eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. "Umiejętności i kompetencje uczniów w kształceniu zawodowym" - III



Ogłoszenie z dnia 2021-04-13


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00031929 z dnia 2021-04-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. „Umiejętności i kompetencje uczniów w kształceniu zawodowym” - III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH NR 1

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292440050

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zgoda 31

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-378

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 36 76 181

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsznr1.kielce.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsz1.kielce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.zsz1.kielce.pl/pl/przetargi/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. „Umiejętności i kompetencje uczniów w kształceniu zawodowym” - III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ece6413-615a-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031929

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projektu pn. „Umiejętności i kompetencje uczniów w kształceniu zawodowym” współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 -2020 w ramach Poddziałania RPSW.08.05.01 Podniesienie jakości kształcenia zawodowego oraz wsparcie na rzecz tworzenia i rozwoju CKZiU (projekty konkursowe).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006371/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 20/RPO/2020

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 177677,24 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 - Internet do pomieszczeń warsztatów szkolnych (materiały + montaż instalacja sieci komputerowej)- Okablowanie LAN 8 żył 6 kat. ekranowany – ok. 1600 m.- Gniazda RJ45 6 kat. natynkowe – 12 szt.- Listwy montażowe białe 60x40 – 120 m.- Patchpanel 24 gniazda 6 kat. ekranowany zgodny z okablowaniem i gniazdami – 1 szt.- Patchcord 5 m kat. 6 zgodny z okablowaniem i gniazdami – 12 szt.- Szafa RACK naścienna – 1 szt.- Switch 24x RJ45 + 2x SFP – 1 szt.- Router z punktem dostępowym – 1 szt.- Niezbędna wizja lokalna w celu omówienia szczegółowych warunków postępowania.- Wykonanie obejmuje montaż, podłączenie, uruchomienie, testy poprawności działania, wpięcie w sieć szkolną.- Serwis oraz części ogólnodostępne na terenie kraju.- Gwarancja lub rękojmia min. 24 miesiące.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72400000-4 - Usługi internetowe

4.5.5.) Wartość części: 8130,08 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 – Flipcharty i tablice suchościeralneFlipchart – 2 sztTablica suchościeralna – 3 szt

4.5.3.) Główny kod CPV: 30195910-4 - Tablice do pisania

4.5.5.) Wartość części: 2926,83 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3 – Biurka i fotele do komputerówFotele do stanowisk komputerowych – 30 sztBiurka pod komputery – 30 szt

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 17560,98 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4 – NarzędziaFrezarka ręczna górnowrzecionowa – 2 sztSzlifierka do gipsu (żyrafa) + odkurzacz – 2 sztHalogen LED ze statywem – 2 sztSzlifierka kątowa 125 mm z regulacją obrotów z osłoną do szlifowania bezpyłowego do podłączenia odkurzacza z osłoną tarczy DWE 46150 – 1 sztWkrętarka udarowa, napięcie akumulatora 18 V, pojemność akumulatora 2.5 Ah, min. moment obrotowy 50 Nm – 2 sztWiertarka – 1 sztNożyce do prętów zbrojeniowych – 1 sztZaciski sprężynowe (żabki) 120 szt. + klucz – 1sztWilgotnościomierz drewna i materiałów budowlanych – 1sztKlucz do gięcia zbrojenia – 3 sztPrzecinarka do glazury – 2 szt

4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia

4.5.5.) Wartość części: 13031,71 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 5 – Narzędzia laboratoryjneSuszarka laboratoryjna – 1 sztAparat Ve – Be, tzw. Konsystometr – 1 sztMłotek Schmitta z kowadełkiem kalibracyjnym – 1 sztWstrząsarka do sit 300 mm z kompletem sit – 1 szt

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 23194,31 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 6 – Urządzenie pomiarowe wraz z oprogramowaniemUrządzenie pomiarowe GNSS RTK (odbiornik śledzący sygnały GPS + kontroler + oprogramowanie) – 1 szt

4.5.3.) Główny kod CPV: 38112100-4 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne)

4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 7 – dron geodezyjny wraz ze szkoleniemDron geodezyjny + stacja mobilna oraz Szkolenie GIS z wykorzystania bezzałogowych statków powietrznych w fotogrametrii niskiego pułapu

4.5.3.) Główny kod CPV: 34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne

4.5.5.) Wartość części: 27235,77 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 8 - Program SOLIDWORKS EDU EDITIONProgram SOLIDWORKS EDU EDITION – 60 stanowisk SNL (licencja wieczysta); wsparcie na 2 lata

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 6097,56 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 9 - Program EWMAPAProgram EWMAPA 13 FB + klucze sprzętowe do wektoryzacji rastra (5 sztuk)

