eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipno › " Budowa budynku szkoły muzycznej wraz z salą koncertową w Lipnie."



Ogłoszenie z dnia 2022-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„ Budowa budynku szkoły muzycznej wraz z salą koncertową w Lipnie.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lipnowski. ul. Sierakowskiego 10 B , 87-600 Lipno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866494

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sierakowskiego 10 B

1.5.2.) Miejscowość: Lipno

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-600

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@lipnowski.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lipnowski.powiat.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ Budowa budynku szkoły muzycznej wraz z salą koncertową w Lipnie.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a011beb6-6d63-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00032601

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00006361/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZmZ.272.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7408320,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiotem zamówienia jest: „ Budowa budynku szkoły muzycznej wraz z salą koncertową w Lipnie.”
• Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową tj.: Projektem Budowlanym, Specyfikacją Techniczną Wykonania i odbioru Robót Budowlanych. Załączony przedmiar robót stanowi ogólną wskazówkę dla Wykonawców i nie determinuje zakresu prac objętych zamówieniem. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę roboty budowlanej i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego przedmiarowi robót można przypisać wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego. Podstawą dla szacowania ceny ryczałtowej jest dokumentacja projektowa uzupełniana o zapisy SWZ
• Dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i odbioru Robót Budowlanych szczegółowo opisują przedmiot zamówienia, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym miejscu są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w dokumentach, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich zmian oraz poprawek.
• Przed złożeniem oferty zaleca się Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej na placu budowy łącznie z dokonaniem obmiaru robót, będących przedmiotem zamówienia. Ryzyko nie dopełnienia tego obowiązku obciąży Wykonawcę. W przypadku zaistnienia jakichkolwiek wątpliwości czy rozbieżności co do opisu przedmiotu zamówienia, pojawiających się zarówno na etapie postępowania przetargowego jaki i w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wskazać je Zamawiającemu na piśmie.
• Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy i zawiera się w cenie. Teren, na którym prowadzone będę prace budowlane Wykonawca będzie musiał ogrodzić i oznakować w sposób zabezpieczający osoby nie zatrudnione na budowie przed wejściem na teren obiektu oraz zgodnie z właściwymi przepisami.
• Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie i przestrzeganie warunków bhp, zabezpieczenie interesów osób trzecich, naprawa ewentualnych szkód wyrządzonych w trakcie realizacji, ochrona mienia związanego z budową (materiały i sprzęt wykonawcy oraz mienie użytkownika).
• Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów jeśli są użyte w dokumentacji postępowania, są podane przykładowo i określają jedynie minimalne, oczekiwane parametry użytkowe i jakościowe oraz wymagany ich standard i wygląd; mogą być zastąpione przez inne równoważne lub lepsze, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 101 ust. 5 Ustawy Pzp, należy do Wykonawcy.
• Stosownie do treści art. 102 ust. 1 Ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania, o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, stanowiących załącznik od SWZ.
• Warunki realizacji robót zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
• Dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz przedmiar robót stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
• Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym.

Zadanie inwestycyjne obejmuje:

TOM I
Projekt zagospodarowania terenu
Projekt architektoniczno-budowlany
Część ogólnobudowlana Architektoniczna
TOM II
Projekt architektoniczno-budowlany
Część ogólnobudowlana Konstrukcyjna
TOM III
Projekt architektoniczno-budowlany
Część instalacyjna elektryczna. Instalacje wewnętrzne
TOM IV
Projekt architektoniczno-budowlany
Część instalacyjna sanitarna. Instalacja wod.-kan.
TOM V
Projekt architektoniczno-budowlany
Część instalacyjna sanitarna. Instalacja c.o.
TOM VI
Projekt architektoniczno-budowlany
Część instalacyjna sanitarna. Instalacja wentylacji i klimatyzacji
TOM VII
Projekt architektoniczno-budowlany
Część instalacyjna sanitarna. Kanalizacja deszczowa
TOM VIII
Projekt architektoniczno-budowlany
Część drogowa. Drogi i parkingi. Ogrodzenie
TOM IX
Projekt architektoniczno-budowlany
Inżynieria architektury. Akustyka sali koncertowej
TOM X
Projekt architektoniczno-budowlany
Architektura krajobrazu. Usunięcie i sadzenie drzew
TOM XI
Projekt wykonawczy

Zamawiający posiada następujące decyzje i pozwolenia:

• Decyzja Starosty Lipnowskiego Nr 545/2021 udzielającą pozwolenie na budowę,
• Decyzja Starosty Lipnowskiego znak: SA.6541.1.2021 zatwierdzającą „ Dokumentację geologiczno – inżynierską sporządzoną w celu określenia warunków geologiczno – inżynierski
• Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego znak: WGK/RG.6733.59.2019


Przedmiot zamówienia obejmuje również:
• obsługę geodezyjną i geologiczną – zgodnie z projektem Wykonawca musi zapewnić nadzór geotechniczny;
• sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu pełnej dokumentacji powykonawczej w rozumieniu art. 3 ust. 14) w powiązaniu z art.3 ust 13) ustawy prawo budowlane oraz dokumentację geologiczną i geodezyjną zawierające inwentaryzację powykonawczą;
• sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu instrukcję obsługi obiektu i zamontowanych urządzeń i armatury wraz z ich wykazem i harmonogramem czynności obsługi konserwacyjnej i serwisowej – w 2 egzemplarzach. Wykaz urządzeń i armatury powinien zawierać cenę jednostkową netto, numer fabryczny i nazwę producenta – wykaz należy sporządzić w oddzielnej tabeli;
• przeprowadzenie badań i prób końcowych dla całego zakresu robót i instalacji wykonanych w ramach zadania inwestycyjnego;
• dostarczenie i zamontowanie gaśnic, oznakowania bezpieczeństwa – piktogramy BHP i p.pożarowe – oraz sporządzenie schematu ewakuacyjnego;
• przygotowanie wraz z uzyskaniem wszelkich opinii i uzgodnień, wniosku do właściwego inspektora nadzoru budowlanego o wydanie decyzji pozwolenia na użytkowanie zgodnie z wymaganiami przepisów prawa budowlanego;
• uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji właściwego inspektora nadzoru budowlanego na użytkowanie obiektu – zadania inwestycyjnego;
• Wykonawca udzieli 60 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia;
• wykonanie powykonawczych pomiarów akustycznych czasu pogłosu (RT) potwierdzających osiągnięcie zakładanych parametrów w sali zgodnych z założeniami projektowymi;
• inwestycja powinna być zrealizowana przy użyciu takich technologii i środków technicznych aby do minimum ograniczyć niekorzystne oddziaływanie inwestycji na środowisko;
Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia od dnia 01.01.2022 r. udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu zamówienia wynoszącego nie mniej niż 10 %.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45410000-4 - Tynkowanie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.