eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłowice › "Organizacja i przeprowadzenie specjalistycznych kursów zawodowych"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Organizacja i przeprowadzenie specjalistycznych kursów zawodowych"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mysłowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: CKZiU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364124349

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mikołowska 44

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 533 341 501

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ckziu-myslowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ckziu-myslowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Organizacja i przeprowadzenie specjalistycznych kursów zawodowych"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0b26e43-59b7-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00032643

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007587/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Realizacja kursów i szkoleń dla uczestników projektu "Rozwój szkolnictwa zawodowego w Mysłowicach"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Rozwój szkolnictwa zawowodowego w Mysłowicach współfinansowany przez Unię Europejską ze środków E FS w ramach R P O Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działanie 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie11.2.3. Wsparcie szkolnictwa zawodowego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00310638/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CKZiU.310.16.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 596876,57 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 415207,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1. Kurs AutoCAD 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu obsługi programu Auto-CAD – program stosowany do komputerowego wspomagania projektów w 2D i 3D.
2. Kurs zostanie przeprowadzony dla 12 osób 1 grupa.
3. Uczestnicy kursu są uczniami/ uczennicami Centrum Kształcenia Zawodowego
i Ustawicznego w Mysłowicach.
4. Miejsce szkolenia: miasto Mysłowice i/lub okolice w promieniu maksymalnie 20 km.
5. Celem kursu jest opanowanie podstawowych poleceń programu AutoCAD umożliwiających samodzielną pracę projektową. W trakcie kursu uczestnicy poznają zagadnienia z szybkim
i sprawnym rysowaniem w programie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 7617 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 2. Kurs programowania w języku JAVA
1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu programowania w języku JAVA.
2. Kurs zostanie przeprowadzony dla 20 osób- 2 grupy
3.Uczestnicy kursu są uczniami/ uczennicami Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mysłowicach.
4. Miejsce szkolenia: miasto Mysłowice i/lub okolice w promieniu maksymalnie 20 km.
5. Celem kursu jest teoretyczne jak i praktyczne poznanie zagadnień z programowania w języku Java. W trakcie kursu uczestnicy poznają zagadnienia związane z programowaniem obiektowym z użyciem konstrukcji Javy i kluczowe słowa języka oraz ich zastosowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 47445 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 3. Kurs programowania w języku Python
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu programowania
w języku Python.
2. Kurs zostanie przeprowadzony dla 8 osób - 1 grupa.
3. Uczestnicy kursu są uczniami/ uczennicami Centrum Kształcenia Zawodowego
i Ustawicznego w Mysłowicach.
4. Miejsce szkolenia: miasto Mysłowice i/lub okolice w promieniu maksymalnie 20 km.
5. Celem kursu jest teoretyczne jak i praktyczne poznanie zagadnień z programowaniem
w języku Python.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 12866,67 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 4. Kurs prawa jazdy kategorii B
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kategorii B wraz z opłatą za pierwszy egzamin państwowy.
2. Kurs zostanie przeprowadzony dla 36 osób -3grupy.
3. Uczestnicy kursu są uczniami/ uczennicami Centrum Kształcenia Zawodowego
i Ustawicznego w Mysłowicach.
4. Miejsce szkolenia: miasto Mysłowice i/lub okolice w promieniu maksymalnie 20 km.
5. Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do zdania egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. B.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 82560 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 5. Kurs montażu i obsługi klimatyzacji samochodowej
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie podstawowego kursu obsługi klimatyzacji samochodowej.
2. Kurs zostanie przeprowadzony dla 22 osób – 2 grupy.
3.Uczestnicy kursu są uczniami/ uczennicami Centrum Kształcenia Zawodowego
i Ustawicznego w Mysłowicach.
4. Miejsce szkolenia: miasto Mysłowice i/lub okolice w promieniu maksymalnie 20 km.
5.Celem kursu jest praktyczne i teoretyczne przygotowanie uczestników szkolenia do obsługi klimatyzacji samochodowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 2500 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 6. Kurs montażu instalacji LPG w samochodach
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie podstawowego kursu montażu LPG w samochodach.
2. Kurs zostanie przeprowadzony dla 20 osób – 2 grupy.
3.Uczestnicy kursu są uczniami/ uczennicami Centrum Kształcenia Zawodowego
i Ustawicznego w Mysłowicach.
4. Miejsce szkolenia: miasto Mysłowice i/lub okolice w promieniu maksymalnie 20 km.
5.Celem kursu jest praktyczne i teoretyczne przygotowanie uczestników szkolenia do montażu i obsługi LPG w samochodach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 6120 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 7. Kurs programowania sterowników PLC
1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu w zakresie programowania i obsługi sterowników programowalnych PLC (Programable Logic Controler).
2. Kurs zostanie przeprowadzony dla 4 osób – 1 grupa.
3.Uczestnicy kursu są uczniami/ uczennicami Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mysłowicach.
4. Miejsce szkolenia: miasto Mysłowice i/lub okolice w promieniu maksymalnie 20 km.
5. Celem kursu jest nabycie przez uczestników umiejętności samodzielnego programowania ste-rowników PLC.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 9598,67 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 8. Kurs obsługi wózka jezdniowego
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu operatora wózków jezdniowych wraz z bezpieczną wymianą butli.
2. Kurs zostanie przeprowadzony dla 26 osób–3 grupy.
3.Uczestnicy kursu są uczniami/ uczennicami Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mysłowicach.
4. Miejsce szkolenia: miasto Mysłowice i/lub okolice w promieniu maksymalnie 20 km.
5. Celem kursu jest nabycie przez uczestników wiedzy teoretycznej i praktycznej, niezbędnej do obsługi wózków jezdniowych z napędem silnikowym oraz bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 16751,87 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 9. Kurs spawania metodą TIG (141)
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu spawania metodą TIG (141)
2. Kurs zostanie przeprowadzony dla 17 osób – 2 grupy.
3. Uczestnicy kursu są uczniami/ uczennicami Centrum Kształcenia Zawodowego
i Ustawicznego w Mysłowicach.
4. Miejsce szkolenia: miasto Mysłowice i/lub okolice w promieniu maksymalnie 20 km.
5.Celem kursu jest praktyczne i teoretyczne przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania zawodu spawacza metodą TIG.(141) .

