania sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, przy czym ¿±danie to nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± (art. 19 ust. 2 pzp).3) Art. 17 RODO - prawo do ¿±dania usuniêcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), chyba ¿e usuniêcie danych osobowych nie jest mo¿liwe stosownie do art. 17 ust. 3 b), d) lub e) RODO.4) Art. 18 RODO - prawo do ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, o ile ograniczenie przetwarzania nie bêdzie skutkowa³o ograniczeniem przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania (art. 19 ust. 3 pzp)8. W przypadku powziêcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w NCBJ Pani/Pana danych osobowych, przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w³a¶ciwego w sprawach ochrony danych osobowych. 9. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.10. Powy¿sze prawa nale¿y kierowaæ do NCBJ zgodnie z danymi podanymi na wstêpie. Je¿eli NCBJ nie bêdzie w stanie ustaliæ tre¶ci ¿±dania lub zidentyfikowaæ osoby sk³adaj±cej wniosek w oparciu o dokonane zg³oszenie, NCBJ zwróci siê do wnioskodawcy o dodatkowe informacje. Odpowiedzi na zg³oszenie udzielone zostan± niezw³ocznie, nie pó¼niej ni¿ w ci±gu miesi±ca od jego otrzymania. W razie konieczno¶ci przed³u¿enia tego terminu, NCBJ poinformuje wnioskodawcê o przyczynach takiego przed³u¿enia. Odpowied¼ bêdzie udzielana na adres e-mail, z którego wys³any by³ wniosek, a w przypadku wniosków skierowanych listownie, listem poleconym na adres wskazany przez wnioskodawcê, o ile z tre¶ci listu nie bêdzie wynika³a chêæ otrzymania informacji zwrotnej na adres e-mail (w takim przypadku nale¿y podaæ adres e-mail).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.270.24.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa i przedmiot zamówienia – dostawa kontrolera g³owicy pró¿niomierza do NCBJ w Otwocku-¦wierku.2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, okre¶la za³±cznik nr 1 do SWZ.3. Termin realizacji - do 4 miesiêcy od dnia podpisania umowy.2. Wymagany okres gwarancji i rêkojmi na oferowany przedmiot zamówienia - minimum 12 miesiêcy od dnia podpisania przez Zamawiaj±cego – bez zastrze¿eñ – Protoko³u odbioru.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 42122450-9 - Pompy pró¿niowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegó³owe informacje zawarte w SWZ - Rozdzia³ XVI
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie nie wymaga wykazania przedmiotowych ¶rodków dowodowych5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Dokument lub dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania lub pe³nomocnictwo potwierdzaj±ce posiadanie uprawnieñ do z³o¿enia (podpisania) oferty i jej za³±czników, je¿eli prawo to nie wynika z innych dokumentów z³o¿onych wraz z Ofert±.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 1 Ustawy, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w nastêpuj±cych przypadkach i na nastêpuj±cych warunkach:a) zmiana w obowi±zuj±cych przepisach prawa, powoduj±ca konieczno¶æ dokonania zmian w Umowie, b) zmiana terminu realizacji Przedmiotu Umowy w nastêpuj±cych przypadkach:- przestojów i opó¼nieñ nie zawinionych przez Wykonawcê, maj±cych bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonania dostaw; zmiana polega na przed³u¿eniu terminu o okres przestojów i opó¼nieñ;- innych przerw w realizacji dostawy, powsta³ych z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy; zmiana polega na przed³u¿eniu terminu o okres zaistnia³ych przerw;c) w przypadku zaistnienia, przypadku si³y wy¿szej, przez któr±, na potrzeby niniejszego postêpowania Strony rozumiej± zdarzenie zewnêtrzne wobec ³±cz±cej Strony wiêzi prawnej o charakterze niezale¿nym od Stron, którego Strony nie mog³y przewidzieæ oraz którego Strony nie mog³y unikn±æ ani któremu nie mog³y zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci. Za si³ê wy¿sz±, warunkuj±c± zmianê Umowy uwa¿aæ siê bêdzie w szczególno¶ci: powód¼, po¿ar i inne klêski ¿ywio³owe, pandemiê, epidemiê, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, dzia³ania wojenne, nag³e za³amania warunków atmosferycznych, nag³e przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub ska¿enia. Strony dopuszczaj± m.in. mo¿liwo¶æ zmiany Umowy w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci utrudniaj±cych lub uniemo¿liwiaj±cych realizacjê Umowy w zwi±zku z wystêpowaniem Covid -19.Powy¿sze postanowienia pkt. b stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê, nie stanowi±c jednocze¶nie zobowi±zania Zamawiaj±cego do wyra¿enia takiej zgody.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-04-22 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³ó¿enia oferty dostêpnego na profilu Zamawiajacego https://platforma zakupowa.pl/pn/ncbj w zak³adce dedykowanej do niniejszego postêpowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-22 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-05-21
2021-04-14 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawy Odczynników laboratoryjnych, testów i materia³ów zu¿ywalnych wraz z dzier¿aw± aparatu do testów multipleks PCR
- US£UGI WYWOZU STA£YCH ODPADÓW KOMUNALNYCH Z POJEMNIKÓW I KONTENERÓW Z TERENÓW NIERUCHOMO¦CI NALE¯¡CYCH DO MAZOWIECKIEGO CENTRUM LECZENIA CHORÓB P£UC I GRU¬LICY W OTWOCKU
- Poprzegl±dowa naprawa trzech sprê¿arek sprê¿onego powietrza SF15 Atlas Copco oraz dwóch uzdatniaczy powietrza MED. 28 Atlas Copco w siedzibie Zamawiaj±cego - SPSK im prof. A. Grucy CMKP w Otwocku
- Wykonywanie us³ug konserwacyjnych wraz z usuwaniem awarii instalacji c.o., wodoci±gowej, kanalizacyjnej, ujêæ wody, pomp rêcznych i hydroforów w lokalach administrowanych przez ZGM w Otwocku.
- Monta¿ instalacji wentylacji mechanicznej wraz z adaptacj± pomieszczeñ oraz towarzysz±cymi instalacjami w laboratorium radiochemicznym na terenie NCBJ.
- Albuminy
wiêcej: przetargi w Otwocku »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.