eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Odbudowa mostu na potoku bez nazwy w ciągu drogi powiatowej Nr 1400R Kielnarowa -Chmielnik - Zabratówka w km 10+043 w miejscowości Błędowa Tyczyńska



Ogłoszenie z dnia 2022-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Odbudowa mostu na potoku bez nazwy w ciągu drogi powiatowej Nr 1400R Kielnarowa -Chmielnik - Zabratówka w km 10+043 w miejscowości Błędowa Tyczyńska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIAT RZESZOWSKI

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581413

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 15

1.4.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.4.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.4.4.) Województwo: podkarpackie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.4.7.) Numer telefonu: +4817 23 00 601

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.rzeszowski.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.rzeszowski.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00031926

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-01-24

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00008796/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy:

1.1. sposobu realizacji przedmiotu umowy w stosunku do Dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zwanej dalej dokumentacją,
w przypadku:

1) wystąpienia konieczności usunięcia błędów w dokumentacji w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy,

2) wystąpienia konieczności zrealizowania części umowy przy zastosowaniu innych materiałów, rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji, wynikającej z wad dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który ją opracowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań zagrażało należytemu wykonaniu przedmiotu umowy,

1.2. zmiany ceny określonej w §12 ust.1 umowy w przypadku zmiany:

1) stawki podatku od towarów i usług (VAT) o wskaźnik zmiany stawki podatku,

2) zakresu robót określonego w kosztorysie ofertowym, na zasadach określonych w §10 umowy,


1.3. zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku:

1) zwiększenia zakresu robót - termin będzie wydłużony o ilość dni wynikającą ze wzoru:

T= Z x D

gdzie:

T - ilość dni o które zostanie wydłużony termin wykonania określony w umowie podstawowej,
Z - procent zwiększenia wartości zamówienia w stosunku do wartości określonej w umowie,
D – ilość dni na realizację zamówienia określona w umowie podstawowej.
Ilość dni T będzie zaokrąglana do 1 dnia w górę.

Wykonawca może zaproponować krótszy termin wykonania zwiększonego zakresu robót.

2) wstrzymania robót przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy o okres na jaki roboty zostały wstrzymane,

3) wystąpienia siły wyższej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego uniemożliwiającej wykonanie zamówienia, o okres trwania siły wyższej i czasu niezbędnego na usunięcie jej skutków,

4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia lub świadczenia jednej lub obu stron;

5) zmiany na stanowisku Kierownika Robót lub Inspektora Nadzoru w przypadku niemożliwości pełnienia przez nich powierzonych im funkcji na zasadach określonych w § 6 i § 7 umowy.

2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 1.2 jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę i jego akceptacja przez drugą stronę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu.

Po zmianie:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy:

1.1. sposobu realizacji przedmiotu umowy w stosunku do Dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zwanej dalej dokumentacją,
w przypadku:

1) wystąpienia konieczności usunięcia błędów w dokumentacji w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy,

2) wystąpienia konieczności zrealizowania części umowy przy zastosowaniu innych materiałów, rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji, wynikającej z wad dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który ją opracowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań zagrażało należytemu wykonaniu przedmiotu umowy,

1.2. zmiany ceny określonej w §12 ust.1 umowy w przypadku zmiany:

1) stawki podatku od towarów i usług (VAT) o wskaźnik zmiany stawki podatku,

2) zakresu robót określonego w kosztorysie ofertowym, na zasadach określonych w §10 umowy,


1.3. zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku:

1) zwiększenia zakresu robót - termin będzie wydłużony o ilość dni wynikającą ze wzoru:

T= Z x D

gdzie:

T - ilość dni o które zostanie wydłużony termin wykonania określony w umowie podstawowej,
Z - procent zwiększenia wartości zamówienia w stosunku do wartości określonej w umowie,
D – ilość dni na realizację zamówienia określona w umowie podstawowej.
Ilość dni T będzie zaokrąglana do 1 dnia w górę.

Wykonawca może zaproponować krótszy termin wykonania zwiększonego zakresu robót.

2) wstrzymania robót przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy o okres na jaki roboty zostały wstrzymane,

3) wystąpienia siły wyższej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego uniemożliwiającej wykonanie zamówienia, o okres trwania siły wyższej i czasu niezbędnego na usunięcie jej skutków,

1.4. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia lub świadczenia jednej lub obu stron;

1.5. zmiany na stanowisku Kierownika Robót lub Inspektora Nadzoru w przypadku niemożliwości pełnienia przez nich powierzonych im funkcji na zasadach określonych w § 6 i § 7 umowy.

2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 1.2 jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę i jego akceptacja przez drugą stronę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-01-26 10:00

Po zmianie:
2022-01-31 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-01-26 11:40

Po zmianie:
2022-01-31 10:40

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-02-24

Po zmianie:
2022-03-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.