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 24933,33 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 10. Kurs spawania metodą MAG (135)
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu spawania metodą MAG (135)
2. Kurs zostanie przeprowadzony dla 17 osób– 2 grupy.
3. Uczestnicy kursu są uczniami/ uczennicami Centrum Kształcenia Zawodowego
i Ustawicznego w Mysłowicach.
4. Miejsce szkolenia: miasto Mysłowice i/lub okolice w promieniu maksymalnie 20 km.
5. Celem kursu jest praktyczne i teoretyczne przygotowanie uczestników szkolenia do wykony-wania zawodu spawacza metodą MAG.(135).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 26576,67 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 11. Kurs w zakresie uprawnień SEP G1E
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu w zakresie uzyskania uprawnień elektrycznych SEP G1E
2. Kurs zostanie przeprowadzony dla 5 osób – 1 grupa.
3. Uczestnicy kursu są uczniami/ uczennicami Centrum Kształcenia Zawodowego
i Ustawicznego w Mysłowicach.
4. Miejsce szkolenia: miasto Mysłowice i/lub okolice w promieniu 20 km.
5. Celem kursu jest praktyczne i teoretyczne przygotowanie uczestników szkolenia niezbędnego do wykonywania zawodu elektryka – uprawnienia elektryczne Eksploatacja (obsługa, remont, montaż, konserwacja).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 2708,33 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 12. Kurs barmański I stopnia

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu barmańskiego I stopnia.
2. Kurs zostanie przeprowadzony dla 50 osób – od 3 do 5 grup.
3. Uczestnicy kursu są uczniami/ uczennicami Centrum Kształcenia Zawodowego
i Ustawicznego w Mysłowicach.
4. Miejsce szkolenia: miasto Mysłowice i/lub okolice w promieniu 20 km.
5. Celem kursu jest uzyskanie kwalifikacji zawodowych barmana.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 34650 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 13. Kurs baristy

