eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Wykonywanie usług w zakresie stałego utrzymywania czystości nieruchomości zarządzanych przez ZBM-TBS Spółka z o. o. (zasób 061) oraz nieruchomości będących własnością Spółki (zasób 062 i 063).



Ogłoszenie z dnia 2021-04-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00032121 z dnia 2021-04-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług w zakresie stałego utrzymywania czystości nieruchomości zarządzanych przez ZBM-TBS Spółka z o. o. (zasób 061) oraz nieruchomości będących własnością Spółki (zasób 062 i 063).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKANIOWYCH-TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272091693

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Warszawski 10

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 37 33 910

1.5.8.) Numer faksu: 32 271 15 53

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: techniczny@zbm-tbs.zabrze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm-tbs.zabrze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie usług w zakresie stałego utrzymywania czystości nieruchomości zarządzanych przez ZBM-TBS Spółka z o. o. (zasób 061) oraz nieruchomości będących własnością Spółki (zasób 062 i 063).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f8921ed-7c0a-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032121

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012712/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/2021/000067

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 552792,98 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Na wykonywanie usług w zakresie stałego utrzymywania czystości nieruchomości zarządzanych przez ZBM-TBS Sp. z o.o. obejmujących swoim zakresem zasoby o indeksie 061 Powierzchnie m2 wewnętrzna 17 736,43; zewnętrzna 47 830,00.III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAWykonawca/podwykonawca/dalszy podwykonawca zobowiązany jest do wykonania następujących czynności zgodnie z Ustawą z dnia 13 września 1996r. (Dz.U. z 2020r. poz. 1439 ze zm.) o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Uchwały nr XVI/291/20 Rady Miasta Zabrze z dnia 27 stycznia 2020r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Zabrze, Uchwały nr XX/358/20 Rady Miasta Zabrze z dnia 18 maja 2020r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie opadami komunalnymi.Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane przez Wykonawcę/podwykonawcę/dalszego podwykonawcę do realizacji zamówienia wykonywały czynności wymienione poniżej na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019r. poz. 1040 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania następujących czynności:1. Utrzymanie porządku i czystości w budynkach obejmuje:1. Codzienne kontrolowanie budynków i usuwanie w miarę potrzeb (zamiatanie, zbieranie, zmywanie) odpadów i innych zanieczyszczeń z pomieszczeń i urządzeń budynku przeznaczonych do ogólnego użytku: korytarze, klatki schodowe itp.2. Czynności okresowe:a) 2 razy w tygodniu zamiatanie klatek,b) 2 razy w miesiącu mycie klatek schodowych (lub częściej w uzasadnionych przez zleceniodawcę przypadkach)c) 1 raz na kwartał mycie okien na klatkach schodowych (za wyjątkiem budynku przy ul. Niedziałkowskiego 11-13 – mycie okien i barierek za pomocą zwyżki, od strony zewnętrznej, 2 razy w roku (czerwiec, grudzień), balustrad, mycie drzwi, skrzynek listowych i skrzynek licznikowych, urządzenia domofonowego, oraz zamiatanie korytarzy piwnicznych i strychów.d) 2 razy w roku mycie daszków nad wejściem do klatki - dot. budynków przy ul. Trocera 7 c, d, e, f, g, h oraz ul. Niedziałkowskiego 11-13.e) 1 raz na pół roku mycie lamperii/inne i okien strychowych.f) 1 raz na pół roku usuwanie przedmiotów wielkogabarytowych i innych materiałów (w tym łatwopalnych) zalegających na strychach, w korytarzach piwnicznych itp. po wcześniejszym zgłoszeniu o znajdujących się tam przedmiotach i ustaleniu z Zamawiającym o porządkowaniu pomieszczeń.Koszty zakupu środków niezbędnych do wykonania ww. czynności obciążają Wykonawcę.3. Niezwłoczne oczyszczanie miejsc i pomieszczeń wspólnego użytku po wystąpieniu zanieczyszczenia zagrażającego stanowi sanitarnemu nieruchomości.4. Wykonywanie czynności związanych z dezynfekcją, dezynsekcją i deratyzacją pomieszczeń, urządzeń oraz terenu nieruchomości przeznaczonych do wspólnego użytku przy użyciu środków posiadających atest z ulotką i zaleceniami producenta środków oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami (2 razy w roku) na terenie Miasta Zabrza. Koszty zakupu tych środków obciążają