eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leśnica › "Przebudowa budynku komunalnego przy ul. Kościelnej 1 i 3 w Leśnicy"



Ogłoszenie z dnia 2021-04-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00032433 z dnia 2021-04-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa budynku komunalnego przy ul. Kościelnej 1 i 3 w Leśnicy”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Leśnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413337

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 9

1.5.2.) Miejscowość: Leśnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-150

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774615281

1.5.8.) Numer faksu: 774615342

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@lesnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa budynku komunalnego przy ul. Kościelnej 1 i 3 w Leśnicy”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95be2c63-983c-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032433

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002353/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa budynku komunalnego przy ul. Kościelnej 1 i 3 w Leśnicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029753/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.I.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa budynku komunalnego przy ul. Kościelnej 1 i 3 w Leśnicy oraz przy ul. Ludowej 11. Zakres prac dot. przebudowy budynku komunalnego przy ul. Kościelnej 1 i 3 oraz przy ul. Ludowej 11 w Leśnicy obejmuje w szczególności:1) wzmocnienie elementów konstrukcyjnych więźby dachowej budynków przy ul. Kościelnej 1 oraz ul. Ludowej 11;2) wymianę całości pokrycia dachów z papy asfaltowej na papę termozgrzewalną, wraz z wymianą obróbek blacharskich;3) wymianę kominów ponad dachem oraz ścian szczytowych ogniomuru;4) budowę nowych pionów wentylacyjnych;5) docieplenie wełną mineralną stropu nad I piętrem wraz z wykonaniem podestu komunikacyjnego z płyt cementowo-wiórowych;6) wykonanie sufitu z dwóch warstw płyt gipsowo-kartonowych ogniowych, jako zabezpieczenie p.poż stropu I piętra;7) remont elewacji frontowej obejmujący odtworzenie tynków zewnętrznych, boniowania przyziemia oraz cokołu, wraz z malowaniem elewacji;8) docieplenie wełną mineralną ścian zewnętrznych od strony zaplecza, wraz z wykonaniem nowych tynków cienkowarstwowych;9) rozbiórka istniejących wewnętrznych schodów drewnianych prowadzących na I piętro oraz wykonanie nowych schodów żelbetowych w każdym budynku;10) uzupełnienie tynków wraz z malowaniem wszystkich pomieszczeń wewnętrznych;11) demontaż istniejących pieców węglowych łącznie z instalacją c.o. oraz zamontowanie grzejników elektrycznych;12) wykonanie nowej instalacji gniazd wtyczkowych 1-faz., instalacji oświetleniowej, informatycznej, TV-SAT i domofonowej oraz zamontowanie szafek złączowych, tablic rozdzielczych i mieszkaniowych.Wyżej określony zakres robót w punktach: 3,4,5,6,8,9 i 10 Wykonawca musi wykonać samodzielnie.Wykonanie obu zadań obejmuje dodatkowo:1) zapewnienie nadzoru nad prowadzonymi robotami przez kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami, wraz z wszystkimi obowiązkami wynikającymi z prawa budowlanego;2) przeprowadzenie prób i odbiorów z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika;3) złożenie w TAURON Dystrybucja S.A. gotowości instalacji elektrycznej do przyłączenia, wraz z wymaganymi załącznikami;4) kompleksową obsługę geodezyjną oraz inwentaryzację geodezyjną powykonawczą;5) wykonanie dokumentacji budowlanej powykonawczej;6) organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy;7) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu;8) organizację i oznakowanie budowy;9) zapewnienie bezpiecznego dostępu do lokali znajdujących się na parterze, przez cały okres prowadzenia robót budowlanych; 10) remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w drogach i chodnikach.11) zajęcie pasa drogowego i koszty z tym związane;12) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót;13) zabezpieczenie mebli i wyposażenia mieszkań pozostawionych przez lokatorów I piętra, na czas prowadzonych robót.Mieszkańcy I piętra zostaną wyprowadzeni z mieszkań na czas prowadzonych robót, w terminach zgodnych z harmonogramem rzeczowo – terminowo - finansowym. Zamawiający zapewni lokatorom I piętra lokale zastępcze. Wykonawca ponosi odpowiedzialność finansową za uszkodzenie minia pozostawionego przez mieszkańców typu meble, wykładziny, posadzki, i powinien posiadać ubezpieczenie w tym zakresie.W lokalach użytkowych nr 1 i 2 ( zlokalizowanych w budynku ul. Kościelna 1 – parter) prowadzona jest działalność gospodarcza. Właścicielem lokalu użytkowego nr 1 jest prywatny przedsiębiorca. Właścicielem pozostałych lokali jest Gmina Leśnica.Prace budowlane prowadzone będą na obiekcie zamieszkałym przez mieszkańców lokali na parterze oraz przy czynnych lokalach użytkowych. 2. Prace budowlane będą prowadzone (zgodnie z harmonogramem rzeczowo – terminowo - finansowym) z podziałem na następujące etapy robót:1) Etap 1 – budynek przy ul. Kościelnej 1 obejmujący mieszkania: M1/1, M1/2, M1/3 oraz lokale użytkowe nr 1 i 2 – termin realizacji: 17.05.2021 – 30.06.2021;2) Etap 2 – budynek przy ul. Ludowej 11 obejmujący mieszkania: M1/7, M1/9, M1/10 – termin realizacji – 01.06.2021 – 30.07.2021;3) Etap 3 – budynek przy ul. Kościelnej 3 obejmujący mieszkania: M3/1, M3/3, M3/4, M3/5, M3/7 – termin realizacji: 02.08.2021 – 30.09.2021;4) Etap 4 – remont elewacji frontowej budynków przy ul.: Kościelna 1 i 3, Ludowa 11 – termin realizacji: 17.05.2021 – 30.09.2021;5) Etap 5 – remont elewacji od strony zaplecza gospodarczego budynków przy ul.: Kościelna 1 i 3, Ludowa 11 – termin realizacji: 17.05.2021 – 30.09.2021.Podstawą do wyceny oferty jest zakres prac określony w projekcie budowlanym oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Załączony przedmiar robót jest tylko elementem pomocniczym. Możliwe jest zastąpienie materiałów wyspecyfikowanych w dokumentacji wyrobami innych producentów, pod warunkiem zapewnienia podanych parametrów technicznych i jakości materiałów.Wykonawca zapewni odpowiedni nadzór nad prowadzonymi robotami, w celu zapewniania wymaganej jakości robót oraz przestrzegania zasad bezpieczeństwa pracy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261910-6 - Naprawa dachów

45262690-4 - Remont starych budynków

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45321000-3 - Izolacja cieplna

45442121-1 - Malowanie budowli

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wyszły na jaw okoliczności wskazujące na fakt, iż przyjęte w specyfikacji warunków zamówienia rozwiązanie projektowe w zakresie ogrzewania pomieszczeń może nie być rozwiązaniem optymalnym i generować koszty nadmiernie obciążające potencjalnych najemców lokali komunalnych.
2021-04-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.