eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustka › Usługi pocztowe i kurierskie w obrocie krajowym i zagranicznym świadczone na rzecz Urzędu Miasta Ustka w latach 2023-2025



Ogłoszenie z dnia 2023-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługi pocztowe i kurierskie w obrocie krajowym i zagranicznym świadczone na rzecz Urzędu Miasta Ustka w latach 2023-2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: MIASTO USTKA

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979789

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3

1.4.2.) Miejscowość: Ustka

1.4.3.) Kod pocztowy: 76-270

1.4.4.) Województwo: pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.4.7.) Numer telefonu: 59 8154300

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: klitwin@um.ustka.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustka.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00031786

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-01-13

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00520138

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1. Niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem możliwości dokonania zmian przewidzianych w niniejszym paragrafie.
2. Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy po jej zawarciu z Wykonawcą w przypadkach, gdy:
a) nastąpi zmiana przepisów prawa, opublikowana w Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra bądź też zmiana lub wejście w życie uchwał, decyzji lub innych aktów wydawanych przez stosowne podmioty nadzoru w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
b) jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana w zakresie podatku od towarów i usług (VAT), Zamawiający, po uprzednim pisemnym zawiadomieniu ze strony Wykonawcy o zaistnieniu tego zdarzenia, zobowiązuje się do uiszczenia opłaty powiększonej o podatek od towarów i usług według stawki obowiązującej na dzień wystawienia faktury VAT,
c) nastąpi zmiana cennika usług powszechnych wprowadzonego zgodnie z ustawą Prawo pocztowe, Zamawiający, po uprzednim pisemnym zawiadomieniu ze strony Wykonawcy o zaistnieniu tego zdarzenia, zobowiązuje się do uiszczenia opłaty za świadczone usługi w wysokości obowiązującej na dzień wystawienia faktury VAT – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
d) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony,
e) wystąpi uzasadniona przyczynami technicznymi konieczność zmiany sposobu wykonania umowy,
f) wystąpi siła wyższa, co uniemożliwia wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia,
g) nastąpi zmiana siedziby Zamawiającego lub Wykonawcy.
4. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu pisemny wniosek o dokonanie zmiany umowy, w okolicznościach, o których mowa w ust. 3 lit. b) i lit. c). Wniosek powinien zawierać propozycję zmiany umowy w zakresie wysokości wartości cen jednostkowych, wskazanych
w ofercie Wykonawcy, wraz z jej uzasadnieniem oraz dokumenty niezbędne do oceny przez Zamawiającego czy zmiany, o których mowa wyżej, mają lub będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę oraz w jakim stopniu zmiany tych kosztów uzasadniają zmianę wartości cen jednostkowych, a w szczególności:
a) przyjęte przez Wykonawcę zasady kalkulacji wysokości kosztów wykonania umowy oraz założenia co do wysokości dotychczasowych oraz przyszłych kosztów wykonania umowy, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowość przyjętych założeń – takimi jak umowy o pracę lub dokumenty potwierdzające zgłoszenie pracowników do ubezpieczeń;
b) wskazanie wpływu zmian na wysokość kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę;
c) szczegółową kalkulację proponowanej zmienionej wysokości wynagrodzenia (wartości ceny jednostkowej) oraz wykazanie adekwatności propozycji do zmiany wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę.
5. W terminie 30 dni od otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 4, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o jego uzupełnienie, poprzez przekazanie dodatkowych wyjaśnień, informacji lub dokumentów.
6. Zamawiający zajmie pisemne stanowisko wobec wniosku Wykonawcy, w terminie 30 dni od dnia otrzymania potwierdzającego – w ocenie Zamawiającego – przywołane przez Wykonawcę okoliczności wniosku. W przypadku uwzględnienia wniosku przez Zamawiającego, Strony podejmą działania w celu uzgodnienia treści aneksu do umowy oraz jego podpisania. Zmiana wartości cen jednostkowych, wskazanych w ofercie Wykonawcy, dotyczyć będzie części przedmiotu umowy wykonanego po zawarciu aneksu.

Po zmianie:
1. Niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem możliwości dokonania zmian przewidzianych w niniejszym paragrafie.
2. Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy po jej zawarciu z Wykonawcą w przypadkach, gdy:
a) nastąpi zmiana przepisów prawa, opublikowana w Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra bądź też zmiana lub wejście w życie uchwał, decyzji lub innych aktów wydawanych przez stosowne podmioty nadzoru w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
b) jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana w zakresie podatku od towarów i usług (VAT), Zamawiający, zobowiązuje się do uiszczenia opłaty powiększonej o podatek od towarów i usług według stawki obowiązującej na dzień wystawienia faktury VAT,
c) nastąpi zmiana cennika usług powszechnych wprowadzonego zgodnie z ustawą Prawo pocztowe, Zamawiający, po uprzednim pisemnym zawiadomieniu ze strony Wykonawcy o zaistnieniu tego zdarzenia, zobowiązuje się do uiszczenia opłaty za świadczone usługi w wysokości obowiązującej na dzień wystawienia faktury VAT,
d) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony,
e) wystąpi uzasadniona przyczynami technicznymi konieczność zmiany sposobu wykonania umowy,
f) wystąpi siła wyższa, co uniemożliwia wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia,
g) nastąpi zmiana siedziby Zamawiającego lub Wykonawcy.
4. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu pisemny wniosek o dokonanie zmiany umowy, w okolicznościach, o których mowa w ust. 3 lit. d) - g).
5. W terminie 30 dni od otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 4, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o jego uzupełnienie, poprzez przekazanie dodatkowych wyjaśnień, informacji lub dokumentów.
6. Zamawiający zajmie pisemne stanowisko wobec wniosku Wykonawcy, w terminie 30 dni od dnia otrzymania potwierdzającego przywołane przez Wykonawcę okoliczności wniosku. W przypadku uwzględnienia wniosku przez Zamawiającego, Strony podejmą działania w celu uzgodnienia treści aneksu do umowy oraz jego podpisania.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-01-16 10:00

Po zmianie:
2023-01-18 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-01-16 11:00

Po zmianie:
2023-01-18 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-02-14

Po zmianie:
2023-02-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.