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu baristy.
2. Kurs zostanie przeprowadzony dla 24 osób – 2 grupy.
3. Uczestnicy kursu są uczniami/ uczennicami Centrum Kształcenia Zawodowego
i Ustawicznego w Mysłowicach.
4. Miejsce szkolenia: miasto Mysłowice i/lub okolice w promieniu 20 km.
5. Celem kursu jest uzyskanie kwalifikacji zawodowych baristy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 17920 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 14. Kurs pilota wycieczek

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu pilota wycieczek.
2. Kurs zostanie przeprowadzony dla 16 osób – 1 lub2 grupy.
3. Uczestnicy kursu są uczniami/ uczennicami Centrum Kształcenia Zawodowego
i Ustawicznego w Mysłowicach.
4. Miejsce szkolenia: miasto Mysłowice i/lub okolice w promieniu 20 km.
5. Celem kursu jest uzyskanie kwalifikacji zawodowych pilota wycieczek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 14133,33 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 15. Kurs animatora czasu wolnego
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu animatora czasu wolnego.
2. Kurs zostanie przeprowadzony dla 10 osób – 1 grupa.
3. Uczestnicy kursu są uczniami/ uczennicami Centrum Kształcenia Zawodowego
i Ustawicznego w Mysłowicach.
4. Miejsce szkolenia: miasto Mysłowice i/lub okolice w promieniu 20 km.
5. Celem kursu jest uzyskanie kwalifikacji zawodowych animatora czasu wolnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 4056,67 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 16. Kurs stylizacji paznokci
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu stylizacji paznokci.
2. Kurs zostanie przeprowadzony dla 24 osób – 3- 4 grupy.
3. Uczestnicy kursu są uczniami/ uczennicami Centrum Kształcenia Zawodowego
i Ustawicznego w Mysłowicach.
4. Miejsce szkolenia: miasto Mysłowice i/lub okolice w promieniu 20 km.
5. Celem kursu jest uzyskanie kwalifikacji zawodowych stylizacji paznokci.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 45584 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 17 Kurs makijażu
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu makijażu.
2. Kurs zostanie przeprowadzony dla 24 osób – 3- 4 grupy.
3. Uczestnicy kursu są uczniami/ uczennicami Centrum Kształcenia Zawodowego
i Ustawicznego w Mysłowicach.
4. Miejsce szkolenia: miasto Mysłowice i/lub okolice w promieniu 20 km.
5. Celem kursu jest uzyskanie kwalifikacji zawodowych do wykonywania makijażu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 49824 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 18. Kurs obsługi kasy fiskalnej
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu obsługi kasy fiskalnej.
2. Kurs zostanie przeprowadzony dla 20 osób – 1- 2 grupy.
3. Uczestnicy kursu są uczniami/ uczennicami Centrum Kształcenia Zawodowego
i Ustawicznego w Mysłowicach.
4. Miejsce szkolenia: miasto Mysłowice i/lub okolice w promieniu 20 km.
5. Celem kursu jest uzyskanie kwalifikacji zawodowych do obsługi kas fiskalnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 4990 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3960 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3960 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVENTUM Sp. z o.o. z siedzibą: w Nowym Sączu ul. Siemiradzkiego 114/2, 33-300 Nowy Sącz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343518993

7.3.3) Ulica: Siemiradzkiego 114/2

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3960 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20340 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71820 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20340 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOSS SPED Sp. z o.o. z siedzibą: w miejscowości Kąty 146, 32-862 Porąbka Iwkowska,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8691997401

7.3.3) Ulica: brak

7.3.4) Miejscowość: Kąty 146

7.3.5) Kod pocztowy: 32-862

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20340 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOSS SPED Sp. z o.o. z siedzibą: w miejscowości Kąty 146, 32-862 Porąbka Iwkowska,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8691997401

7.3.3) Ulica: Brak

7.3.4) Miejscowość: Kąty 146

7.3.5) Kod pocztowy: 32-862

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69480 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69480 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Szkoleń Zawodowych „DIAGNO-TEST” Sp. z o.o. z siedzibą: w Mysłowicach ul. Świerczyny 72, 41-400 Mysłowice