Wykonawcę.5. Przygotowanie do wywozu przedmiotów wielkogabarytowych i dostarczenie ich do miejsca odbioru zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Miasta Zabrza.6. W okresie zimowym usuwanie sopli i nawisów śnieżnych z dachów.7. Dokonywanie codziennego przeglądu obsługiwanego terenu ze szczególnym uwzględnieniem właściwego wykonania zadań wynikających z przejętych obowiązków.8. Niezwłoczne zawiadamianie Zamawiającego o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych znajdujących się na terenie nieruchomości.9. Udział w okresowych kontrolach sanitarno-porządkowych organizowanych na terenie objętym umową oraz wykonywanie zaleceń zgodnych z umową wynikających z tych kontroli.10. Wywieszanie dostarczonych przez Zamawiającego informacji w gablotach na klatkach schodowych oraz dopilnowanie ich utrzymania.11. Wymiana przepalonych i uszkodzonych żarówek w klatkach schodowych i korytarzach w budynkach oraz nad wejściem do budynku. Koszty zakupu żarówek obciążają Wykonawcę.12. Usuwanie z budynków oraz pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych do wspólnego użytku ogłoszeń, plakatów, afiszy, napisów, rysunków umieszczonych bez zgody i wiedzy Zamawiającego.2. Utrzymanie porządku i czystości na terenach zewnętrznych – posesjach - chodnikach, parkingach, terenach zielonych, podwórzach obejmuje:1. Codzienne kontrolowanie terenu i usuwanie w miarę potrzeb (zamiatanie zbieranie) odpadów i innych zanieczyszczeń z niezabudowanych części nieruchomości tj. podwórzy, przejść, bram, chodników trawników, opasek ochronnych, placów zabaw, jezdni oraz przydomowych koszy na śmieci itp., które znajdują się w granicach działki oraz placyków gospodarczych. Czynność opróżniania przydomowych koszy na śmieci będzie odbywać się codziennie lub wg potrzeb.2. Wywóz bioodpadów niemieszczących się w pojemnikach w szczególności odpady pochodzące z pielęgnacji terenów zielonych, należy dostarczyć na własny koszt do Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, gdzie zostaną nieodpłatnie przyjęte do zagospodarowania lub zlecić ich odbiór i zagospodarowanie w ramach usługi dodatkowej, którą określa odrębna uchwała.3. Sprzątanie w okresie zimy tj.:a) Usuwanie śniegu, lodu, błota pośniegowego z chodników, dojść do budynku, śmietnika, ulic osiedlowych i dojazdowych, parkingów osiedlowych, oczyszczaniu pokryw studzienek telefonicznych i kanalizacyjnych.Czynności te powinny być wykonane na bieżąco według potrzeb. b) W przypadku opadów śniegu lub oblodzenia systematyczne usuwanie śniegu i lodu na bieżąco, aż do osiągnięcia stanu zapewniającego bezpieczeństwo poruszających się ludzi i pojazdów,c) W przypadku wystąpienia gołoledzi wymagane jest posypywanie materiałem szorstkim w celu utrzymania szorstkiej nawierzchni zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Miasta Zabrza.Zakup materiału szorstkiego należy do obowiązku Wykonawcy.4. Sprzątanie i koszenie – konserwacja terenów zewnętrznych oraz terenów porośniętych trawą obejmuje również inną roślinność nieozdobną znajdującą się na terenie nieruchomości, stanowiącą część podwórka, pasy przy budynkach, w obejściu i przy parkingu. Zieleń niska obejmuje trawy zieleńca stanowiącego wyodrębnioną część przyległą do budynku. Koszenie i sprzątanie poprzez grabienie, przekopywanie zniszczonych części trawników i kwietników, podlewanie nowych nasadzeń, sianie trawy i jej koszenie – co najmniej 3 razy w roku w okresie maj - październik (I koszenie do 31 maja, II koszenie do 31 lipca, III koszenie do 30 września), przycinanie żywopłotów i krzewów, cięcia pielęgnacyjne (niezwłoczny wywóz gałęzi) – co najmniej 2 razy w roku w okresie maj – wrzesień.Koszty zakupu nasion trawy i wody obciążają Wykonawcę.5. 2 razy w roku w terminie od 1 do 15 maja oraz od 1 do 15 lipca wymiana piasku w piaskownicach, potwierdzona protokołem odbioru (piasek powinien posiadać wszystkie niezbędne certyfikaty)6. Dokonywanie codziennego przeglądu obsługiwanego terenu ze szczególnym uwzględnieniem właściwego wykonania zadań wynikających z przejętych obowiązków.7. Niezwłoczne zawiadamianie Zamawiającego o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych znajdujących się na terenie nieruchomości.8. Zgłaszanie potrzeb dotyczących renowacji zieleni oraz przycinania i wycięcia drzew owocowych.9. Udział w okresowych kontrolach sanitarno-porządkowych organizowanych na terenie objętym umową oraz wykonywanie zaleceń zgodnych z umową wynikających z tych kontroli.10. Usuwanie z budynków oraz pomieszczeń i urządzeń ogłoszeń, plakatów, afiszy, napisów, rysunków umieszczonych bez zgody i wiedzy Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

