eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa sukcesywna: część 1 - artykułów papierniczo-biurowych; część 2 - papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sukcesywna: część 1 – artykułów papierniczo-biurowych; część 2 – papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001324

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gagarina 11

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@umk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.umk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.umk.pl/zamowienia/przetargi/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sukcesywna: część 1 – artykułów papierniczo-biurowych; część 2 – papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31735b23-2b34-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00032729

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00130297/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.20 Dostawa sukcesywna artykułów papierniczo - biurowych, papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00229966/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 90-DZP.261.77.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sukcesywna artykułów papierniczo-biurowych (część 1 zamówienia) i papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania (część 2 zamówienia) zwanych dalej „towarem”, do Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.
2. Szczegółowo przedmiot zamówienia, jego zakres oraz wymagania jakościowe określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowią załączniki nr 2a oraz 2b do SWZ - odpowiednio do części.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorach umów, stanowiących załączniki nr 5a oraz nr 5b do SWZ – odpowiednio do części.
4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 30192000-1, 30199760-5, 30199230-1, 30197644-2, 30197630-1.
5. Każda dostawa (Zamawiający przewiduje około 1200 dostaw dla części 1 i ok. 500 dostaw dla części 2), niezależnie od wielkości, będzie zrealizowana przez Wykonawcę w terminie zgodnym z ofertą, jednak nie dłuższym niż 5 dni (roboczych dla Zamawiającego) od daty otrzymania przez Wykonawcę zamówienia przekazanego przez Zamawiającego za pomocą faksu lub poczty elektronicznej. Towar dostarczany będzie bezpośrednio do jednostki Zamawiającego zlokalizowanej w Toruniu lub w Piwnicach k/Torunia (poczta: 87-148 Łysomice) albo w Bachotku (kod pocztowy 87-313 Brzozie). Zamawiający posiada około 50 jednostek organizacyjnych.
6. Ilości poszczególnych towarów, chociaż określone zostały z należytą starannością, mają charakter szacunkowy. Rzeczywiste ilości wynikać będą z bieżących potrzeb Zamawiającego.
7. Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy i opakowany. Pod pojęciem towaru fabrycznie nowego Zamawiający rozumie towar nieużywany i nieuszkodzony, wolny od wad technicznych i prawnych.
8. Z uwagi na liczbę pozycji (obszerność załącznika) Zamawiający prosi o załączenie do oferty szczegółowego zestawienia kalkulacyjnego w Excelu (załącznik nr 2a i/lub załącznik nr 2b do SWZ), co pozwoli Zamawiającemu na ocenę oferty pod względem rachunkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30197630-1 - Papier do drukowania

30197644-2 - Papier kserograficzny

30199230-1 - Koperty

30199760-5 - Etykiety

4.5.5.) Wartość części: 243902,44 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sukcesywna artykułów papierniczo-biurowych (część 1 zamówienia) i papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania (część 2 zamówienia) zwanych dalej „towarem”, do Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.
2. Szczegółowo przedmiot zamówienia, jego zakres oraz wymagania jakościowe określone zostały
w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowią załączniki nr 2a oraz 2b do SWZ - odpowiednio do części.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorach umów, stanowiących załączniki nr 5a oraz nr 5b do SWZ – odpowiednio do części.
4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 30192000-1, 30199760-5, 30199230-1, 30197644-2, 30197630-1.
5. Każda dostawa (Zamawiający przewiduje około 1200 dostaw dla części 1 i ok. 500 dostaw dla części 2), niezależnie od wielkości, będzie zrealizowana przez Wykonawcę w terminie zgodnym z ofertą, jednak nie dłuższym niż 5 dni (roboczych dla Zamawiającego) od daty otrzymania przez Wykonawcę zamówienia przekazanego przez Zamawiającego za pomocą faksu lub poczty elektronicznej. Towar dostarczany będzie bezpośrednio do jednostki Zamawiającego zlokalizowanej w Toruniu lub w Piwnicach k/Torunia (poczta: 87-148 Łysomice) albo w Bachotku (kod pocztowy 87-313 Brzozie). Zamawiający posiada około 50 jednostek organizacyjnych.
6. Ilości poszczególnych towarów, chociaż określone zostały z należytą starannością, mają charakter szacunkowy. Rzeczywiste ilości wynikać będą z bieżących potrzeb Zamawiającego.
7. Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy i opakowany. Pod pojęciem towaru fabrycznie nowego Zamawiający rozumie towar nieużywany i nieuszkodzony, wolny od wad technicznych i prawnych.
8. Z uwagi na liczbę pozycji (obszerność załącznika) Zamawiający prosi o załączenie do oferty szczegółowego zestawienia kalkulacyjnego w Excelu (załącznik nr 2a i/lub załącznik nr 2b do SWZ), co pozwoli Zamawiającemu na ocenę oferty pod względem rachunkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30197630-1 - Papier do drukowania

30197644-2 - Papier kserograficzny

30199230-1 - Koperty

30199760-5 - Etykiety

4.5.5.) Wartość części: 162601,63 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319129,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 328275,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319129,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Partner Kleks Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790177569

7.3.3) Ulica: ul. Dworcowa 7

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319129,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202304,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210656,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202304,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Partner Kleks Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790177569

7.3.3) Ulica: ul. Dworcowa 7

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202304,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.