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220894578

7.3.3) Ulica: Świerczyny 72

7.3.4) Miejscowość: Mysłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69480 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach Sp. z o.o. z siedzibą: w Katowicach ul. Krasińskiego 2, 40-952 Katowice

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340135558

7.3.3) Ulica: Krasińskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-952

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9360 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9360 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9360 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach Sp. z o.o. z siedzibą: w Katowicach ul. Krasińskiego 2, 40-952 Katowice

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340135558

7.3.3) Ulica: Krasińskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-952

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9360 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6240 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6240 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach Sp. z o.o. z siedzibą: w Katowicach ul. Krasińskiego 2, 40-952 Katowice

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340135558

7.3.3) Ulica: Krasińskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-952

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6240 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15080 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41574 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15080 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiedza Umiejętność Rozwój Sp. z o.o. z siedzibą: w Skoczowie ul. Cieszyńska 3A, 43-430 Skoczów,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482667968

7.3.3) Ulica: Cieszyńska 3A

7.3.4) Miejscowość: Skoczów

7.3.5) Kod pocztowy: 43-430

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15080 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-31

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27795 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiedza Umiejętność Rozwój Sp. z o.o. z siedzibą: w Skoczowie ul. Cieszyńska 3A, 43-430 Skoczów,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482667968

7.3.3) Ulica: Cieszyńska 3 A

7.3.4) Miejscowość: Skoczów

7.3.5) Kod pocztowy: 43-430

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-31

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27795 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiedza Umiejętność Rozwój Sp. z o.o. z siedzibą: w Skoczowie ul. Cieszyńska 3A, 43-430 Skoczów,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482667968

7.3.3) Ulica: Cieszyńska 3A

7.3.4) Miejscowość: Skoczów

7.3.5) Kod pocztowy: 43-430

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-31

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Szkoleń Zawodowych „DIAGNO-TEST” Sp. z o.o. z siedzibą: w Mysłowicach ul. Świerczyny 72, 41-400 Mysłowice

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220894578

7.3.3) Ulica: Świerczyny 72

7.3.4) Miejscowość: Mysłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-31

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12750 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12750 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVENTUM Sp. z o.o. z siedzibą: w Nowym Sączu ul. Siemiradzkiego 114/2, 33-300 Nowy Sącz,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343518993

7.3.3) Ulica: Siemiradzkiego 114/2

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12750 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-31

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6240 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18216 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6240 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVENTUM Sp. z o.o. z siedzibą: w Nowym Sączu ul. Siemiradzkiego 114/2, 33-300 Nowy Sącz,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343518993

7.3.3) Ulica: Siemiradzkiego 114/2

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6240 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-31

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9904 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9904 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkolenia ATUT w Oświęcimiu Stowarzyszenie Inicjatyw Edukacyjnych z siedzibą: w Oświęcimiu Rynek Główny 15, 32-600 Oświęcim

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5491942173

7.3.3) Ulica: Rynek Główny 15

7.3.4) Miejscowość: Oświęcim

7.3.5) Kod pocztowy: 32-600

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9904 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-31

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2750 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7900 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2750 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVENTUM Sp. z o.o. z siedzibą: w Nowym Sączu ul. Siemiradzkiego 114/2, 33-300 Nowy Sącz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343518993

7.3.3) Ulica: Siemiradzkiego 114/2

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2750 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-31

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiedza Umiejętność Rozwój Sp. z o.o. z siedzibą: w Skoczowie ul. Cieszyńska 3A, 43-430 Skoczów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482667968

7.3.3) Ulica: Cieszyńska 3A

7.3.4) Miejscowość: Skoczów

7.3.5) Kod pocztowy: 43-430

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-31

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24864 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63864 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24864 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVENTUM Sp. z o.o. z siedzibą: w Nowym Sączu ul. Siemiradzkiego 114/2, 33-300 Nowy Sącz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343518993

7.3.3) Ulica: Siemiradzkiego 114/2

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24864 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-31

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach Sp. z o.o. z siedzibą: w Katowicach ul. Krasińskiego 2, 40-952 Katowice,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340135558

7.3.3) Ulica: Krasińskiego 1

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-952

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.