4.5.5.) Wartość części: 204299,46 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Na wykonywanie usług w zakresie stałego utrzymywania czystości nieruchomości będących własnością ZBM-TBS Sp. z o.o. obejmujących swoim zakresem zasoby o indeksie 062 i 063 Powierzchnie m2 wewnętrzna 26 805,69; zewnętrzna 84 899,40. III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAWykonawca/podwykonawca/dalszy podwykonawca zobowiązany jest do wykonania następujących czynności zgodnie z Ustawą z dnia 13 września 1996r. (Dz.U. z 2020r. poz. 1439 ze zm.) o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Uchwały nr XVI/291/20 Rady Miasta Zabrze z dnia 27 stycznia 2020r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Zabrze, Uchwały nr XX/358/20 Rady Miasta Zabrze z dnia 18 maja 2020r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie opadami komunalnymi.Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane przez Wykonawcę/podwykonawcę/dalszego podwykonawcę do realizacji zamówienia wykonywały czynności wymienione poniżej na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019r. poz. 1040 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania następujących czynności:1. Utrzymanie porządku i czystości w budynkach obejmuje:1. Codzienne kontrolowanie budynków i usuwanie w miarę potrzeb (zamiatanie, zbieranie, zmywanie) odpadów i innych zanieczyszczeń z pomieszczeń i urządzeń budynku przeznaczonych do ogólnego użytku: korytarze, klatki schodowe itp.2. Czynności okresowe:a) 2 razy w tygodniu zamiatanie klatek,b) 2 razy w miesiącu mycie klatek schodowych (lub częściej w uzasadnionych przez zleceniodawcę przypadkach)c) 1 raz na kwartał mycie okien na klatkach schodowych (za wyjątkiem budynku przy ul. Niedziałkowskiego 11-13 – mycie okien i barierek za pomocą zwyżki, od strony zewnętrznej, 2 razy w roku (czerwiec, grudzień), balustrad, mycie drzwi, skrzynek listowych i skrzynek licznikowych, urządzenia domofonowego, oraz zamiatanie korytarzy piwnicznych i strychów.d) 2 razy w roku mycie daszków nad wejściem do klatki - dot. budynków przy ul. Trocera 7 c, d, e, f, g, h oraz ul. Niedziałkowskiego 11-13.e) 1 raz na pół roku mycie lamperii/inne i okien strychowych.f) 1 raz na pół roku usuwanie przedmiotów wielkogabarytowych i innych materiałów (w tym łatwopalnych) zalegających na strychach, w korytarzach piwnicznych itp. po wcześniejszym zgłoszeniu o znajdujących się tam przedmiotach i ustaleniu z Zamawiającym o porządkowaniu pomieszczeń.Koszty zakupu środków niezbędnych do wykonania ww. czynności obciążają Wykonawcę.3. Niezwłoczne oczyszczanie miejsc i pomieszczeń wspólnego użytku po wystąpieniu zanieczyszczenia zagrażającego stanowi sanitarnemu nieruchomości.4. Wykonywanie czynności związanych z dezynfekcją, dezynsekcją i deratyzacją pomieszczeń, urządzeń oraz terenu nieruchomości przeznaczonych do wspólnego użytku przy użyciu środków posiadających atest z ulotką i zaleceniami producenta środków oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami (2 razy w roku) na terenie Miasta Zabrza. Koszty zakupu tych środków obciążają Wykonawcę.5. Przygotowanie do wywozu przedmiotów wielkogabarytowych i dostarczenie ich do miejsca odbioru zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Miasta Zabrza.6. W okresie zimowym usuwanie sopli i nawisów śnieżnych z dachów.7. Dokonywanie codziennego przeglądu obsługiwanego terenu ze szczególnym uwzględnieniem właściwego wykonania zadań wynikających z przejętych obowiązków.8. Niezwłoczne zawiadamianie Zamawiającego o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych znajdujących się na terenie nieruchomości.9. Udział w okresowych kontrolach sanitarno-porządkowych organizowanych na terenie objętym umową oraz wykonywanie zaleceń zgodnych z umową wynikających z tych kontroli.10. Wywieszanie dostarczonych przez Zamawiającego informacji w gablotach na klatkach schodowych oraz dopilnowanie ich utrzymania.11. Wymiana przepalonych i uszkodzonych żarówek w klatkach schodowych i korytarzach w budynkach oraz nad wejściem do budynku. Koszty zakupu żarówek obciążają Wykonawcę.12. Usuwanie z budynków oraz pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych do wspólnego użytku ogłoszeń, plakatów, afiszy, napisów, rysunków umieszczonych bez zgody i wiedzy Zamawiającego.2. Utrzymanie porządku i czystości na terenach zewnętrznych – posesjach - chodnikach, parkingach, terenach zielonych, podwórzach obejmuje:1. Codzienne kontrolowanie terenu i usuwanie w miarę potrzeb (zamiatanie zbieranie) odpadów i innych zanieczyszczeń z niezabudowanych części nieruchomości tj. podwórzy, przejść, bram, chodników trawników, opasek ochronnych, placów zabaw, jezdni oraz