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 8130,08 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 10 - Wyposażenie szkolnej pracowni organizacji i prowadzenia procesów przetwarzania drewna i materiałów drewnopochodnychWaga laboratoryjna – 1 sztEksykator 1 sztSuszarka laboratoryjna 1 sztWilgotnościomierz do drewna 1 sztSuwmiarka z noniuszem tradycyjna 16 sztMikrometr zewnętrzny 0 - 25 mm, noniuszowy – 16sztCzujnik zegarowy ze statywem magnetycznym – 3sztKątomierz cyfrowy elektroniczny 200 mm – 3sztPołyskomierz – 1 sztKolorymetr – 1sztKubek Forda – 5sztNóż krążkowy ISO 2409 – 1sztGrzebień pomiarowy – 3sztStół stolarski warsztatowy / strugnica – 1sztDalmierz laserowy – 3 sztCyfrowa poziomica elektroniczna 100 cm – 2 sztKątownik cyfrowy budowlany – 2 sztZestaw 4 dużych pił japońskichPiła ramowa / Krawężnica - 600/5 mm – 1 sztPiła ramowa / Odsadnica - 600/3 mm - 1 sztPiła narznica – 1sztNóż do forniru (ostrze gładkie) – 1sztPiła - Grzbietnica Lewa - Prawa - 250mm – 1sztPiła – Otwornica – sztPiłka do forniru – 1szPiłka grzbietnica – 1sztPiła płatnica – 1sztMłotek snycerski – 1sztPobijak stolarski – 1 sztZestaw 6 dłut stolarskichZestaw 4 dłut żłobakówZestaw 3 dłut do połączeń na jaskółczy ogonZestaw 5 dłut japońskichZestaw snycerski - 11 częściowyZnacznik drewniany – 1sztZnacznik metalowy – 1 szZnacznik cyrkiel – 1sztStrug drapak (zębak) – 1sztStrug równiak – 1sztStrug gładzik – 1sztStrug kątnik / z regulacją – 1sztStrug wyżłabiak – 1sztStrug kątnik / wręgownik – 1sztStrug kątnik, czołowy / odsadzony – 1sztStrug płetwiak / nastawny – 1sztKątownik precyzyjny – 1sztStrug ośnik z płaską stopą – 1sztZestaw dłut tokarskich – 1sztDłuto tokarskie - ostrze okrągłe – 1sztOstrzarka wolnoobrotowa – 1sztUchwyt do ostrzenia dłut płaskich – 1sztUchwyt do ostrzenia dłut tokarskich – 1sztUchwyt do ostrzenia dłut skośnych i profilowych – 1sztZestaw cyklin francuskich – 1sztCyklina prostokątna – 1sztStalka - obciągacz do cyklin – 1szt

4.5.3.) Główny kod CPV: 43810000-4 - Urządzenia do obróbki drewna

4.5.5.) Wartość części: 22228,46 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 11 – Polskie normy do branży drzewnejZakup polskich norm do branży drzewnej

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 1547,97 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 12 - Normy KNR w wersji papierowejNormy w wersji papierowej potrzebne do nauki kosztorysowania, do zakupienia 5 kompletów

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 3934,96 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 13 – Urządzenia geodezyjneUrządzenie do niwelacji – Niwelator kodowy + statyw + łata z włókna szklanego – 1sztDalmierz laserowy z: cyfrowym celownikiem z 4 – krotnym powiększeniem do precyzyjnych pomiarów na dłuższe odległości – 1sztNiwelator optyczny – 3sztUrządzenie do niwelacji: niwelator optyczny + statyw + łata + żabka – 4sztDalmierz laserowy – 2sztŻabka geodezyjna do niwelacji – 12sztStojak z zaciskiem klamerkowym / uchwyt do łaty – 12sztPodstawka pod statyw / trójnik – 10 szt

4.5.3.) Główny kod CPV: 38295000-9 - Sprzęt topograficzny

4.5.5.) Wartość części: 19268,29 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ponadto wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.) Zamawiający informuje, iż cena najkorzystniejszej oferty na zadanie 1 przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 ust. 1 pkt 3 ustawy postępowanie unieważniono na zadanie 1.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2653,80

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10017,12

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2653,80

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PH ENERGIA S.C. P. WIELGO H. WIDOMSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 95 91 95 67 22

7.3.3) Ulica: UL. WARSZAWSKA 151

7.3.4) Miejscowość: KIELCE

7.3.5) Kod pocztowy: 25-547

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2653,80

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17424,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27060,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20049,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół "CEZAS" sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 542-27-48-462

7.3.3) Ulica: Aleja Solidarności 15

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-751

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20049,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ponadto wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.) Zamawiający informuje, iż cena najkorzystniejszej oferty na zadanie 4 przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 ust. 1 pkt 3 ustawy postępowanie unieważniono na zadanie 4.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ponadto wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.) Zamawiający informuje, iż cena najkorzystniejszej oferty na zadanie 15przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 ust. 1 pkt 3 ustawy postępowanie unieważniono na zadanie 5.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31795,50

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39360,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31795,50

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zawiliński Jerzy „Geopryzmat”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 52 20 20 57 06

7.3.3) Ulica: Rybie, Wesoła 6

7.3.4) Miejscowość: Raszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-090

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31795,50

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33074,70

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67650,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34194,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NaviGate spółka z ograniczona odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 67 93 10 91 71

7.3.3) Ulica: ul. Wadowicka 8A

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-415

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34194,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ponadto wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.) Zamawiający informuje, iż cena najkorzystniejszej oferty na zadanie 8 przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 ust. 1 pkt 3 ustawy postępowanie unieważniono na zadanie 8.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8794,50

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11070,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8794,50

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół "CEZAS" sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 542-27-48-462

7.3.3) Ulica: Aleja Solidarności 15

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-751

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8794,50

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ponadto wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.) Zamawiający informuje, iż cena najkorzystniejszej oferty na zadanie 10 przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 ust. 1 pkt 3 ustawy postępowanie unieważniono na zadanie 10.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ponadto wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.) Zamawiający informuje, iż cena najkorzystniejszej oferty na zadanie 11 przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 ust. 1 pkt 3 ustawy postępowanie unieważniono na zadanie 11.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ponadto wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.) Zamawiający informuje, iż cena najkorzystniejszej oferty na zadanie 12 przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 ust. 1 pkt 3 ustawy postępowanie unieważniono na zadanie 12.

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19803,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43050,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19803,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół "CEZAS" sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 542-27-48-462

7.3.3) Ulica: Aleja Solidarności 15

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-751

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19803,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

2021-04-13 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.