przydomowych koszy na śmieci itp., które znajdują się w granicach działki oraz placyków gospodarczych. Czynność opróżniania przydomowych koszy na śmieci będzie odbywać się codziennie lub wg potrzeb.2. Wywóz bioodpadów niemieszczących się w pojemnikach w szczególności odpady pochodzące z pielęgnacji terenów zielonych, należy dostarczyć na własny koszt do Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, gdzie zostaną nieodpłatnie przyjęte do zagospodarowania lub zlecić ich odbiór i zagospodarowanie w ramach usługi dodatkowej, którą określa odrębna uchwała.3. Sprzątanie w okresie zimy tj.:a) Usuwanie śniegu, lodu, błota pośniegowego z chodników, dojść do budynku, śmietnika, ulic osiedlowych i dojazdowych, parkingów osiedlowych, oczyszczaniu pokryw studzienek telefonicznych i kanalizacyjnych.Czynności te powinny być wykonane na bieżąco według potrzeb. b) W przypadku opadów śniegu lub oblodzenia systematyczne usuwanie śniegu i lodu na bieżąco, aż do osiągnięcia stanu zapewniającego bezpieczeństwo poruszających się ludzi i pojazdów,c) W przypadku wystąpienia gołoledzi wymagane jest posypywanie materiałem szorstkim w celu utrzymania szorstkiej nawierzchni zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Miasta Zabrza.Zakup materiału szorstkiego należy do obowiązku Wykonawcy.4. Sprzątanie i koszenie – konserwacja terenów zewnętrznych oraz terenów porośniętych trawą obejmuje również inną roślinność nieozdobną znajdującą się na terenie nieruchomości, stanowiącą część podwórka, pasy przy budynkach, w obejściu i przy parkingu. Zieleń niska obejmuje trawy zieleńca stanowiącego wyodrębnioną część przyległą do budynku. Koszenie i sprzątanie poprzez grabienie, przekopywanie zniszczonych części trawników i kwietników, podlewanie nowych nasadzeń, sianie trawy i jej koszenie – co najmniej 3 razy w roku w okresie maj - październik (I koszenie do 31 maja, II koszenie do 31 lipca, III koszenie do 30 września), przycinanie żywopłotów i krzewów, cięcia pielęgnacyjne (niezwłoczny wywóz gałęzi) – co najmniej 2 razy w roku w okresie maj – wrzesień.Koszty zakupu nasion trawy i wody obciążają Wykonawcę.5. 2 razy w roku w terminie od 1 do 15 maja oraz od 1 do 15 lipca wymiana piasku w piaskownicach, potwierdzona protokołem odbioru (piasek powinien posiadać wszystkie niezbędne certyfikaty)6. Dokonywanie codziennego przeglądu obsługiwanego terenu ze szczególnym uwzględnieniem właściwego wykonania zadań wynikających z przejętych obowiązków.7. Niezwłoczne zawiadamianie Zamawiającego o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych znajdujących się na terenie nieruchomości.8. Zgłaszanie potrzeb dotyczących renowacji zieleni oraz przycinania i wycięcia drzew owocowych.9. Udział w okresowych kontrolach sanitarno-porządkowych organizowanych na terenie objętym umową oraz wykonywanie zaleceń zgodnych z umową wynikających z tych kontroli.10. Usuwanie z budynków oraz pomieszczeń i urządzeń ogłoszeń, plakatów, afiszy, napisów, rysunków umieszczonych bez zgody i wiedzy Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

4.5.5.) Wartość części: 348493,52 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 223543,89

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 522080,40

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 223543,89

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agencja Art'Ev s.c. Monika Kula

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Anna Rosowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312646413

7.3.3) Ulica: Dworcowa 60

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 223543,89

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-05-01 do 2022-04-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 352961,39

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 919802,16

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 352961,39

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JOKER Kubica, Leksowski, Mosińska Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6480002449

7.3.3) Ulica: Wyciska 5a

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-800

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

PGM „DAMROTA” Sp. z o. o., ul. Hagera 6, 41-800 Zabrze: Utrzymanie porządku i czystości w budynkach, koszenie terenów zewnętrznych;Zakład dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji Ptasznik Roman, ul. Niedziałkowskiego 29, 41-800 Zabrze: Wykonywanie czynności związanych z dezynfekcją, dezynsekcją i deratyzacją.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 352961,39

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-05-01 do 2022-04-30
2021-04-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.